Separera namn med ett kommatecken.
Har sett de hittills två släppta avsnitten nu. Trodde först det var Kaley Cuoco som spelade Danni innan jag såg att det var Ashley Tisdale. Smärre...
Alltid kul med högt uppsatta personer som har självdistans och humor på lager. [MEDIA]
Haha alltså småbarn kan vara elakt jävla ärliga ibland. :(
Hehe nej var bara vanlig den här gången! :p
[MEDIA]
Har blivit besatt i varma mackor på senaste tiden. :cry::cry::cry:
Ja det är näst intill en oslagbar kombo på sommaren! :D
Haha jag har sett 2 Broke Girls men tröttnade på den, älskar dock Undateable så kanske kan vara något för mig? :P
Humor när man hör någon från balkongen på andra sidan gården fråga om det "märks ifall man röker weed". Ja det märks hehe
Det du beskrev påminde om alla dessa varianter av "Two girls..."-videos som finns. :P Tycker namnet "Mega Dirty 2" hintar lite om vad det är för...
Haha "two girls one...".
Brännboll och öl :D
Haha om man bara kör Appleprodukter så visst. :) Testa håll inne i ca 5 sekunder eller något. Annars kan du nog kasta den och köpa en Netgear...
Återställa apparaten kanske om du inte testat det, i ett hål på undersidan eller så? Annars vet jag inte faktiskt.
Yes precis. Om den fungerar så är det bara logga in ifall du behöver det.
Testa klassiska routerlogin.net och se om den pekar till samma adress.
Skönt att slippa sånt skräp. :P Vad för adress kör du för att komma åt routerns sida? Går du via 192.168-adressen?
Vad stenålder att använda kabel. :P
Haha. :teeth: -- Lite goda nyheter i all jävla tragedi som har skett idag är väl att detta: [MEDIA]
Precis.
Oj, jävlar. Verkar vara riktigt illa. Kuwait, Frankrike och Tunisien på samma dag.
Jo absolut. Tycker bara att tiden mellan varje attentat minskar och försöken blir fler inom Europa.
Wtf, ännu ett terrorattentat?!
Höhö. Vet inte riktigt vad det kan vara, men tittar man på andra festivaler som är större t.ex. Coachella som tar in över 100 000 människor så...
Ja verkligen, förjävligt. Jo. Det är alltid problem och stök på Bråvalla.
Föga förvånande, tyvärr. Vidrigt oavsett.
Graceland S03E01. Äntligen tillbaka. :)
HAHA, how dare you.
Jo han är lite konspiratorisk av sig mer än att visa ren fakta har jag märkt, men det är intressanta saker som tas upp och mycket tänkvärt.
@Leo83 Vsauce är bra också. F ö så hade Kurz Gesagt galet bra animationer. Tack för tipset!
It's correct! Well, it's kinda different to code kernels and sources for an OS and write apps in mostly one language. You could perhaps be the...
Vet inte if we should skriva in Engelska or Swedish? Perhaps blanda lite? You could always look further and start developing apps if you find...
Keep working for Sony! :)
Ska kolla in de andra också!
MinuteEarth och MinutePhysics är helbra!
Happy moon! [MEDIA]
Näh vara vara namnet på en låt :)
Cold as a piggelin :P