Separera namn med ett kommatecken.
Jag löste problemet genom en wipe. Efter att ha gjort om hela setupen så funkar allt. Jag hade MoDaCo 251 på sdkortet så den installerades. Nu...
Om du menar datasynkronisering i inställningar så är det aktiverat för google-grejorna. Jag får inte ner mailen när jag uppdaterar gmail manuellt...
Kan skicka men får ingen ny post till telefonen. Det finns nya meddelanden i inkorgen. Kan läsa dom om jag går till gmail med webläsaren och från...
Använder du Linux eller Win? Jag kör Linux och använder mencoder. Jag hittade det här kommandot nånstans: mencoder inputfile.VOB -o...
Hej. Ny på android men har använt Linux i några år. Jag vill veta hur man startar ett program från terminalen. Vill också veta om det är möjligt...
Tack för svaret. Jag har som sagt redan testat med dom olika UA-inställningarna. Är det nån annan inställning som jag kan prova?
Jag har ändrat den inställningen från settings med menyknappen på telefonen till alla olika AU. Det gjorde ingen skillnad. Om jag skriver in...
Har kommit in nu! Mycket konstigt men när jag fick tipset att använda o istället för ö som finns med i användarnamnet så small det bara till och...
Jag får upp inloggningsrutan och skriver in mina inloggningsuppgifter, klickar på login och det enda som händer är att inloggningsrutan försvinner...
Funkar inte med Steel heller, tyvärr. Har provat med alla tre inställningarna.
Hej. Jag kan inte logga in på mitt jobbs hemsida. Kan inte heller med Opera eller google chrome. Jag vet inte hur man gör för att ändra hur...