Separera namn med ett kommatecken.
Kan tillägga att Radiant LITE och Retro Defence LITE finns på free market också, dock bara demoversioner.
Finns det något lätt sätt att gör utropstecken/frågetecken? Och varför skickas smset när man råkar komma åt Enter?
hade kunnat ta en till frukost nu bara för det o_O
prova market och sök på microwave oven, fast är ju paid app så hoppas du har market-enabler.
Jag tycker att samtalsvolymen är lagom på en bit under max, om man däremot råkar skifta till högtalartelefon får man sänka ordentligt, annars...
Okej, låter ju mysko.. reggade mig i förrgår, så fick aldrig se något N/A
Jag trodde man anände den medföljande USB kabeln för att synka med micron som sedan spawnar pizzan? :( EDIT: Eller detta är kanske bara att...
Om jag klickar på "Full mode" på hemsidan står det såhär: Subscription Type: FullUnlimited Subscription Expiry: november 12, 2012 Som jag...
Kör också wavesecure, funkar bra hitintills, dock utan flightmode lock aktiverat!
Lite roligt faktiskt.. Men fler levels hade varit trevligt :)
Finns det inget sätt att få igång vibratorn på notifications? Grymt irriterande bugg annars ju.
Okej, tack så mycket för svaret.. Blev nästan lite orolig för mitt nyförvärv här!
Körde på 300 för säkerhetsskull, man kan aldrig vara nog på den säkra sidan.
Sitter och leker lite, tycker att trackballen i min nexus saknar motstånd? Känns nästan lite sladdrig :o Någon som upplever detta med andra...
Har precis fått hem min nexus, ligger på laddning.. Vid första anspråk ser det bra ut, och inte lyckats framkalla några direkta "klickljud".....
Min lur kom nu, har varit nere på kjell och köpt mig en adapter, blev 89 riksdaler och det är en stor ful grå klump, men vafan :D Jag bor i...
Fredag borde gå, var i landet bor du? Eftersom den anlände till bordelinx så tidigt borde den nästan kunna flyga inatt, åka runt imorgon och...
09:55 Ute för leverans med kurir. Gått 57 min, nervöst sammanbrott väntar inom kort. Skippa föreläsning för att vänta på en telefon, det är bra...
Bara signa på Borderlinx.com, så skickar han till din suite adress, sen skickas det vidare! Mvh, Anton
Hur synkar jag direkt från windows mobile till mitt Google konto? Hittar ingenstans i telefonen där jag kan exportera och via ActiveSync krävs...
Mitt vägde 0.9 kg enligt Borderlinx
Prova att ringa ups, fedEx eller några andra du kan komma på och ta det billigaste alternativet, så hade jag resonerat!
Själv använder jag trackballen, tycker det är smidigast :D
Tackar så mycket förr ett snabbt och konkret svar!
Finns det något smidigt sätt jag kan få alla mina kontakter från min SE X1 med WinMo 6.5 / HTC LEO rom till mitt googlekonto så jag kan redigera...
Har sett mer välstrukturerade skapelser i mina dagar, men inget sagt innan man provat!
Håller med dig här.. Men vad ska man göra? Ringa "skatteverket i england" och fråga om man inte ens kan få skänka 17% som ren välgörenhet? :p
Tycker TAT ser riktigt trevligt ut faktiskt! Ska bli kul om man får testa det (:
Låter inte alls kul om det ska förstöra när man ska svara på samtal eller dylikt.. hoppas verkligen detta åtgärdas snarast! :o
Blir lätt så när man sitter helt utslagen och trött i hela huvet men inte riktigt har vett nog att gå och lägga sig :P
Jag skrev mitt telefon nr. utan +46, dvs direkt med 07X-XXXXXXX Har ju dock inte fått mitt paket än, men man tycker nästan att DHL sverige...
Är det inte fest-tisdagen idag? Har precis druckit 12 pilsner.. Var bara tvungen, no offence :D
Det hade varit något, blev en glass.
Ber om ursäkt för mitt uttalande om fabriksåterställning då, och hoppas på en lösning snart! :)
Inte hört något om detta förut, provat att fabriksåterställa luren? Ingen aning om det faktiskt hjälper men jag hade provat! Mvh, Anton EDIT:...
Prova HotSpotShield, det använde jag! Mvh, Anton.
Finns ju en hel sektion som heter "Apps & Spel"? Prova att titta där så finns där säkert något som passar! Mvh, Anton.
Kan han inte ta ut dem amerikanska AC adaptern och leka runt lite i lådan, sen skriva som repair? Vet inte om det funkar men isf har du lyckats...
Mycket bra intiativ! Tackar vi för!
Om det är pin-koden du menar så Settings - Location & Security settings!