Separera namn med ett kommatecken.
Det jag främst märker är skärmen, att det inte är några stora kanter på sidorna. Upplever den även som bättre på att hantera flera appar...
Fick hem iPad Pro 11” 128GB i onsdags. Än så länge är jag riktigt nöjd! Beställt ett vanligt skal så länge, i väntan på att Magic Keyboard släpps!...
Antagligen för att din telefon tolkar det som att sim-kortet kommer från Halebop och att det blir något med informationen från nätet. Spelar väl...
Oklart om en dator kan störa. Men när det gäller mobilnät kan det räcka att man flyttar sin hårdvara en liten bit för att resultatet ska bli ett...
Troligtvis är det Gamla stan som är svårt att bygga nät i. Mycket hus, med små gränder är ju inte jättebra ut en nätsynpunkt. Testet är gjort i...
Det har väl alltid gått? Men det fungerar inte. Kan ju dock vara något nytt. Kan du visa en screenshot? Har du Vimla 1.0 eller 2.0? Behåller du...
Gamla Stan, Stockholm- iPhone 11 Pro Tre [IMG] Telia [IMG]
Ett annat alternativ, om du skulle önska lite fler tjänster, är ju Hallons abonnemang. Med deras erbjudande via LO så kostar 4GB 49kr/månad i 6...
Nej, du kan endast ha ett simkort aktivt per abonnemang. Men det kan vara ett smidigt sätt att flytta ditt abonnemang till surfplattan, när Telia...
Mall of Scandinavia - iPhone 11 Pro Tre - band 1, 7, 20 [IMG] Telia - band 3, 3, 7 [IMG]
Själva IMEI-numret måste registreras som upplåst hos Apple för att telefonen ska bli upplåst. Det kan exempelvis göras hos Telia. Är osäker på om...
Jag beställde denna så fort den släpptes - iPad Pro 11’’ 128GB, har idag en iPad Pro 10,5 - så den har ju några år på nacken. Varit otroligt nöjd...
Ulriksdal, Stockholm - iPhone 11 Pro Tre [IMG] Telia [IMG]
Vilka tjänster har du testat? Ringt och tagit emot samtal? Surfat? SMS/MMS?
Om du har en månads uppsägningstid ska du kunna få pengar tillbaka om du har betalt för framtiden. Troligtvis kommer Tele2 föreslå att det sägs...
iOS and iPadOS 13.4: Coming March 24 with mouse and trackpad support for iPads Här anges 24 mars. Finns det någon annan info om datum?
Telefonerna är olåsta. Tror att telefonerna har anpassad mjukvara, men är osäker på vilka.
Den sidan har väl funnits ett tag? Eller vad är det som är nytt?
Inte konstant, men när jag pratar knastrar det till. Händer aldrig när den andra pratar eller vid musik. Det är inget som hörs för den jag pratar...
En av mina AirPods har börjat knastra under samtal. Finns det något tips på vad man kan testa eller är det ett hårdvarufel? Just nu har ju Apple...
Odenplan - iPhone 11 Pro Detta är en riktigt hög hastighet med 3. Men testen tycker jag visar att Telia är operatören som levererar högsta...
Spännande, kul att utvecklingen går framåt! Kollar man dock täckningskartan verkar det vara otroligt begränsad täckning just nu.
Stockholm C - iPhone 11 Pro Tre [IMG] Telia [IMG]
Fridhemsplan, Stockholm - iPhone 11 Pro Tre [IMG] Telia [IMG]
Är det så att ni märker att hastigheten sänks? Det ska komma ett SMS om att en spärr aktiverats till ett nummer som är valt.
Palma, Mallorca - iPhone 11 Pro Båda testerna med spanska operatören Movistar, mot Tele2s Kista-server. Spännande med skillnad i hastighet...
Arlanda Sky City, iPhone 11 Pro Känns som att det är mindre folk än vanligt här. Dock inte så tomt som tidningarna får det att framstå. Tre...
Bredden, Upplands Väsby - iPhone 11 Pro Tre [IMG] Telia [IMG]
Det beror ju på vad du har för krav. Fello har ju bra priser, det är ju Telias nät. Dock med en begränsning på 80Mbit/s. I Telias nät är det...
Funktionen är kanske densamma, men innebörden i frågan och påståendena helt olika.
Personligen skulle jag säga att Hallon eller Fello är mycket bättre val. Hallon tack vare VoLTE och VoWiFi - om du även är nöjd med täckningen så...
Alltså, jo i princip hela tiden. Problemet är snarare med Tele2s nät att det blir så. Problemet finns även med Tele2 (inkl Comviq) om man inte hr...
Grejen är dock att 3 inte säljer operatörslåsta telefoner längre. Detta sedan september 2018. @Asad91 Det bästa är nog om du kontaktar hallon...
Nja. Hamnar ofta på 2G vid samtal och då fungerar det inte. Om man låser telefonen på 3G fungerar det. Detta pga avsaknad av 4G-samtal. Faktiskt...
Ja, precis.
Nej, ingen telefon som säljs via hallon.se är operatörslåst. iPhones har ej heller någon anpassad mjukvara, det tillåter inte Apple. Vet ej hur...
Just det! Men det är väl ingenting riktigt användbart egentligen.. Kanske på väldigt begränsade områden?
Det är sant, spontant känns det som att 3 är intresserad av 2100MHz pga avsaknad av 1800MHz.
Det är nog antagligen målet. Så har de UMTS900 på samma ställen, samt LTE 2100 på de ställena. Då kan de öka frekvensanvändningen på LTE2100 när...
Men Telenors är väl inte frivillig? Utan så fort surfen används så blir det 99kr (i detta fall)? Hos de andra operatörerna finns ju ett val. Vad...