Separera namn med ett kommatecken.
Självklart måste det bli ostkaka.
Det var en gång, den var sandad.
Alla barnen kunde simma utom Sten.
Ah, snart bort från höstrusket till värmen!
Haha på Engelska, ja. Skrev så fint på Azerbajdzjanska jöööö. ;)
Qəbələ!
Bytte och kollade på Dortmund - Qäbäläläläläl eller vad fan dom heter. :p
Aa :)
Glor på Europa League med tjejen och kusinen. Inskolningen ska börja tidigt. :teeth:
Beror ju på vad som är bakomliggande orsak för kraschen. Har inte läst på så upplys mig gärna, men om polisen har tappat kontrollen över bilen på...
Verkligen. Så tragiskt och ledsamt.
Ungdomsvård och straffrabatt är konsekvensen av gruppvåldtäkt. Så. Jävla. Vidrigt.
Herregud. Att en sån vital grej att markera flera spår och sätta explicit märkning på dem, inte fungerar i Google Play Music är irriterande....
Fresh Off the Boat är ju helskön haha
Damn. [img]
Använder man inte punkt, komma och annat som hör till när man skriver så borde man få gå om klass ett igen Skämmigt att inte använda så vitala...
Mjaeäh. Vissa låtar är bra dock. Men nu är det för mycket här :p [img]
Haha på tal om musik @Ascii. Taylor Swift har dånat här hemma sen i eftermiddags typ. :(
Haha inget jag lyssnar på.
Billigare att köpa lokalt i så fall.
99 kr i månaden passar mig bra. Tänker inte betala någon större summa, och man får ganska mycket för pengarna tycker jag sett till min eventuella...
Ja då räcker det. Tänkte ha numret som ett alternativt komplement till mitt privat och företagsabonnemang. Sätta det i en tredje telefon eller...
Man kan dock välja att kontantkortet ska dras från kortet också varje månad. Men då kan man lika gärna köpa ett abonnemang..
Hm, kollade på det. Följde dock bara med 1GB surf, vilket känns lite. Och skillnaden är väl 200 fria minuter kontra Hallons 60 fria samtal.
Okej bra info. Men ska använda kontantkortet som ett komplement bara och inte som ett huvudkort, endast inom Sverige.
Ska inte användas för samtal utomlands.
Erbjuder Hallon det bästa kontantkortet?
Samma här. Finns förvisso lika många kålsupare i varje läger för Apple, Android, Windows osv osv.
MKBHD i all ära men satan vilken bra review det här är. Känns som man sitter och snackar med en polare typ. [MEDIA]
Mission Impossible: Rouge Nation. Fortsätter starkt efter avslutningen på Ghost Protocol. Cruise är galet bra, och att göra sina egna sjuka...
[MEDIA] Såååe bra. Hon är väldigt underskattad imo.
Kläder också eheheh?
Du kan ju köra Opera ifall du vill stanna på en webbläsare baserad på Chromium. Senast jag testade så var den resurssnål och snorsnabb. Själv...
Haha ja jävlar vad mycket kaffe man har köpt genom åren. Brände säkert närmare 8 000 kr på morgonkaffe varje dag hos Coffeehouse by George under...
Det bonusutrymme som man har tjänat in försvinner väl inte va?
Krävs att utvecklaren har lagt till funktionen i appen, alltså att kunna bläddra bland alla ikoner.
Haha nä. Inget lördagsgodis i veckan. ;) Hon får sova i bäddsoffan i vardagsrummet, ingen tar min älskade säng ifrån mig. Haha jo förstod det....
Hahah skämtet uppskattades inte speciellt mycket av tjejen kan jag säga. Min kusin förtjänar dock en Oscars som klarade av att hålla masken och...