Separera namn med ett kommatecken.
Funderar lite
150kr ?
Pris?
Hojta om ni har någon
Något porsche design, hittade det på g+
Tack men nej, nog inget för mig
Skit också. Alltid ska de vara så sega [emoji3]
[IMG] Bump med bild
Bytes även mot Gear S3 med en slant i mellan
1850kr + frakt
Kom igen nu :)
Budar 150kr plus frakt för GTA
Lite lågt dock, funderar lite
Va händer här då? Inget nytt?
Säljes i nyskick Metallarmand Komplett i kartong med kvitto 2000kr Finns i Göteborg
Jag håller med, har testat Cleanmate, Skantic, Roomba och nu Neato. Neato är i en helt annan klass, dammsuger väldigt bra och är stark som...
Nej så låter inte min, då så kan det knäppa ibland och det beror nog på att gummit på borsten slår i kanterna på panelerna i golvet.
Tycker de låter ungefär lika mycket. Ska byta borste till en kombination borste, den ska tydligen få ner ljudvolymen mycket.
Kör nu med en Neato D75, helt överlägsen och grymt nöjd är jag. Även deras support är super!
Jo jag vet, men sitter ej vid dator.
Lås denna tack
Ok, avvaktar
Testat 2 dagar men kan ej ha kvar det då min telefon används i arbetet så jag känner att den behöver mer skydd. Endast baksidan testad, fram och...
Har ni något så skriv
Byte mot huawei watch och en slant?
Super kille, allt i sin ordning!
Apex m800 tangentbord...
Sålde ett PS4 spel. Snabb betalning och inga konstigheter.
Kimmen99 köpte Fifa17 av mig. Snabb betalning och bra kommunikation!
Säljer du timerfjärren löst?
Fint skick Finns i Gbg 400kr
PM
Köptes från ebay, dock har jag inte dammsugaren kvar så jag säljer detta för samma pengar som jag gav. 140kr plus frakt [IMG]
Kan du länka handkontrollen?
Köpte det igår för 2199kr så imorgon blir det att hämta ut lite pengar :D
Pm
Säljes för 195kr som jag köpte det för. Endast uppackad. Säljes då jag beställde ett xbox idag med bundlat Fifa 17
Den enda som kan svara på dem frågan är nog bara du själv. Ingen vet vad S8 kommer innehålla och vad den kommer att kosta.
Fifa 17 xbox one 195kr hos Webhallen. https://www.webhallen.com/se-sv/spel/xbox_one/246187-fifa_17&atcl=external:ref