Separera namn med ett kommatecken.
Grymt bra! Tack för tipset!
När jag skaffade min Magic fanns det kvar enstaka program från version 1.1 på Market. Man fick då ha lite koll på att det man tog hem var för 1.5....
@danneman Det verkar vara lite ROM-relaterat för vissa ROMar har den bieffekten och vissa inte.
Japp. Nu surfar jag från telefonen så jag ser inte vilken kategori tråden ligger i, men med CM version 4.1.8 och senare hat jag haft detta...
Hur löste det sig?
Ännu en tillverkare som hakar på Android :) Jag känner inte till denne tillverkare nämnvärt men om jag inte minns fel så har väl Inq samma...
Det finns en hel del att läsa här: https://swedroid.se/wiki/index.php?title=Huvudsida
Det har varit uppe tidigare men då dök detta upp för att hålla hastigheten uppe. Kul att det även har denna effekt :)
4.1.10.1 ute. Laddar ner den nu. EDIT 1: Har kört en stund nu. Den här versionen känns för första gången sedan 4.1.2.1 faktiskt snabbare än...
Jag har jag fått massor av FC på alla versioner efter 4.1.2.1 men antar att det delvis kan ha med kompabilitetsproblem med Donut att göra. Kul...
Den mest felfria versionen jag kört med var 4.1.2.1. Inga problem alls men med versioner efter det har jag haft problem med lite av varje.
Mer OT än så här blir det väl inte i ett Androidforum men jag tänkte att jag måste ju fråga :) Vi har fått en stolleidé i stugan. Vi ska spela...
Det finns ett par tidigare trådar om det. En användare här på forumet utvecklade ett eget som verkade lovande. Sök lite så hittar du det nog :)
Ja, det är ju det :D :D :D
Tack "bernard"! Jag kör med skärmskydd till min Magic som jag tror kostade <3€ för 6st inkl. frakt. Det tog mig två st för att få skyddet på rätt...
Tror det sammanfattar allt. :)
Jag kan inte riktigt säga hur jag skulle gjort idag. Vill inte ha en vit eller brun lur men om det ändå skulle bli en Hero så vore det för kameran...
Browser? Surfar du bara med Opera Mini istället?
Den var ny för mig! Precis vad jag önskat så ett stort tack för tipset!
Jag köpte min Magic innan Heron kom för att jag inte orkade vänta på den (Heron var alltså inte släppt) med tanke på den lilla skillnaden mellan...
Jag begriper verkligen inte varför det inte fungerar för mig. Har provat med och utan wipe och blir inte av med FC hur jag än bär mig åt. Handcent...
Fick bara FC hela tiden så jag kunde inte testa.
Provade nu http://mobil.swedroid.se Fick upp: "Forbidden You don't have permission to access /index.htm on this server Apache/2.2.11...
Låter ju som ett käckt program, men det är ju fasen att man ska behöva beställa något för att kunna prova ;)
Om ni tycker att batteriet tar slut fort så är det ju bara att ladda telefonen. Jag har kört wifi-tether i stugan hela sommaren men telefonen...
Dessutom används roaming i Sverige inte till mer än nödsamtal om jag inte minns fel så det ska inte gå att göra fel. Fungerar det så är det rätt :)
Klicka på den så den "stora" rutan med prognoser kommer upp och tryck "Menu" :)
Provade just 4.1.5 och det var nästan lika mycket VM i FC som 4.1.4. CM-updater visade inte att det fanns någon uppdatering så jag tar hem 4.1.6...
Stämmer APN-inställningarna? I andra trådar står det hur du kollar signalstyrkan och vad den minst ska ha för värde. Kolla det så det inte bara är...
Jag skulle absolut använda en sådan.
Prova med flygplansläge på och av istället för att starta om när det inträffar, så sparar du lite tid. Jag hade detta problem någon enstaka gång...
Jag var ute för det i början. Numera så väljer jag i telefonen att montera eller avmontera, inget i datorn. Det har inte givit mig några problem.
Än så länge är det väl externa program som t.ex. ATM eller TasKiller som gäller. Jag skulle gärna se att funktionen med Home-knappen istället...
Tack för varningen! Det fanns ett bra alternativ som hette Toggle settings. Om det fortfarande är gratis kan jag rekommendera det.
Efter VM i Force Close så gick jag tillbaka till min backup med 4.1.2.1. Nu fungerar allt igen. Jag råder er som vill prova 4.1.4 att köra wipe...
Har installerat 4.1.4 nu (via CM-uppdateringsprogrammet och den gjorde ingen wipe) men fick ett antal FC när jag startade telefonen. Useful...
Låter ju onekligen intressant men jag trodde inte Nokia skulle beblanda sig med Android så vi får väl se hur det blir. EDIT: Är det inte någon...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=555735 Läs igenom hela tråden innan du installerar för det verkar finnas en del problem.
Nu verkar den finnas till Magic 32B.
Vi har ju sett delvis svenska menyer tidigare men det var nytt att det verkar så komplett! Kul!