Separera namn med ett kommatecken.
2200 om jag får köpa den ikväll i Göteborg?
Är också intresserad, 1000 plus frakt?
förresten innan du svarar, så höjer jag mitt bud till 1500. lätt värt dem pengarna. du har pm med mitt nummer.
1300, kan mötas i Göteborg.
Mobilen är såld.. Tråd kan låsas
Aaa har provat med 3 kort men har inte fått teckning då..
du har pm
Fast pris 1500.
låst till tele 2. kan säkert låsas upp av dem flesta här inne som kan byta rom. normal slitage med lite repor här och där. skärmen har bara...
det stämmerr, Maxx låg ute på 1990 ett tag.
1500 eller byte mot en Galaxy nexus tele 2 låst?
budar 1000
Du har pm
Galaxy Nexus+Nexus 7 32 gig +500+frakt?
har haft samma problem och provat det mesta utan resultat. Det som löste allt igår natt för mig var att göra som Gojz skrev.Gjorde om från...
är ute efter en note 2 till farsan, låst till tele 2 eller olåst. den får vara i nyskick Har en iphone 5 32 gig tele2 låst, nyskick med kartong...
du har PM
har någon bjudit över 1500?
1500 som jag angivit via pm
tack för en bra affär, trevlig kille.
1500
1500 så kan jag köpa nexusen imorgon.
blev inget med mrhoyt nexus så jag budar på din istället. behöver en mobil snarast då jag blev bestulen på min för ett par dar sedan. 1300 kr...
Lyckas du hitta kvittot så är mitt bud 1300.
1500 och du får min polares Htc one s....finns i göteborg
säljes åt en vän som vill bli av med den alternativt bytes mot iphone 4. kvitto finns tyvärr inte kvar men ett personligt kvitto kan skrivas...
Det låter kanon förutom att den är låst till telenor, lyckas du låsa upp den så byter jag gärna. Hör gärna av dig till 073952727
importerad av mig själv från USA i samband med lanseringen. 8 gig internminne. kvitto och kartong finns. inga repor på varken skärm eller...
Nexus 7, 8 gig?? importerad av mig själv från usa. Inte en enda repa. kartong och kvitto finns. bor också i göteborg. smsa mig på 0739522727 vid...
Har en Samsung galaxy S om det intresserar dig? Olåst ingen rot.
har en iphone 4. 8 gig i fint skick. kvitto och kartong finns , låst till tele 2. byte?
vad sägs som en helt ny och öppnad S3a med kvitto och kartong? tyvärr är den inte vit, det är den blåa..
är detta som ingår när man köper ZTE Blade III från ica maxi??
vad sägs som en vit Galaxy s2 i fint skick, kvitto och kartong finns från Tele2. olåst.
budar 1100
One s??
var finns dem?