Separera namn med ett kommatecken.
@ Pliid gillar din bakgrundsbild! ;D
fel forumdel..
haha, kolla på blocket, den billigaste, sen lägger du till lite, pga att du har kvar garanti ;)
Massor av folk som har köpt typ ett år premium på det sättet, så det borde ju funka :-) Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Haha, det hade vart nåt ;-) Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Det är ju så katter ska vara, och ledighet är aldrig fel ;-) Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Kvinnor
Bumpy Ride - Mohombi
Ändra topic texten (hjärnsläpp) Google ska det vara, right? ;)
Har 6 spotify free invites kvar (eller kanske 7) så säg till om nån vill ha :)
Herregud vilken fin katt, är den sådär jättekelig som kattungar kan vara? För det är ju bara för underbart! :)
Dyrgrip
Hahah, ja vissa (med betoning på vissa) sjunger ju faktiskt bra där! :)
Den som slutar på "666" isf :P
Det lär komma igen, jag hann få det jag behövde.. :)
Skola
Det släpps ju nya modeller hela tiden, jag har själv gått och väntat så, och tillslut blir man så förvirrad för priset sänks och du får mer för...
Har en sån hemma, riktigt bra! :D
Journey - Don't Stop Belivin'; http://open.spotify.com/track/60PAzFNW3vAiAiVK6DRJfB Tar mig tillbaka till de goda minnena av Scrubs, även en...
klasskväll
To be continued Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
spotify hackar för tillfället rejält kan jag meddela..
var lite sur, ja
jag gick nog lite för långt, ursäkta.
Längst upp ftw! :)
@ coolof Katter är de bästa djuren du kan ha, punktslut
Hrm, klagotråden, inga glada smilies.. Mh, vet hur det känns, har ett ärr på 10 cm på vänster smalben, det började inte blöda utan skelettet sa...
äh, ta tåget eller far och flyg, två alternativ, fast gillar du att köra så finns ju det alternativet! :)
Det var väl lite väl tidigt? :)
American Dad
I can whenever it's decided :)
Har varit med om något liknande ja, mitt ute på en sjö, mitt i vintern, 30 cm snö och piskande vind med is i, det var inte mysigt!
Man kan ju hoppas... :)
That's another angle
Han verkar inte veta vad kyla är
Okej, vet bara att alienware är sjukt bra, men de kostar skjortan också, tycker MSI'n var nice, men gillade Acer'n, är ju ändå i borstad Aluminium :)
Acer'n på komplett verkar mer prisvärd, om man nu inte behöver en väska också.. :)
Hoppas att du blir nöjd nu bara ;)
Har själv 7 plus på mornarna, vinterjacka FTW!
sistnämda av mina är just en Acer ;)