Separera namn med ett kommatecken.
Från 24k SEK.
I princip alla rykten stämde för en gångs skull.
Min MBP 2014 är modern igen.
Hur många gånger har de sagt faster nu? :)
Vad tror ni - kommer det gå att beställa MBP redan idag eller blir det förhandsbokning på fredag?
AirPods Pro 2 ska ju inte komma förrän nästa år sägs det.
Nej, någon riktig app finns inte med stöd för lossless.
Märklig tjänst o_O
Vågar man hoppas på en Windows-app för Apple Music?
Nu är det bara några timmar kvar innan vi får veta om Notch-ryktet stämmer :) [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=exM1uajp--A
Fungerar endast med engelska och är begränsat till vissa appar. Det finns tillgängligt i tex. App Store, Messages, Whatsapp, Reminders. Tryck på A...
Bifogar ett par bilder. [IMG] [IMG]
Köptes nyligen från Komplett ( Apple Watch 44mm, Leather Loop - Armband ) och är endast testat. Har tyvärr ej kvar asken. 44 mm, svart, storlek...
Den nya urtavlan är rätt trevlig. Dåligt att den inte ingick i WatchOS 8 och blev tillgänglig för alla klockor. [IMG] [IMG]
Någon som skaffat midnatt-läderbandet? Blev riktigt sugen på det. [MEDIA] View:...
Har redan för många band så inte intresserad av byten. Tack ändå.
Ja, den ser rätt stor ut :)
Den är en leather loop. Den gamla.
Länk till Apple: Nike-sportband Anthracite/svart Anthracite/svart 45 mm säljes för 350:- inkl. brevfrakt. [IMG]
Har sovit med klockan och joggat en timme. GPS, pulsmätare, batteritid känns ganska identiskt med series 6. Var först lite tveksam till om jag...
Upplever ungefär samma batteritid som med series 6 och det innebär att det krävs en laddning per dygn. Känner mig nöjd med det med tanke på att...
Det är den jag har. Den har uppdaterats till Android 9 men sedan verkar det inte komma uppdateringar särskilt ofta. Känns som att Huawei inte...
Det verkar inte funka på så många ställen än. Skulle vilja använda det i en antecknings-app men inte hittat någon som stödjer det än.
Några nya pressbilder. [IMG] [IMG] [IMG] Fler här: Seemingly official images show how big the Pixel 6 and Pixel 6 Pro will be in your hands...
Den tunna ramen runt skärmen gör att series 7 känns mer modern än series 6. En annan positiv sak är att det är enklare att använda den nya. Man...
Nej, finns dessvärre inte för mig. Verkar vara fler med samma problem när jag googlar. Fick fram det i meddelande-appen nu! Det är inte...
Det är fortfarande en bra platta men det är dåligt med uppdateringar. Senaste säkerhetsuppdateringen är från juni. Så jag skulle nog inte...
Vilka appar har du använt det i? Får inte fram det i exempelvis Keep trots att jag ändrat till engelska (tom. tagit bort svenska).
Det är inte ett måste. Series 7 känns som sagt modernare och skärmen verkar vara ljusstarkare. I övrigt är de mycket lika är mitt första intryck....
Ramen upplevs som betydligt tunnare. Men ingen enorm skillnad. 20% större display på sjuan. Det är trevligt med större display men kanske börjar...
Jag testade i Google Keep men får endast fram scribble och dictation. Hur gjorde du? Har ändrat både språk och region till US men inget...
Känns modernare men ingen enorm skillnad :)
Jag får inte fram något tangentbord dessvärre. Någon annan som lyckats? Inte ens på engelska.
6 och 7 [IMG]
Midnight ser i princip svart ut i dunkelt ljus. Lyser man på den med en ficklampa ser man det blå. Får se hur den upplevs i dagsljus imorgon. Hade...
44 mm leather loop passar perfekt på 45 mm-klockan. [IMG]
Det här med stölder hos UPS, Fedex osv. verkar inte ovanligt. Framför allt i USA. Helt sjukt. Läser dagligen om det tycker jag.
Jag har något tjockare handleder än dig och föredrar det kortare, både pga. utseende och bekvämlighet. Hade bytt om jag var du.
Underskatta inte bakside-swooshen ;) Min ska levereras kl. 17-22 ikväll.
Unika urtavlor och en swoosh på baksidan :)