Separera namn med ett kommatecken.
Någon gång tänker man att dom kommer lyckas... [IMG]
Går lite OT och frågar om mybackup pro även backar upp programdata eller behövs det root? Om den inte gör det är den ju ganska värdelös i...
Du har antagligen lite av varje Sök på google efter minecraft.jar 1.5_01
LETALIS! http://www.youtube.com/watch?v=57jBzlTo0lU&NR=1 :D :D
Låter som att din sensor inte fungerar som den ska ja, prova hålla pekfingret över den under ett samtal och kolla Sent from my Desire HD
Vad gör man med enorma träd nu då?
Det gäller alla mods jag testar, kan ta de vanliga grejerna man kan crafta men inget annat, varför? EDIT: Det var tydligen för att servern...
Har planesmod nu i min egna lilla server men när jag craftar grejerna kan jag inte plocka bort dom från workbenchen, någon som vet varför?
Tror det förstör kartan helt, men en andra karta med det här som test vill jag prova :D
Nu funkar det
Verkar vara mitt fel, händer när jag tar bort en BUY skylt
Servern startar om konstant?
Va kul! Får vi ett handelshus i stan nu då?
Yeay!
Är jag den enda som känner att ett mod som kickar spelare när dom är afk behövs? Jobbigt att inte kunna sova:...
Dynmap visar gamla kartan fortfarande
Fyfan va långt ni har hunnit :)
Inte på whitelist
Jag tycker att vi kör med noll plats ner. Men måste det vara en föreslår jag inom samma gräns max 7 block ner eller nåt Sent from my Desire HD
Då kanske vi kan sätta upp reglerna för staden? Jag börjar så får ni tycka till. 25x25 som någon sa, två block jord mellanrum och sen en 2/3 block...
Absolut :D
Väntar ivrigt :) Jag kommer inte bo i staden men jag är signed up för att fixa gator byggnader osv. Ska vi säga att varje man får ett litet skjul...
Om inte källare kan vi göra så att man får bygga hur högt man vill så länge man inte stör något och bygger längre ut i luften? Blir en liten new...
Föreslår även en stor byggnad i luften över staden där alla som bor utanför kan ansluta sina rälsar? Sent from my Desire HD
Om de på skyttegrav vill ha ny och swedroid har röstat ny är det väl lika bra att starta en, helt ny karta som alla spelar på? Sent from my...
Då tycker jag att det är meningslöst att vänta då resultatet inte kommer att ändras, kör på med en ny karta direkt då, man orkar ju ändå inte göra...
Inget att bråka om nej. Men bara för att den var där förra före mitt har den företräde när jag inte stör den? Bygger mitt långt från staden...
Ledig plats är väl inte förbjuden att ta? Eller har jag fel? Dessutom är ditt hus inte litet, och din grotta måste vara den största på kartan....
Håller med, det går inte i närheten så snabbt att skriva med en touchskärm som med ett tangentbord, det går dock också att ha med sig ett trådlöst...
Eller kräva ensamrätt på all mark inom 50 block -.- Jag vet att om vi byter nu, byter vi igen om ett tag. Tröttnar man en gång tröttnar man fler...
Ja ni får göra som ni vill majoriteten borde få som dom vill, du borde dock räkna in skyttegravsfolket med, speciellt eftersom att ni hostar...
Letalis, för oss som tänker på annat än mina o samla diamanter hela tiden är det ett helvete att få ny karta o börja om. Man kan väl bara flytta...
Är det där din låsskärm? Den och statusbaren va ju riktigt fina
Låter rimligt för mig med, du skulle inte kunna skicka länkarna? Vet inte hur jag får fram dom...
Jag vill med gärna ha en ny karta, men känns som allt slit med att bygga upp våra kära hus försvinner. Så jag valde 2 :)
Nej tyvärr, vi lyckades inte hitta kistan han lagt grejerna i
Här e den: http://www.youtube.com/watch?v=83ADoXZVbHs
Letalis vi vill spränga upp hans jävla hus nu men det går inte för en private skylt i närheten gör så här:...
Hur länkar man till start då? Under första [DAY] står det substitute, där ändrar du
Du väljer redigera och letar sen fram koden som står för datumet. Där har han lagt subsitutes för de engelska namnet, byt ut de franska mot...