Separera namn med ett kommatecken.
Såna finns det väl gott om? ;) Skickat från min Xperia S
Imagine dragons - radioactive Skickat från min Xperia S
Ser inte din bild så börjar om antar jag. Inspirerad av samma sak som consone, önskar jag hade lagt ner lite mer tid på den dock. [IMG] Skickat...
Tackar, la upp min i andra tråden nu Skickat från min Xperia S
Vart fick du tag på ikonerna längst ner? Bakgrunden?
Har ju vart där ett år nu, tror inte jag missat dem :-P då får det bli så, vart kan man hitta vikter? Skickat från min Xperia S
Hehehe Skickat från min Xperia S
Got it. Då vill jag bara fråga hur jag höjer 2.5kg på en stång? :-P eller vet inte hur det ser ut på andra ställen, men 2.5 är minsta vikten hos...
Jag tränar inte hur som helst. Tidigare har jag kört en vecka samma vikt tre set, nästa vecka öka. Men det här att man ska ligga på en viss vikt...
Ett tag nu är det något som letar efter min position hela dagen, om jag öppnar och stänger maps försvinner det bara för att komma tillbaka efter...
Fint. Tog mig tiden att ladda ner hans spreadsheet nu men känner verklige inte för att följa ett fast schema sådär, med vikterna dvs Skickat...
Har en snabb fråga. Är det meningen att man i workout A ska träna med samma vikt i alla övningar? Jag kan tex lätt bänka 5x5 med 70 kg men barbell...
Då har jag några stickers som rymmer 1k också, fortfarande inga tips? :)
Om du inte använder appen kan du testa frysa den.
Skulle tro att problemet ligger i prestanda, Android är nog för tungrott för det Skickat från min Xperia S
Hittar ingen peers mapp i min telefon?
HTC One S?
Nej. Det här har varit uppe flera gånger, vill du läsa kan du söka på det. Det enda vi kan konstatera är att du precis som jag ska vara tacksam...
Det behövs inte en till diskussion om köp o sälj... Skickat från min Xperia S
Jo, men i rätten är det till hans fördel. Jag ser ingen annan anledning till varför han fortsätter såhär Skickat från min Xperia S
Som någon sa blir straffet lindrar om man försöker ställa allt till rätta istället för att gömma sig, vilket han här försöker göra. Pengar har han...
Tror min heter targus soft touch eller nåt, skön mus Skickat från min Xperia S
Men du påstår ju i ditt pm att du har massor av dokument som bevisar det här, det måste inte vara ett kontoutdrag men visa något Skickat från...
Då förstår jag. Man måste köpa för en viss summa för att få hit lurarna och han ville ha den billigt. Han har svårt att betala sin skuld men har...
Är inte så insatt i det där men bankid finns om det är det som är e-leg. Till de andra två är svaren ja :) Skickat från min Xperia S
Sen ics finns inbyggt stöd för bluetooth mus Skickat från min Xperia S
Har aldrig använt den där menyn :p Ska testa det när jag är i bilen nästa gång
Klockren film Skickat från min Xperia S
Testade det men telefon betedde sig riktigt skumt, funkar bättre med 3rd party - widgetlocker. Kan man på nåt sätt sätta keyguard - on utan att...
Motiv i rörelse med en telefon blir alltid svårare då du inte själv kan välja slutartid, menar du panoramabild eller stillbild? Alltså att man...
Per månad Skickat från min Xperia S
Någon som kan hjälpa mig med en task som tänder skärmen, tar bort skärmlåset och startar waze? Går det? Skickat från min Xperia S
Nej nej jag har inga problem med att sänka vikter, jag har aldrig kört barbell rows tidigare men testade idag med bara stången. Måste ju i princip...
Hur lyckas du gå ner med stången hela vägen när du kör barbell rows? Om jag böjer mig så långt lyckas jag inte svanka mig Skickat från min Xperia S
Är igång med att beställa lite nya taggar och letar idéer. Det enda jag har nu är en i bilen, fler tips? Använder Tasker för allt som ska hända...
En person som försökt göra er alla en enorm tjänst går 13 000 back trots att han skött allt rätt och uppenbarligen visste vad han gjorde, hur fan...
Kan man få länkar för alla Tapatalkare också? :) Skickat från min Xperia S
pellesoft ger mycket mer än Windows också :-) Skickat från min Xperia S
The aviator, konstigare personligheter har man stött på, eller inte. Skum var den men intressant, huvudrollen lika bra spelad som alltid Skickat...
Vart får du tag på läsk? Privat langare eller delar du med dig? Skickat från min Xperia S