Separera namn med ett kommatecken.
Ladda ner .zip filen och lägg den på minneskortet, alltså /sdkort/ROM.zip
Ofta 9/10 Sent from my U20i using Tapatalk
Wipe data.. Kör allt original nu så minndes ju inte vad valet hette :p Sent from my U20i using Tapatalk
Kör en wipe userstats och installera om romen Sent from my U20i using Tapatalk
För det första, kör du Xrecover elr CWM? Antar att romen du försöker installera är gjord för CWM så då funkar den inte att installera i...
Om du gjort en backup i cwm ( som jag hoppas du gjort då man alltid gör det innan man flashar grejor som kan gå fel ) så drar du in i CWM och...
Vad har han för gmail till market? Det är samma. Och sen har man väl inte 20 gmail så så svårt är det väl inte att komma ihåg? Sent from my U20i...
Facepalm ;-) Du ska välja wipe userstats elr vad det heter i CWM innan du flashar en ny ROM Sent from my U20i using Tapatalk
Valde du wipe userstats innan du lade in den i CWM? Sent from my U20i using Tapawipatalk
Det är samma gmail som han använder i market.. Sent from my U20i using Tapatalk
Vem är du ingame ? Tycker Letalis borde fixa spelarlistan då den är helt fel
Vaa ??
Permission denied for command invite..
Jag kör nog original snart om jag ens orkar bry mej.. Fc på allting så för att fixa måste jag köra seus.. Får se om jag gör det isf laddar jag upp...
Japp det gör det, Min mobil brukar ligga på 710 MHz när jag använder den ganska mycket.. Spelar bara Fruit Ninja just nu..
Beror på vad du gör. Underklockning hjälper inte så mycket för batteritiden om du inet har undervoltat den oxå. Men inte ens det gör så stor...
Chainfire är gjort för mobiler med 1 GHz processor så jag vet inte hur bra det kommer funka
Finns en knapp för sånt, Posthunter :p
/System/etc/Hw_config.sh Sent from my U20i using Tapatalk
Xperia™ ray | Android-telefon Dock vet jag inte när den släpps
Är detta online?
Varsågod, Hoppas det löser sig :)
Xrecovery skulle jag säga. Då blir allt som det var när du gjorde backupen (inte tiden och datumet då :P) Sony ericssons vet jag inte
Kör återställning du. Hade oxå porblem för ett tag sedan med samma sak och då fick jag köra återställning Sent from my U20i using Tapatalk
Jag har också gått tillbaka till stock för ganska längesen. Funderar på att köpa ny mobil snart och denna gång någon med bra ROM:s Sent from my...
Ladda ner rom manager från xda. Altså rom manager till mini pro. Där i kan du fica tangentbordet till åäö Sent from my U20i using Tapatalk
Fruit Ninja, Oerhört kul faktiskt, Funkar bra till min mini pro Med lite smålagg när man har spelat ett tag
Dear Community, I decided to not continue developing for the x-mini pro for now. Which basically means I will not release any new ROMs and will...
Får man fråga vad du jobbar med då jag Aldrig hört talas om någon som skriver som du
Om modet kräver att man "patchar" klient delen ja.. Annars så installerar man bara i server och dom funkar.. Beroende på mod Sent from my U20i...
Har dålig koll på Tasker men skulle vilja ha något i stil med: När jag skriver sms, mail eller helt enkelt skriver skulle jag vilja att...
Har inte kollat upp med flygplans mod var ju på tal förut.. Det skulle vara skit nice att ha det på servern.. Eller menar du att du inte ska...
Okej då, Såg inte det. Sorry Nog med OT i denna tråd nu
Kul att de funka :)
Kartblock!?
Klicka vänsterklick = telefonens vänstra knapp ( När du är i market) Tryck på inställningar Innehållsfiltrering, Tryck på pilen och välj visa...
Vill inte gå OT men det står att han säljer den för 2100 ? Han lär få bättre än 1700 för en sån mobil iaf.
ähh.
Detta är AltDrawer: Alt Drawer – A Customizable App Drawer Replacement For Android
Sent from my U20i using Tapatalk