Separera namn med ett kommatecken.
Nu förstår jag gnället som varit på Bring tidigare i tråden. Tar lång tid, dålig spårning. Hoppas de är mycket billigare för Amazon än vad...
Har haft C-More gratis i ett år och i princip aldrig tittat. Så jag kan vare sig hålla med om eller säga emot vad gäller tekniken. Har helt enkelt...
Har funderat på det idag om det kommer att bli mer eller mindre. Jag har har ändå inte brytt mig om att komma upp till 229 utan betalat mina 29...
Har ingen aning om vad det är du tänker beställa men jag har inte uppfattat att någon undviker det som levereras av Amazon även om det inte säljs...
Vadå "såklart"? Beror väl på vad man har för abonnemang. Skulle jag byta för att få rabatt på mobil skulle det garanterat bli högre total kostnad....
Då hade du nog kunnat kontakta supporten igen. Det är ju ärligt talat inte fel att förvänta sig att du om möjligt skickar tillbaka varan.
Varför inte bara scrolla förbi de tips man inte uppskattar? Ett tips behöver väl inte vara en felprisad vara utan kanske också kan vara "kolla...
Har du försökt att inleda en retur och se hur det blir för dig innan du börjar dra in chat etc? Jag provade att göra en retur (på låtsas) av en...
Man använder väl servicepoint för att styra till vilket utlämningsställe det ska levereras. Jag nyttjar det inte själv utan gör som du och anger...
Köpte en Dreame V9P förra hösten för att ha i stugan på sommaren och hemma på vintern. Men den är så bra så jag ville ha en på varje ställe. Blev...
Jag har ingen egen erfarenhet, men många här har vittnat om att om en mobil lämnas in så ska alla fel fixas. Nämns även av @drzap
Men i så fall får man väl finna sig i att betala den andra reparationen då de inte lämnar ifrån sig mobilen utan att reparera båda.
Ja, i tipstråden hörde det ju inte hemma så det togs väl bort.
Reklamationsrätten täcker visserligen in tiden för dig, men när så här lång tid gått ligger bevisbördan på dig att visa att felet är ursprungligt....
Vilken version av Chromecast gäller det? Hur får den sin ström? När du säger att du började om, rensade du då även cache i Home-appen?
Jag tycker snarare att det verkar som det är din HDMI-koppling som har problem av någon form. Känner inte alls igen att Chromecast i sig skulle...
Låter absolut som någon form av svartlistning. Är den "vanligt" operatörslåst borde den tala om det och fråga efter upplåsningskod. (I alla fall...
Jag är stor förespråkare för att handla lokalt om det går. Men på en liten ort är utbudet begränsat. Och ska man då handla online betraktar jag...
Jag kan bara prata för mig och några närstående som också har Vimla. Ingen av oss har upplevt några som helst problem. Jag tar emot rätt många...
Flytten har väl inte gjorts än? När den väl är gjord torde Telia-kortet försvinna. Har för övrigt aldrig sett ett Teliakort inne på Mitt Halebop...
Detta har hänt mig flera gånger med Halebop. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilket man skulle använda, men loggar du in på mitt Halebop så kan du se...
Antagligen för att att samtalet kostar 2 kr vare sig det är på 1 eller 100 minuter med Go. Och OM man har den gamla prisplanen blir det något...
Spelar det någon roll? Tanka bara Go. Det fungerar också som saldo om du skulle ha någon annan prisplan senare.
Gissningsvis är det för att om man har till exempel ett fastpris men behöver ha ha pengar på det kortet så blir det förvirrande om man ska tanka...
Inget särskilt kort.
Vet inte varför det skulle bli det. Men samtidigt inser jag inte varför du inte registrerar med en gång när du ändå vet att du ska göra det snart.
Det är så längesen jag gjorde det sist så jag minns inte precis men det är i vilket fall ingen "nertid".
Du får SIM-krtet från Halebop innan numret flyttas. Ditt Telia-SIM fungerar fram till porteringsdatumet.
Hoppade också detta då jag inte kände något behov. Men måste verkligen ifrågasätta specen. 30000 mAh? Alltså 30 Ah. Alltså i paritet med...
Ja inte tror jag det är någon idé att börja med wallet bara för detta. Men för oss som redan använder det till något annat är det ju bra.
Men inte ska du väl scanna QR koden? Du ska ta in själva beviset precis som man tar in boarding card och sånt. Jag använde länken som gavs några...
Jag har haft "wallet passes" rätt många år och tycker den fungerar tillräckligt bra för mig....
Fello har inga kontantkort. Halebop är också ett väl inarbetat varumärke till skillnad mot Fello. Om Telia bestämmer sig för att slimma är det nog...
Lågt pris = fynd. Enkelt! Är en vara inte felprisad är det ju egentligen bättre då det ökar chansen att varan faktiskt ska gå att köpa.
Tyvärr får jag upp hela dokumentet i en inte särskilt mobilvänlig version. Kanske något som kommer att ändras? QR-koden är i alla fall tydlig....
Hur smidigt som helst att skaffa "passet" och lysande att ha det lättåtkomligt i Kivra. Behöver inte ens logga in bara man har gett klartecken att...
Dags att börja pyssla med makramegarn som det tipsades och om någon gång i våras men som inte Swedroidare i allmänhetv verkadebli så entusiastiska...
Förstår inte hur du skulle kunna bli hackad av detta. Spammad däremot kanske.
Vi får "agree to disagree". Jag reser en del utom EU så jag måste ha pass. Men också en hel del inom EU och tycker det är jätteskönt att slippa ha...
Meningslös är väl att ta i. Det är ju bra mycket behändigare att ha ha ett nationellt id-kort när stoppade plånboken att ha passet med sig. Jag...