Separera namn med ett kommatecken.
Tack för tipsen och klokskaperna. Igår var jag och klämde på lite telefoner och fick till och med ficktesta en Galaxy S3 (Tack Telenor!). Efter...
Ni som har önskemål liknande mina: vilket surt äpple valde ni att bita i? För stor telefon eller för dåligt specad telefon? Ångrar ni ert val?
Hjälp, jag måste snart välja en ny telefon till nya jobbet! Telefonen ska gå att använda med en hand (jag har "normalstora" händer), gå att ha i...
Workaround Jag plockade ner appen med min Desire S, för att sedan extrahera APK-filen med Astro.
På min HTC Hero med Android 2.1 kan jag inte längre se facebook-appen i market, ens om jag följer en direktlänk dit. Vad kan problemet vara? Finns...
Min telefon brickas lika hårt av bägge, enda skillnaden tycks vara att den från shippedroms redan kör Eclair, samt att bootloggan visar "hTC"...
Lucky you. Jag körde igenom hela uppgraderingskedjan och brickade telefonen igen vid sista uppgraderingen. :-( Jag hade USB-kabeln ikopplad...
Funkade inte för mig heller första gången, som sagt. Testa några gånger innan du ger upp.
1. Starta telefonen (den hänger vid bootskärmen "HERO") 2. Stoppa i USB-kabeln 3. Ge windows någon minut att upptäcka telefonen 4. Kör...
Yay, det funkade! Provade tidigare med denna och även en annan version som jag googlat upp, utan lycka. Förmodligen hade jag något timingproblem...
http://www.ctiawireless.com/ 22-24 mars
Exakt vilken uppdaterings .exe var det du körde?
Vad kostar det att fixa? Måste de byta ut moderkortet är det nog inte värt det...
Senaste FOTA-uppgraderingen brickade min HERO, som jag nyss skrev i en annan tråd. Telefonen visar bara "HERO"-bootskärmen, sedan händer inget....
Jag installerade denna uppdatering idag och den har brickat min telefon :-( Har testat home+back för att "blåsa" den, men det hjälper inte....
Inte större än Desire, minst 800x480, MicroSD-läsare och gärna modern och pigg hårdvara i övrigt. Desire S och SE Neo ligger närmast till hands.
Jag har inte, som jag hoppats, hittat min nästa drömtelefon bland de som presenterats på mässorna nyligen. Finns det några kommande events då fler...