Separera namn med ett kommatecken.
Det finns inga tecken varken för eller emot vad gäller pepparkakan... Jag skriver vad jag tror! Vill du tro motsatsen så gör det. Men jag förstår...
vad har pepparkakan med nya htc sense att göra?
Jag tror inte htc kommer släppa 2.3 till desire (men jag blir självklart superglad om dom gör det ;)) ... däremot tvekar jag inte ett dugg på att...
Adam har börjat med en Gingerbread release nu..... väldigt mycket beta än så länge dock: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=863884...
Jag har testat båda men fick inga problem efter... vet att ext kan bli korrupt, men om det är det du råkat ut för vet jag inte :/ Jag kör nu...
Ja, jag kör denna nu. Funkar perfekt ;)
Jag kunde inte ändra ljudinställningar när jag installerade den... vad någon mer såg jag som inte kunde det heller. Så jag tog bort den igen......
Jag använder denna kernel, couttstech-2.6.32.26_OC1190_LeeDroidv2.2f_CMBattFix_BFS_BFQ .... fungerar utmärkt för mig än så länge.
Den känns så bra så :) Jag har kvar min ext4 och jag måste säga att jag då inte upplever någon skillnad i det vanliga användandet jämfört med d2sd...
Nu finns RCMiXHD v.14 utan data2ext med :)
Kortfattat: A2SD ingår i denna rom och de flesta andra med vissa undantag. Har du en ext partition går allt automatiskt. Du behöver inte göra...
Robo håller nu på med en version utan data2ext så när den kommer kör jag hellre med den :)
Jo, det känns helt onödigt. Ingen mening med höga siffror om det inte märks. Jag har gått tillbaka till LeeDrOiD med så länge....
Det är buggfixar.... inget nytt vad jag vet. Jag har inte testat den versionen själv... Men jag vet att tex LeeDroid inte ens bekymrar sig om att...
Ni bör inte installera denna då ni kan förlora er root! Det finns redan versioner av denna på xda om ni absolut vill ha den.
Jag använder inte bluetooth alls, så jag vet inte :/
Du kan inte restora några sådana inställningar. Det blir fc! Endast appar kan restoras. Du får gå in i programhanteringen under inställningar...
hmm..... det kanske är primary fast den hamnar som andra partition... blev ju osäker nu, men så är det nog :p
Är det bara jag som tycker oxygen temat är bajsfult?
kul :)
Det var så jag kände med... just nu vet jag inte vilken rom jag vill ha... men jag kör RCMixHD v. 013 så länge... lite trött på roms och strul...
Du har helt rätt. Det flyter på bäst ;) Men jag blir så trött! Jag hittade en bugg, det går inte att ändra ljudinställningarna :( Jag får dra in...
Jag har iaf lyckats att fixa baanwz hd rom (som är en bantad rcmxhdrom) så som jag vill ha den nu och allt får plats på telefonminnet :) behöver...
läs ovan ;) Jag är tveksam till data2ext
Kul att du gillar :) Jag har lämnat den :p .... såg oxå att en mod på xda har låst hans tråd :/ och tagit bort hans nerladdningslänk.. varför vet...
Det behövs inte om du inte har något problem med minnes kortet. Det du kan göra nu är att minska din fat32 partition så att du har uttrymme för en...
Nej, jag går bara tillbaka till hur det var innan.. då läggs en hel del av romen på ext med, men som jag har fattat det inte på samma sätt. Du får...
haha... ni e för roliga. Man måste ju testa för att skaffa en egen bedömning ;) Med Data2sd måste du skapa ytterligare en fat 32 partion, med...
på någon av de sista sidorna finns nerladdningslänk till v.014... han ska uppdatera första sidan senare. Jag är dock mer och mer tveksam nu...
Har du en minneskortläsare? eller usb adapter...... både fat32 partitionen och din ext ska synas... :/
Det vore kul/bra och någon som är mer insatt kunde reda ut detta med data2sd. Är det värt det?? Jag är inte tillräckligt kunnig i detta...
ext4 kan du köra ändå :) Men var medveten om att det sliter mer... hur fort det slits vet jag inte.. jaja, det kändes som middag för mig :p
Jag vet inte :S .... Men jag kan väl hålla med om att när man använder telefonen så är det ju inte en sån där jätteskillnad direkt. Den känns bra,...
angående data2sd så är det tydligen bara för quadrant junkies, läste precis detta: TBH the data2sd is only good in benchmarks and adds more...
hmm... då vet jag inte vad det blir för fel :/ Men om du har din img fil klar så kan du ju göra detta via fastboot. Kan du använda adb?
Jag använder Android Flasher (finns på XDA)..... Skapar en 480X800 bild i bmp format 24bitars! Det är ett måste annars fungerar det inte ;) Sedan...
Det går att göra själv.... hur svårt det är vet jag inte. Jag har inte testat. Men enklast är så klart om det ingår i romen :) edit: nä, nu ska...
Lite OT nu, men detta med data2sd börjar bli helt sjukt... folk blir som galna :p Nu har en kille testat data2sd med Oxygen v.1.0 och fick 3148 i...
Han är iaf vaken nu, med lite baksmälla :P Den blir nog klar idag :)
de ä ju fuuuuusk :p