Separera namn med ett kommatecken.
Netflix eller valfri(?) torrentsida. :)
Kollat klart säsong ett till fyra av Hawaii Five-0. Inte alls vad jag trodde den skulle vara. Såg framför mig en väldigt cheesy serie i...
Aussie rap! [MEDIA]
Du kan skaffa en burner som du kastar i soptunnan med jämna mellanrum om du inte vill bli spårad. Annars finns det tyvärr inga sätt att hindra...
Positionerna som nämns i artikeln är ju loggade via mobilmasterna och inte via GPS-en. Vill du undvika att myndigheter spar din platsdata så får...
iPhone 4S går väl för en billig peng idag? Annars kanske Moto G/X kan vara något?
Det får vi se den 27. ;) Och nä, finns inget lag i Sverige som piskar oss på fingrarna när det kommer till tifo.
Det har löst sig och man är back on track så att säga, i alla fall för säsongen ut!
Man får väl hoppas på några bomber, typ som att Zlatan eller Ronaldo flyttar så det blir lite liv i världen igen hehe. Har en lite extra...
Nej.
Deadline day <3
Thaimat. <3
Gör ju inte operatören dålig, bara kundtjänsten. Absolut har det att göra med var man bor, men jag har aldrig upplevt problem med täckningen...
Haha skojar du eller. Tre är väldigt bra. :)
Försvinner väl nästa år? Och i nuläget kan man väl surfa på sitt nuvarande pott/abonnemang i Danmark?
Riktigt najs. Stort att erbjuda detta för alla olika sorters abonnemang också!
Åh vad Kristallen är dålig tv. Spyr lite i munnen.
Hm, tycker ortnamn är relevant ändå. Mer relevant än antal inlägg som istället kan resultera i kukmäteri deluxe, samma med mottagna gillanden.
Varför har ortnamnen försvunnit från profilrutan till vänster?
Januari är det sagt, har jag för mig.
Bärs, relax och fotboll. Kan fan inte bli en bättre söndag. <3
Finns tyvärr inte så många normala galleriappar om man tänker efter. :p
Har redan köpt premiumversionen vid ett tidigare tillfälle. Dock är den inte i närheten av QuickPic när det gäller funktioner osv.
Vafan. Om så är fallet så blir det avinstallation direkt. Lätt den bästa galleriappen.
Haha steker bacon i kalsonger ibland, vet vad du menar. Tänker alltid att jag ska ta på mig en tshirt iaf men glömmer varje gång. :p Ja det är...
Vill hon komma tillbaka så är hon givetvis välkommen! :)
Ior har valt att lämna forumet.
Med?
Precis sett sommarfinalen av Suits. Oerhört bra avslutning med en grym cliffhanger tillika oväntat slut. Fan, hela säsong fem har hållit så sjukt...
Jo fast det finns ju inga beskrivningar på toarullarnas förpackning, väl? Men good call från uppfinnaren. :teeth:
Hatar drama haha. Förståndigt. Har aldrig förstått mig på folk som placerar rullen under.
Ffs känns som man går i nian igen. Mitt ex har tydligen ringt min dejt och trashtalkat mig ganska hårt. Lär bli roligt ikväll.
Så är det. Skyddsväst, öronproppar, hjälm och tandskydd. :)
Grått och trist. En heldag på Ikea istället. :neutral:
Så var det för mig också. Jag tryckte på Okej och sen stäng och sen uppdaterade jag sidan efter ett tag. Annars kan du testa gå via...
Så har det varit för mig med, men när jag sedan har laddat om sidan så har den nya avataren applicerats.
Haha fylla den med kaffe.
Ska göra det här istället för beerpong nästa gång jag har fest. :teeth: [MEDIA]
[MEDIA]
Haha jo det är sant. Förutsatt att man inte sover med någon som har en katt, eller råkat lämna ytterdörren öppen. :p