Separera namn med ett kommatecken.
någon som har problem med att SMS inte skickas?
Det fungerar utan problem.
6.1.0 maps, 3.4.4 Market, 4.0.3-239410 Kalander, gmail använder jag inte. Droid Explorer är till PC, finns att ladda ner här: Droid Explorer -...
Google :D finns iaf till Nexus S.
Gapps V8 finns på första posten i denna tråd, jag tog och la in länkarna till det istället
Nexus S Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
finns ingen annan kernel än den som medföljer så flasha inte någon annan kernel, ROM:en installeras som vanligt via CWM, wipe cache och dalvik...
japp
Build 01122012 - new kernel - button backlight works - updated vendor libraries - fixed lun file for legacy usb manager - wifi p2p support -...
kolla här http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1434061 video fungerar inte överhuvudtaget med senaste builden. Sent from my...
batteri procent finns, User agent och annat finns också, bara ladda ner Dolphin Browser HD alternativt ICS Browser + Sent from my Galaxy S2 CM9...
Build 01102012 - useless build for flash-junkies to make them stop crying - nothing fixed Multiupload.com - upload your files to multiple file...
det fungerar med CM9,nja inget du märker av, har använt det sedan jag använde Nexus S och det har inte varit några problem
använd NoLED istället, fungerar mycket bättre
nope går ej köra samsung appar på CM
Välj istället att ladda upp via Tapatalk hosted, fungerar då. Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
ladda upp bilden via Tapatalk, enkelt. Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
Fungerar klockrent med CM9 Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
nope inte ännu (förstår dock inte varför man inte kan göra det från början), blir väl senare när dom moddat telefon delen, annars kan du använda...
fixen innebär att man kan lägga till ett Google konto :) provade utan och då kunde jag inte lägga till mitt konto.
ingen aning :D
Google Apps V8 om någon vill så finns GApps V8 att flasha, wipe cache samt Dalvik cache innan. http://www.multiupload.com/B1TZD65GBR samt...
som sagt fungerar sjukt bra, har inte stött på någon FC eller random reboot ännu, helt otroligt!!
Build 01062012 - haptic feedback should work properly now http://www.multiupload.com/U47SNO5CY9
ifall du tagit en Backup av stock rommen så blir den kvar.
in i recovery och kör en full wipe/factory reset, flasha GApps samt faceunlock, starta om, borde inte ta så lång tid att starta.
det behövs inte, jag gick från Stock Samsung till CM9 utan problem Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
jag köpte den av en ärlig kille här på Swedroid så knappast att den är stulen, men nog om det.
Du kan inte använda dpi under 185 då rasar phone, så kör på 185 dpi
jag har kvitto och allt :D
NÄR NI FLASHAT BATTERI MODDEN KÖR *FIX PERMISSIONS* i Recovery!
japp så ska du göra men flasha GApps före faceunlock, appar osv är kvar
jaha ok, inget jag märkte då jag körde in denna batteri mod ganska omgående, men sak samma :)
Modemet flashas i CWM, kör på KP8 Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
som jag sa :-) bra att de löste sig. Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
ser inget problem med det? visar ju rätt Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
såhär visar min iaf när jag har ljud [IMG] i vibrator läge [IMG] Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
Ta en screenshot och visa, vet ej vad ni pratar om :) Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk
en bild på hur det ser ut? de iaf inte den jag använder då du valt en med klockan i mitten, kan vara det som orskar det. Sent from my Galaxy S2...
Flasha in GApps Sent from my Galaxy S2 CM9 using Tapatalk