Separera namn med ett kommatecken.
Jag har förhandsbokat min telefon och är näst intill löjligt förväntansfull :) När den väl levereras vill jag vara förberedd med skal till det...
Av ren nyfikenhet testade jag precis min n7as multi touch och märkte då att den får problem bland annat när två fingrar närmar sig varandra....
Loggan på baksidan av telefonen håller på att släppa. Personligen tycker jag detta är toppenbra, men är det likadant för er andra? [IMG]
Jag lyckas inte få nya Hangouts att fungera. Det står att det är installerat men appen syns inte i app-drawern och det är fortfarande gamla...
Dual-core är för mig en självklarhet, speciellt på en Androidtelefon där multitasking är en naturlig del av plattformen, men vad sjutton är det...
http://www.youtube.com/watch?v=yVowB0kb1Ho Snubblade över denna video alldeles nyss. Den är på tjeckiska (tror jag) och jag förstår inte ett jota...
Hej, Köpte en Xperia Ray idag och lade just märke till att skärmen är ljusare längs kanterna. Ungefär två millimeter på vardera sida av skärmen...
Tja! Satt och lekte med SGS Tools igår och ville testa en moddad TWLauncher, vilket ledde till en radda FC. Det verkar som om SGS Tools gjorde...
Problembeskrivning Den officiella Gingerbread-firmwaren från Samsung saknar officiellt stöd för multitouch. Problemet kommer sig av att Samsung...
Hej! Nu har Galaxy S fått Gingerbread men vi fick inte med det förbättrade tangentbordet. När jag körde Froyo använde jag mig av "Keyboard from...
Jag har tidigare kört med "Keyboard from Gingerbread" från market och gillat det, men efter uppdateringen till 2.3.3 så upptäckte jag att jag...
Hej, Jag skrev för någon vecka sen att jag hade problem med en bakgrundstjänst som låste sig med jämna mellanrum: snsservice. Jag tror mig...
Jag uppdaterade nyligen till JS7 och bestämde mig för att köra lite powertutor för att se vad som åt batteritid. Ganska så högt upp på listan låg...
Jag fattar inte hur Samsung tänkte ang. kameraappen. Till att börja med går det ju inte att ta foton om mobilen har under 10 % batteri (eller 15...
Har tänkt på det här ett tag enligt devisen hög energiförbrukning = hög värmeutveckling. När jag surfar med min telefon blir den redan efter 5-10...
Godkväll, Försöker få in Busybox för att kunna göra ordentlig backup av min /efs-folder. Jag försöker installera genom gratisversionen av...
När jag pinch-zoomar in händer det ganska ofta att ett försök att zooma ut istället resulterad i ytterligare zoom. Tillslut är kartan fullt...
Jag upplever att min SGS tar underligt lång tid att stänga av, upp emot 20-30 sekunder. Skärmen blir svart och touchknapparna slocknar, men om man...
Hej, Har haft detta problem ett tag nu men kan inte minnas om det fanns där från början. I vilket fall som helst så glömmer telefonen bort...
Efter att ha haft mobilen på i tre timmar varav 40 minuter gått till musiklyssnande är jag nu nere på 78% batteri, från fulladdat. Oacceptabelt!...
När jag försöker installera wallpaper från http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=710647 säger telefonen att programmet inte är...
Sedan 2.2 (och kanske tidigare?) finns ett alternativ i webbläsaren som heter Standardzoom. De val som ges är Långt, Medel och Stäng, vilket jag...
Hej! Har precis uppdaterat till Froyo 2.2 och vill köra en factory reset för att få tillbaka market och ha en ren och fräsch lur. Jag vill spara...
Godkvällens! Till att börja med vill jag nämna att detta meddelande skrivs från en dator uppkopplad via Wi-Fi till min Galaxy S. Kärleken...
Den fungerade till en början, men nu visar den ingenting när jag kör den. Laddar i ett par sekunder och sen händer det ingenting. Vare sig logg,...
Track-back (eller vad det kallas): https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=17170 Min relativt nya mobil (en Samsung Galaxy S) miste efter...
Hej alla, Imorse vaknade jag som vanligt av att alarmet på min galaxy s gick igång. Jag har valt en skön låt som signal och jag låg och diggade...
Denna fråga kan mycket väl platsa i en mer generell sektion av forumet, men jag kunde inte komma fram till om alla telefondisplayer följer samma...
Case-evidence: http://www.neweditionnews.com/wp-content/uploads/2010/03/Samsung-Galaxy-S-GT-I9000_01.jpg Ta en titt till vänster om högtalaren...
Hej och gokväll! Nu har jag suttit och googlat i över en timme utan att hitta hela vägen fram. Vad jag har förstått ska det gå att skicka...