Separera namn med ett kommatecken.
Hej alla ヅ Ett jätteproblem för mig, Google har tagit bort "Upload while charging" i appen google photo... Någon skrev i en tråd att han fått...
Näe, mitt försök ovan funkade två gånger... [MEDIA] View:...
God morgon och glad midsommar! ヅ Jag upptäckte en sak nyss, om jag har svept bort photo, alt stängt appen, och skärmdumpar eller fotar, så...
https://www.google.se/amp/s/forum.xda-developers.com/u11/themes/google-photos-backup-charging-missing-t3621948/amp/#ampshare=https://forum.xda-deve...
Gjorde det igår.
Tack! Precis så! Därför jag blev så j-a arg...!
Annars är denna gratis idag ヅ Kolla in Simple for Facebook Pro - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.creativetrends.simple.app.pro
Okidoki... Då bockar vi av dem från detta... ヅ
Nova inställningar - olästa...? Avinstallera Tesla unread?
XZ 7.1 Z3 5.1 Z1 5.1
Inte rootade... [emoji53]
Fattar ingenting, vet bara att jag BEHÖVER DET!! [emoji53]
Jag skickade feedback från appen och frågade varför de tagit bort det, räknar dock inte med svar...
Superskumt, undrar om det är en uppdatering serverside...
Intressant... [emoji53] [IMG]
Tack! Skit... [emoji53]
Jag måste väl kunna släppa laddaren och använda tel, som sagt, det funkar inte för min användning... Jag är inte "den normala/typiska användaren"...
Haha så mkt som jag fotar, den skulle behövas laddas hela tiden... Nope går inte... [emoji53]
Jaha, du tänker så [emoji85] Fast det hjälper föga ändå... Men tack iaf ヅ
Det finns inte heller... [emoji53]
Skit! Drar så in i... batteri om man typ tar massa dumpar eller foton och måste ställa in detta manuellt... Hur tänkte de nu... [emoji53] Tack ヅ
Hepp, efter senaste uppdateringen har "ladda upp bilder under laddning" försvunnit... Bara hos mig...? [emoji53] [IMG]
Jag använder båda dagligen ヅ Hoppas du gillar dem, ingen av dem kan allt, men i kombination är de superbra ヅ
Inshot eller Videoshow? ヅ
Vet inte om ni vet detta, men jag förstod detta idag, när jag spelat in samtal med handsfree så har det hörts jättedåligt alt inte alls i...
Tack ヅ
Tack snälla!! [emoji4]
Men JAAAAAA, tack! Visste inte! [emoji122] Kan jag alltså inte använda dessa appar parallellt?
Aha, nu tror jag jag fattar, installerade Bubble notification, tror den heter det, för någon dag sen, DEN är det nog, ska testa fc på den,...
Använder varken Facebook officiella eller Messenger, jag kör Simple for Facebook, Messenger Lite och Disa... [emoji53]
Hej och tack! Nope, ingenting sånt... [emoji53]
Hej alla ヅ Jag försöker ge åtkomst till en app, på mina andra Xperia går det inte att trycka "OK" och på min XZ fick jag detta felmeddelande......
Förstår dig helt och fullt! Jag och några med mig, som varit med från dag 1, har turen att ha lyckats få ihop en bra pott, några av oss fick ju...
Hur många "nylanseraringar" har WiFog haft nu...? [IMG]
Tack ヅ ヅ
Och så en dump... [emoji85] [IMG]
TACK snälla! Såhär såg det ut ヅ [emoji122]
Tack! Och där kom ju såklart en följdfråga... Bankappar mm, hur säker är man på dessa utan virusskydd...? Förlåt alla, men som sagt, ny mark för...
Nojig vet jag inte, men självklart finns tankarna där, som sagt, på datorn är det självklart med virusskydd mm... Tack för tipset, visste inte...