Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade gärna velat ha lite bilder på den :)
Du har fortfarande en 3 telefon vilket gör att uppdateringen kommer ifrån 3. Det är mycket möjligt att det är JB för den då 3 UK/HTC sa mitten av...
Uppskattar snabb affär! Den behöver inte finnas i Göteborgsområdet, men då behöver ni ha referenser antingen från tradera eller härifrån.
Önskar köpa en telefon med trasig skärm. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Det är enklare att göra en app till iOs då de endast har en upplösning (iaf innan 5:an kom), medan android kan ha alla möjliga upplösningar. Det...
Du får inte glömma Tapatalk HD nu! ;)
Ja det där såg ju onekligen bättre ut än vad du beskriver hur den är på android. Ja men skriv ett argt mail till dem eller nått sånt. Det är ju...
Kolla på ebay efter en upplåsningskod, gjorde det med min operatörslåsta HTC One X från tre. Det var samma svar därifrån, du kan bara låsa upp den...
Nu har jag inte testat Viaplay på varken Android eller iOs, men om det är någon här som har testat den för iOs och kan dela med sig lite...
Det sistnämnda ligger ju på att viaplay inre har gjort en fullt fungerande applikation. Inget som nexusen kan bli skyldig för. Skickat från min...
Vad ska du ha för joors modemet? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Titanium Bacup, men den kräver root.
Antagligen har ditt jobb spärrat utomstående från att ansluta till nätverket. Vi har likadant i skolan, står att man är ansluten men man kan inte...
Jag tror att det är fel på den vita, min ser inte ut så utan mer åt den svarta.
Står i beskrivningen att den fungerar på enheter med 7" och större.
Var finns du någonstans?
Har fått sålt den på annat håll. Lås tråd tack.
Vi bor på 82m2, 4 vuxna och en vovve. Funkar prima.
Skicka ett pm med mer info tack. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Nej tack. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Byte mot en Galaxy Nexus + lite pengar är av intresse. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Får 1350:- för den på Envirofone så allt under det är inte intressant alls.
Har 2000 kr som utropspris på tradera. Så länge jag inte har några bud där så kan någon härifrån köpa den. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Borde väl gå på garantin? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Hej då sandlådan!
Jag kan ge 400 och då hämtar jag på måndag, pengar i näven direkt. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Har inte alla företag haft problem med uppdateringar? Lg med o2x, Samsung med sgs 2, HTC med hox osv Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Säljer en vit hox, kvitto och alla original saker finns. Ingår 2 stycken rock skal (turkost och vit), ett vitt "S-line" skal, en plånbok samt lite...
Lås tråd tack!
Ja det gör det ju onekligen, fast jag använder ej Telia som operatör.
Vad ska du ha för den? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Var finns du någonstans? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Den har miui inlagd just nu. Flyter på som smör. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Inköpt i maj, är i väldigt bra skick. Modellen finns endast i 32Gb. Ej op låst Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Vit HTC One X? I väldigt bra skick. Alla original saker osv. Finns lite utanför Göteborg. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Tvivlar starkt på det, allt annat är svenskt sas. Men jag hittar inte var man ställer in det, hittar bara var man ändrar språk. Skickat från min...
Tjena. Google Playstore tror som sagt att min platta är norsk. Den listar den norska topplistan istället för den svenska. Någon som vet hur jag...
Intresset är väl inte på topp, men släng upp några bilder och lite info samt ett pris så ska jag fundera. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Vill köpa en lite billigare telefon 1000-2000. Har en vit HTC One X som jag kan byta mot. Ska finnas i området runt Göteborg eller bra referenser...