Separera namn med ett kommatecken.
NA7 är uppe. Hade glömt att pastea länken. Har inte testat den själv så en backup är klart att rekommendera!
Nästan 28 grader i vattnet här. Helt galet.. Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Tog den ju med VSCO Cam. Så tagen med mobilen är den ju. Vad man än gör med den sen, så är den ju fortfarande tagen med mobilen ;) :p
Det låter som att du inte har testat att skicka? Testa isf..
Näst intill omöjligt att repa kameraglaset. Min gamla S3'a har inte en enda repa på kameraglaset, och då jar den ändå hängt med ett tag och...
Mi4 var ju riktigt snygg.
Minimalt editerad med VSCO. [IMG]
Vilket program använder ni för att organisera lokal musik på datorn? Använder mest Spotify men har en del musik som ligger lokalt som vore...
25 i vattnet! Stockholms skärgård levererar!! [IMG]
Förstår vad du menar. Alm har haft fyra år på sig att ta guld, men ikke. Tjatas om att han har bäst vinstprocent hela tiden men trots det så...
Gäller för spelarna att "get their shit together".. Både spelarna men speciellt Alm har pressen på sig. Inget SM-Guld samt misslyckande att gå...
Någon som är lite trött i värmen :teeth: :p [IMG]
Iste är också gott och väldigt läskande i värmen!
Fyfan vilken jävla vecka..helt slut.. Helt underbart att bara kasta sig ned i en solstol och ta in semestern tillsammans med en kall Frappuccino.
Välförtjänt!
Haha. Jodå, man har ju fått höra en del genom åren efter snöpliga förluster och annat bedrövligt i resultatväg hehe.. Är du i Stockholm veckan...
Attans. Den där ölen vi pratade om lär inte bli av då ;)
Förhoppningsvis så blir det bra kaos! :)
Tylösand nästa. Falkenberg imorgon. AIK on Tour, still going strong...
Äh, lirar man som igår så åker vi nog ut ur AS. Hoppas lite på Hapoel. Kan bli en stökig omgång hehe, jävla smutslag (:
Nix! Inget Israel för oss, matchen kommer spelas på Cypern då situationen i Israel inte tillåter att matchen kan spelas! Hade dock vart coolt...
En S3 med Omni! Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Haha, deal.
Tack! Hapoel hade man ju velat ha revanch mot efter 07. Men tar nästan vad som helst förutom Real. Skiter i vilket, lär åka ändå!
Lottningen? Det är ett returmöte, så lugn nu! Riv Belfast!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL <3 Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Nu bär det av mot Nordirland! Ölen flödar redan hehe AIK on Tour! Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Broccoli. Myggor. Dif.
Snart bär det av till Nordirland! Men först blir det veterinären med katten :( Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Verkar som att Omni har fått lite kärlek iom implementerad camerawrapper och sånt. Någon som har märkt någon skillnad på kamera prestandan/krasher...
Instämmer. Är ute efter ett billigt abb. mestadels till för surf och enstaka sms. Verkar omöjligt att hitta något bra prissatt.
Om du orkar får du gärna ta några bilder med kameran och posta här i full upplösning!
Finns även i Apex om jag inte är ute och cyklar, vilket jag inte gör då jag inte har någon cykel här.:teeth:
Man blir så utvilad av att hänga i skärgården. Underbart!
Nae, Stockholms ;) Snygga bilder! Verkligen. Är den sista tagen från en helikopter eller något? Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Man kunde fan haft det värre. :) [IMG] Sent from my iPhone Galaxy Compact G3
Ja! Tack.
Totalt hjärnsläpp, hjälp mig. Vad heter ett sånt där ryskt fängelse i typ en borg eller gruva? Något på G va? Eller?
Sitter också på altanen just nu. 45 grader här i solen :p Sent from my iPhone Galaxy Compact G3