Separera namn med ett kommatecken.
Ah underbart fin dag att vakna upp till. Känns som man är nere runt Medelhavet när jag gick ut på balkongen hehe. Samma sköna dofter och värme....
Ah, underbara midsommarväder. As usual.
En gång är ingen gång. :)
Bone Thugs and Harmony [emoji173] Sent via Tapatalk
Ja, jo jag vet. Bara driver lite. ;)
Ja verkligen. Finns de som har fyra fingrar eller tre ögon t.ex. :)
Person of Interest. S05E13. (Seriefinal) Nyss sett klart seriefinalen av POI. Avsnittet var galet förskräckligt bra på alla sätt och vis, och gav...
Så fkn god mat jag lagade. Kycklinglårfilé med potatisgratäng, chili och svamp. Satan så gott det var.
Hahah orkar inte [MEDIA] Sent via Tapatalk
Har mitt konto hos banken specifikt för Europaspel haha. För över och sparar när det går, då är jag alltid redo när det drar igång. Inget...
Är astaggad på EL-spel. Tackar högre makter för att man slapp åka till Finland i vanlig ordning haha Sent via Tapatalk
Haha det hade varit kul. Båda matcherna spelas samma dag tror jag. Europamatcher flyttas aldrig mig veterligen. Men som du säger så kan...
Blir någon av dessa Cliftonville (NIR), Jelgava (LVA), Mariehamn (FIN), NSÍ Runavík (FRO), Bala Town (WAL).
EL-lottning. Ge mig en obskyr håla någonstans.
Sant. Skadar i och för sig inte att göra något nytt ändå. [emoji106] Sent via Tapatalk
Våga gör man ju! Det är det. Ska fasiken överväga det. Sent via Tapatalk
Det som är halva poängen. Det var en plötslig tanke och börjar man övertänka det i evigheter så lär man troligtvis ändra sig. Sent via Tapatalk
[emoji106] Nej jag tror inte jag har några hinder. Handlar väl dock om en del planering och sånt innan man kan sticka iväg. Går ju tyvärr inte...
Hm, fick nyss en impuls till att vilja sälja av typ allt jag äger och trycka in resten i ett förråd, för att sedan sticka ut och resa under...
Danke! Sent via Tapatalk
Tänkte kanske plocka upp en OP3. Någon som vet ifall det har rapporterats om problem eller något med den?
Åh haha, hade gärna ställt upp. Saknar dock tyvärr utrustning i form av en kompetent dator. Sent via Tapatalk
Meow [IMG]
Så sant. Det är väl ICA, Telia och Telenor som har varit bäst vad jag kan minnas, samt någon annan kanske. Sent via Tapatalk
Haha jag tittar så sällan på tv men tror det är samma "familj" som är med i reklamen som tidigare. Fast den här gången är de utomlands på en buss...
Haha Telenors TV reklam för fri roaming. [emoji23] [emoji23] Sent via Tapatalk
https://fleksy.com/fleksy-acquired-by-pinterest Sent via Tapatalk
Mm, ostekt bacon. Ser ju...gott ut...
Haha ja. Eller denna, en rökande sjöko [IMG]
Jo nästan bara i längden. [emoji16] [emoji16] Sent via Tapatalk
För gott! Sent via Tapatalk
Mmm Digistivekex med Nutella på, så gotttttt Sent via Tapatalk
Hahah Portugal.
Hehe [MEDIA]
Aren't we all? [emoji90] [emoji123] Sent via Tapatalk
Dirty dirty. [emoji90] Sent via Tapatalk
Spy inte i din egen mun bara. [emoji105] Sent via Tapatalk
Självfallet! Polly är väldigt underskattat. Sent via Tapatalk
Åh Polly vad gott! Åh Polly vad gott! Åh Polly vad gott! Åh Polly vad gott! Åh Polly vad gott! Åh Polly vad gott! Åh Polly vad gott! Åh Polly vad...