Separera namn med ett kommatecken.
Du betalde ingen moms som privatperson?
Köpt en Samsung Tab S11 på distans av @900ssie Trevligt, smidigt och allt i sin ordning. Toppensäljare!
Nämen, löste det nu bara för det. Har krånglat med det sen igår. Uppenbarligen nåt knas med appen, och dess förmåga att skicka koder via WhatsApp....
Jag har problem med att logga in. Skaffade ny Pixel 10 pro för några dagar sedan, loggade in när jag överförde allt från min gamla lur utan...
Mestadels WiFi, Chrome och Instagram i i topp, nån halvtimme Fortnite och sen lite blandat.
Positivt överraskad efter att ha läst att folk inte är så nöjda. Haft den i två dagar.[ATTACH]
Grejen är att jag absolut inte upplever skillnaden som enorm som man kan tro. Sitter med dem bredvid varandra och skillnaden är inte i närheten av...
Skaffade mig precis en Pixel 10 pro. Va nyfiken på hur väl det funkade att spela Fortnite som jag gärna gör på mobilen, kommer senast från en...
Så, nu har jag varit runt i halva huset och försökt hitta ljus som fungerar, skärmen är helt repfri utöver två mycket små märken jag ringat in....
Beställd 26/1 enligt kvitto och det är absolut inte repor du ser, är damm. Ska försöka ta en bättre bild :)
SÅLD Fint skick, finns några ytterst små spår av användning kring laddport och några ytterst små märken på skärm som inte går att fånga på bild....
Du kan kolla på Elgigantens hemsida vad du får i inbyte.
Sjukt bra pris för en XL då.
Jo, en Pixel 8 pro är värd max 3192 kr i inbyte när jag kollade, plus 5000 då. Blir 8192. En 10 pro xl går på 14990...
Hur fasen gick det till? Nån invigningsdeal?
Jupp, uppenbarligen var det på iallafall
Aha, men jag har inte aktiverat det på den här? Körde förvisso över allt från min S25 Ultra dör jag hade aktiverat utvecklarinställningar om det...
Fick hem min 10 pro idag, begriper inte riktigt vad det här är för siffror i notifikationspanelen?[ATTACH]
Köpt en pixel av @DrT på distans, trevligt och smidigt på alla vis. Rekommenderas.
Va NavStar i Goodlock som buggade för mig. Bred list i botten på Chrome?
Köpt skal av @Kalme Trevligt, snabbt och smidigt på alla vis.
Tar den gärna för 7 plus frakt då
Om du går in på inställningar/Bluetooth/ så kan du under vald enhet välja om du vill att både ljud och samtal ska med. Kan det fungera? Själv kör...
Köp nu för 6500 plus frakt?
Sugen på en tab S11, vet att det cirkulerat en del plattor som köpts förmånligt av Samsung. Skicka pm om du råkar ha en över till bra pris :)...
Där ser man.
Såg att de friskriver sig när man klickar vidare på webben. Står att alla produkter är inte tillgängliga för inbyte när det är dags att söka rätt...
Aha, hade en gammal Motorola i lådorna som inte fanns med då. Men det är lite tvetydigt, minst 5000 för din gamla mobil säger reklamen...
Kan man byta in vilken gammal lur som helst och få rabatten hos Elgiganten?
Låter orimligt dåligt om den verkligen tappar 1% av kapaciteten på 30 laddningscykler. Min Samsung S25 ultra har 175 cykler och ligger fortfarande...
Det är bra meckigt att ha enskilda aviseringsljud på Samsung, kika här hur jag gick till väga. Notifieringsljud
Sundsvall?
Aha, tack :)
Vad har hänt m googlewidgeten egentligen, G ser ut att vara från 1997 helt plötsligt. Bara för mig? [ATTACH]
Man undrar lite över det stora behovet att spela in folk utan dess vetskap? Själv kan jag väl knappt komma på ett enda scenario där jag skulle...
Citerar mig själv och tipsar om det här igen för 300 kr, grymt bra om du kan leva utan magsafe.
Absolut, men jag ser ändå inte riktigt behovet av ort i vare sig profil eller säljesannonser?
Det där bör övervägas att ta bort tycker jag med respekt för folks integritet. Som jag redan sagt är det nog många som inte vill träffa...
Sålt lur F2F till @Lursk Trevligt och smidigt :)
En aspekt är nog att många faktiskt inte vill träffa folk för affär F2F. Kanske inte känns tryggt, eller att man inte vill av andra anledningar.