Separera namn med ett kommatecken.
Hehe sant. Det är fan en fördel med iPhone. Jag föredrar hörlursuttaget i botten helt klart, även om det inte är en dealbreaker.
Det enda som jag gillar med iPhone är den jävligt bra kameran. Nej det gör det inte, tycker jag. Iom med Material Design så är jag glad att jag...
Jo, är bortskämd med öppenheten som Android för med sig hehe
Tycker den har för runda kanter på något sätt. Är för instängt med iOS!
Finns dock inget som tilltalar mig med en iPhone :p
Haha ja, har ju fått erbjudande om det men vette fan. Säger dock inte nej till två koppar kaffe ;)
Leker med S3, äter vanilj med N5 och ställer kaffet på i5s. ;)
Det smakar underbart ;)
Extra bra flyt för den är röd kanske? ;)
Helt underbart att laga knäck :D
Precis. Kommer ihåg CyanogenMod 7 tror jag. Hade det på min gamla S1 :p Absolut aktuellt att se sig om efter något annat.
Förstår varför Koush hoppade av.
Haha okej :)
Haha ja det stämmar säkert! Är full fortfarande hehe ;) Btw. Ska du in och störa i Stockholm med lastbil ida?g;)
Hahah måste vara något slags rekord i "Walk of shames" idag!
2 Fast 2 Furious!
Främst fotboll hehe
Haha skön polare man har som kommer förbi med bärs och pizza.
Aldrig använt. VSCO är överlägset enl. mig. Har allt jag behöver för enklare redigering samt bång snygga och bra filter. Vill jag redigera foton...
VSCO, alternativt Snapseed.
Sådär. Fabriksåterställt datorn. Nu börjar det roliga med att återställa alla program suck..
Haha!
" Team urbockad". :)
Själv ställer jag in att inga appar ska uppdateras automatiskt, som det första jag gör när jag sätter upp en telefon. Jag vill veta vad...
Ge dem en påse godis :)
[IMG] Vad är åldern på dem då, med tanke på att det hoppas i marken. Gå på en promenad :)
Dra på musik och glöm dem! -- Fasiken vad Flipboard har blivit trevligt. Var typ två år sen jag använde det hehe
Sunrise. Gillar den som fan, plus att den är snygg.
SÅDÄR! Sista projektet på jobbet är redo. Dags för julledigt!
White Collar S06E06 - Series Finale!
Så jävla rätt det Norsken säger.
Beroende på telefon och modell så kan man sänka volymen för ringsignal/notifikationer eller separat. Ljud->volym.
Haha oh snap!!!! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article20047626.ab
Snart får man äntligen börja frossa i julmat :D
En röding då? :teeth: [img]
Har sparat allt viktigt, och hade inget i mina dokument, allt sånt finns på DB eller i Drive. Vill ändå att C: ska vara rent som källvatten...
Okej! Antar att jag kan välja det under processen då.
Hm. Vore guld om den gjorde det men har ingen aning. :p
Vid en fabriksåterställning av en dator, formateras C: då eller hur ligger det till? Känner mig halvt handikappad på det ämnet hehe.
Lagom olustigt att få ett brev på posten idag från en person som gick bort tidigare i veckan. :O