Separera namn med ett kommatecken.
Eller 2030 efter vad som står i artikeln. Återstår att se hur det blir.
Jajamen! E-SIM används flitigt här! Använder INTE svenska operatörers paket annat än i nödfall. Det är därför jag vill att det ska vara så att det...
Absolut bra råd! Men jag (som reser en hel del utanför EU) är van från andra operatörer att behöva bekräfta innan något dras så blev lite...
Vilket bra tips! För mig är det för sent men det spelar verkligen ingen roll för de 28 kronorna. Jag hade en förmånlig testperiod så jag ska inte...
Det var hela tiden bara avsett som ett extra kort till extra mobil som jag har under resor. Stort irritationsmoment var att prisinfo SMS ofta kom...
Jag upptäckte just en lite dålig sak hos Fello. I slutet av september (,cirka 27:e?) sa jag upp mitt abonnemang. Det var efter att fakturan med...
Känner igen mig!
Först spammar de oss med massor av epost-meddelanden om detta. Hur vi absolut MÅSTE beställa nytt SIM. Och så skickar det ut dem ändå senare?...
Jag såg att det var uppkopplings- och minutpris nu. Så ja, det har blivit dyrt för "vanlig" användning. Men kanske kan passa TS som bara ska kolla...
Om det är något du gör då och då kan du ju ha ett Haleop GO som inte behöver fyllas på varje månad. Varje samtal du gör som besvaras förlänger...
Har du något annat på samma WiFi nätverk som funkar? Kan inte se att du skrivit något om det.
Vare sig du hoppar på Fello eller Vimla, kolla i signaturerna här på forumet för tipslänk som ger rabatt. På mobil kan du se signaturerna om du...
Ja, det är något jag uppskattar! Har hyfsat med pengar "redo" på kontot.
Jag har inte fått erbjudandet men som andra säger: 0,2 räcker inte för att jag ska börja använda Northmill för köp i SEK. Jag använder det...
Du använder ju då din svenska operatör. Det utländska nät du använder kommunicerar/samarbetar med operatörens nät. Därför går det.
Gissningsvis kräver sSIM för ett specifikt land uppkoppling mot det landets operatören. Så funkar de eSIM jag haft i alla fall.
Jag har för mycket av min tillvaro i mobilen och trivs med att ha saker på ett och samma ställe. Biljetter av olika slag, navigation och koll på...
Vilken Android version har du? Här är vad AI sa när jag Googlade
Har du provat att trycka på kugghjulet i bredvid "SIM 2"? Ditt kort är så nytt så byte lär inte hjälpa. 4G har du redan (vilket har påpekats) så...
Men det är väl ett vanligt telefonnummer? Jag tänker på de där "skicka SURF till 4060" eller vad det nu kan vara.
Jag ska inte påståt att jag har koll på detta men tror du har rätt i båda fallen. I och med att SMS går genom SIM-kortet och din operatör måste...
Observera att det i beskrivningen står B80 vilket också en svensk skriver i sin recension att han fått.
Precis! Är faktiskt duktigt irriterad på Ellevio som dessutom höjde fasta priset för mig med låg huvudsäkring och sänkte för dem med högre. Slår i...
Det beror hur din nätägare debiterar. Jag har stugan i Ellevio-område och där är det fast avgift och effektavgift. Effektavgiften räknas på högsta...
Vattenfalls fasta pris för 1 år ligger nånstans runt 107. Jag har svårt att tro att vinterpriset hamnar lika "lågt" eftersom det ligger både dyra...
Det pris du nämner låter väldigt förmånligt. Har du verkligen fått det angivet genom at påbörja en beställning med vintersäkring?
JAg bytte just från timpris till månadspris för stugan. Jag har väldigt låg förbrukning, och sedan Ellevio började med effektavgifter lönar det...
Har just sagt upp mitt. Bara en tia i prishöjning, men det har ju smugit upp med en tia då och en femma då under ett par år.
Nya loggan är märklig. Men ärligt talat var gamla Fello-gubben ingen höjdare heller.
Ja, jag går väl hålla med om att den nya är, om inte "råful", så i vart fall rätt illa gjord. Inte särskilt tydligt att det är en gubbe eller vad...
Jag har alltid ogillat Fello-gubben. Den har för mig gett ett amatörmässigt intryck.Nya loggan är väl inte heller fantastisk, men det är ju bara...
Klart det blir! Shit happens!
Du har ju redan fått många svar med ungefär samma, inte värst uppmuntrande, besked. Men tänkte ändå lägga till (och strö salt i såret - sorry!)...
Tycker 07XX- XX XX är absolut bästa sättet när jag ska säga mitt nummer, men det är självklart en smaksak. Har för övrigt haft flera Telia/Halebop...
Hmmm... Hade inte tänkt på det, men det har du ju rätt i! (Såg för övrigt att det skulle bli 99 hos Hallon, inte 89 som jag skrev i förra...
Ser onekligen så ut. Men kan inte ro att någon som har minsta koll på laget skulle betala dessa priser UTOM jutst det lägsta om man nu vill ha så...
Säkert en försäljare. Möjligen kombinerat med missförstånd.
Tänk på att kolla signaturerna här om du väljer Vimla. Då kan du får lite rabatt genom den tipslänk många har där. Kanske även Hallon har...
Stänger alltid av PIN på nya SIM-kort. Men bra varning!
Samma här! Wifog avslutat och Telenor kontantkort beställt.