Separera namn med ett kommatecken.
Tack :-) Jo, jag såg det. Jag ska slåss med CDON nu, dom hade skickat ärendet vidare till deras elektronikavdelning, så lär få svaret snart......
Har precis mejlat CDON om problemet, skrev att jag vill ha en utbytes-telefon, eftersom den endast är 3 veckor, men DOA är väl 7 dagar? Man kan...
Hej! Har ett jobbigt problem. Har hänt 4-5 gånger nu, senast i natt, och precis nu. Jag har mobilen i viloläge och sen när jag trycker på...
Stulen delux :D
Eftersom det icke står att du kan hämta ut den, så är den inte framme. Posten skickar ut brevavisering i förväg, så du ska få avi:n på måndag och...
Jobbar CDON på natten? 2011-03-17 Varorna packas
Någon som fått telefonen som kan kolla om det finns telefonknappsats? :-) Tack så mycket till hjälten som gör det!
Hade inte någon fått den? Vore schysst med lite bilder! ;-)
Nu borde ni som får telefonen från Elgiganten nästan skicka lite fikabröd för att dom är snabbast i Sverige att leverera den ;-)
Grattis till er som fått era telefoner skickade! Elgiganten ruuules!
Undrar varför företagen inte sätter "Ej i lager" tills den verkligen finns i lager, och kan skeppas ut? Det är la en stragedi, den som har bäst...
Haha, så sant som det är sagt! Mm, du har nog rätt. Men just detta har jag inte läst om (det finns säkert information på World Wide Web) men...
Jo, det är sant. Men ville bara fråga för att vara säker...
Konstigt är det, eftersom många ställen ska få in den i början av mars, men självaste LG vet mindre känns det som. Dom kanske inte har koll på...
Om man kommer ha tillgång till olika tangentbords-alternativ. Alltså som på HTC, Telefonknappsats osv. Då fick jag detta svar...
Hej. Jag ställde en fråga till LG Support. Men dom kan inte svara på den förens telefonen har släppts? Vilket den gör i slutet av mars? Kan det...
Precis. Det är det jag menar. Som man kan på HTC. Som på gamla hederliga telefoner med knappar, det vore bra. Vill ha verkligen ha denna telefonen...
Hej. Någon som vet om alternativ för tangentbord kommer finnas på LG Optimus 2X. Alltså ''Telefon-tangentbord'' etc, etc. /D.
Det är bara att gå in under konton och synkronisering, sen gå in på te.x Facebook eller Gmail och ta bort så att telefonen inte synkroniserar...
Nu har jag fått svaret, det var dock inget roligt svar! Hej Magnus Tack för att du har kontaktat HTC. Det är så att även om du har enbart...
Får dra iväg ett mejl till HTC och fråga hur man gör. Kan skriva svaret här sen :)
Jag har bockat av dom i kontakter. Så jag bara visar SIM-kortet. Sen när jag te.x ska ringa någon så ser jag bara simkontakter, men sen när jag...
Hej Jag undrar varför jag ser alla kontakter från Facebook och Gmail när jag ska skicka iväg ett sms. Vill endast visa kontakter som jag har på...
Fin blogg! :) Du har möjligvis inte information om Desire HD också?
Är det värt att vänta på Desire HD? Har precis avbeställt beställningen på ''den'' vanliga Desire:n, finns det några specs? =)
Ska bli spännande att testa root! :)
Schysst, nu gick det. Jag hade slarvat lite med ordningen! =) Tack!
Ska den röda varningstriangeln komma upp? :ehm:
Samma problem här!
Har exakt samma problem som dig. Har du löst det?
Inte jag heller :/
Aww, vad underbart... Efter alla dessa spekulationer är den ÄNTLIGEN här! Hoppas på många rapporter imorgon dag!
Nu verkar det fungera igen. Tack för det! :)
Idag är det sista fredagen i juni. Hoppas att HTC släpper uppdateringen idag! Sill & nubbe + 2.1 uppdateringen vore inte fel. *håller tummarna*
Hej, skulle ladda ner en app från Butiken, men det står bara att det inte gick att hämta. Vad kan det bero på? För en timme sen funkade det...