Separera namn med ett kommatecken.
Funtar på att sälja min Nexus One då jag kommer få jobb lur om en vecka. Den har os 2.2 och funkar fint. [img] Kartong och usb sladd medföljer....
Försökte lira Legancy of Kain, men ljudet laggade röv och även spelandet. Lirade i en Nexus One med Froyo.
Nej, har faktis inte det. Ser ju ut o vara samma sorts spel?
Är det ännu en doddle jump clone? Ska folk inte ge sig snart..
Fattar inte hur ni lyckas? 2dygn, 3 dygn utan att ladda? Har ni telefonen på en peddistal med maximal mottagning på 2g nät och skärm styrkan på...
Tycker flash är värdelöst, visst när man tittar på typ svt play men så fort man tittar på tex en sida med flash och den innehåller scroll så går...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=698287
Vad gör man åt det då? Jag drar ur laddaren vid 06.30 har ca 20~40min taltid, lyssnar på spotify (offline mode), har gmail sync, nyheter o väder...
Funka de för dig/
Nu fick jag min men jag kör custom recovery tror jag så jag fick verfication error :-(. Får väl göra det manuelt när jag kommer hem.
Kan vara så att produkten inte får ha FM sändare enligt FCC osv, då den inte hade det på pappret när den lämnades in typ. Kollar man på...
De känns som rätt många nallar har dessa chipp nu, iphone, htc osv. Men ingen har fungerande FM sändare trotts att enheten supporterar de.
Jag har inte testat appen, men jag har använt rebtel sen de starta och det är kanon. Ringer morsan 2-3 ggr i veckan (genomsnitt) och hon bor i...
Jag har min telefon rootad redan med FRF50 eller fan den heter :P Måste jag använda den där root filen igen efter att jag uppdaterat tilll frf85?...
http://mobilabredband.se/forum/viewtopic.php?id=1932 Läs näst sista inlägget det är ju helt sjukt isåfall?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=700754&page=20
http:/android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-FRF72-from-FRF50.bc033f9e.zip Verkar som nya versionen är ute?
Super K.O Boxing 2 Så här ska spel se ut och vara!
Hej, undrar när ni ska skaffa en avdelning för sex och eskort service. "Hej, Tack för ditt mail! Jag skickar ditt ärende vidare till en...
Skicka in ett mail, med typ" Hej när ska ni börja annonsera för sexuella tjänster?" Lovar att ni kommer att få samma ctrl + v svar.
Mjo kommer också från Cyan, men de får bli när riktiga froyo kommer. Tack för tipset!
Tror ni på fullaste allvar att det är nån som ens bryr sig om mailen ni skickar?
Håller med TS, bara skräp. Även om man går till tex ipmart och tittar efter spel så finns det inget att ladda ner. Jag laddar inte ens ner pirat...
Min startar om varje gång jag gör "move to sd"
Jag tror inte Apple 'missat' det? Eller tror ni att ett gäng mobiltokiga gubbar kan överlista apple's iphone utvecklare? :)
Jag tror i helhet kommer iphone slå nexus och de flesta android lurarna inom snar framtid på fingrarna då apple får tummen ur hålet och ser till...
Ni snackar en massa om att man inte ska skylla på google för att man inte får köpa apps i resten av världen? Klart som fan man ska skylla på dem,...
Vad hände med voddler appen som skulle komma under maj månad ? :P
Jag måste säga att den grejen suger att man inte kan ha telefonen på axeln :P
Kolla på ebay ifall du inte hittar ny skärm. kanske billigare och snabbare att köra den vägen.
Japp, den var rootad. Sorry trodde det framgick.
Jag är rätt säker på att jag hade 36, då jag kollade ifall jag hade 27 eller 79 och de hade jag inte och hade nåt med 3 så jag tror de var 36.
Jag har för mig att jag hade 36, jag la in zip filen körde recovery mode och flash from zip och sedan var det klart. Hade allt kvar, sms osv.
Ok, tack. Hur var det med landscape mode i home screen?
Hur var det med att få programmerna på minneskortet istället? Verkar som alla mina är i telefonminnet och det börjar bli fullt. Sen så tar det...
Läste att de skulle dröja innan cyanogen skulle göra en rom då han väntar inte på dump utan en äkta release?
Hur blir det nu, jag kör med cynagonmod och har telefonen rootad. Har gjort backup som de sa att man skulle göra (följde nån guide här). Hur...
Köper inte det resonemanget, skulle man säga så om allt i världen skulle vi fortfarande bo i grottor och jaga vår mat. Jag säger inte att jag ska...
Japp, sorry tänkte inte på det. Forumbilder tillåter max 2000x xxx. :)
Har en morbror som plurra i vattnet med en nokia, han kom upp och micen funkade inte. Men efter några dagar började den fungera igen av sig själv...