Separera namn med ett kommatecken.
Det var nog 2 veckor sedan. Innan den ens kommit till Sverige. "Bland de första i Sverige att äga en galaxy s" Jo jag tackar jag...
Har inte fått min Galaxy S ännu :( Enligt supporten är "beställningen lagd" och den bör dyka upp "vilken dag som helst" *suck*. Den har ju funnits...
Katshing har redan fler än 100 i lager http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=21634 Uppenbarligen är vi inte prioriterade...
Inte en chans att kameran får spö av N73. Såvida man inte gillar den blå slöja som Nokian lägger över alla bilder. Visst kan andra ha mer...
Fast det går ju faktiskt inte att jämföra! Som att säga att Hero är en plåga jämfört med Galaxy S. i7500 är rätt likvärdig med andra samtida...
Galaxo tillför ny funktionalitet. Den är till exempel rootad redan från början, vilket möjligör t.ex. wifi tethering. Dessutom har ju Drakaz i de...
Öhh... Jag har visst en i7500. Du hade inte behövt göra mer än att läsa i vänsterspalten för att se detta. Givetvis hade även jag gärna sett en...
Ni som ideligen pajkastar Samsung; På vilket sätt har t.ex. HTC agerat bättre med sin Hero? Den har fram tills nyligen haft precis samma gamla...
Har du valt rätt apn-type? den för mms ska vara mms och den andra internet. ingen får vara mms + internet
Varken IP-telefoni eller torrents var spärrade i deras tidigare dataplaner. Även om det stod så. Det jag undrade var mest om någonting ändrats...
På Telias hemsida kan man läsa: "All datatrafik ingår utom trafiktyperna IP-telefoni eller att dela och ladda ner filer, vilka Telia förbehåller...
Men hur många lurar har ärligt talat blivit uppdaterade till 2.x? HTC beter ju sig precis likadant med hero. Finns det ens någon nalle som släppts...
Varken Telia eller Tele2 äger eller har byggt en enda basstation för 3G. Det är Svenska UMTS nät AB som driver samtliga. Detta företag ägs i sin...
Fast spotify finns ju t.ex. Det måste ju räknas som en betalapplikation
Jag använder Galaxhero från Drakaz:)
Om du har en sådan så är den upplagd av tillverkaren. På min Samsung i7500 finns det varken på android 1.5 eller 1.6 från samsung. Har även provat...
Det finns bara på HTCs lurar. Vi med vanilj-android kan inte stänga av datatrafiken alls annars... I själva verket är det inställningen i videon...
Hittade denna metod av en slump och efter en sökning på internet tycks den vara tämligen okänd... Kolla detta klipp jag lagt upp på youtube...
Bluetooth har den ju dock. Går utmärkt att använda med BT-headset. De har så vitt jag vet aldrig påstått att det skulle finnas filöverföring....
Jag har faktiskt också kontaktat dem. Inte för att jag är särskilt missnöjd, utan för att nya saker alltid är skoj. Har dock varken blivit lovad...
Måste säga att jag tycker ni överdriver lite grann. Tillverkarna är ju inte skyldiga att tillhandahålla mer än det som står i specarna vid köp....
Hade redan löst det på precis samma sätt :) Men tack för svaret i alla fall. Luren blev mycket trevligare nu
Hej Jag har problem att flasha in galaxo. Hoppas någon kan hjälpa mig med detta. Följer denna guide...
Vad är det för erbjudande ni fått och hur får man det? Har en i7500 som jag iofs inte är särskilt missnöjd med, men kan man få nåt bättre för en...
Jag är något förundrad över att denna funktion vara så viktig att man dömmer ut en hel nalle för att den saknas. Går väl ärligt talat precis lika...