Separera namn med ett kommatecken.
Ladda ner gingerbread keyboard från market. Någon mer som har problem med swiftkey och handcent popups?
ta en av varje?
Madeli, Marianne, rina, zelda... fyll på listan den som kan de. Sannispannisen med Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Ser dig oftare och oftare. 7/10
Köp ny telefon! :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Hahahhahahahhahaha, dagens :D Humlor och bin? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Du kanske går i skolan med? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Då är du manschauvinist :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
En snygg tjej med en android, vad är oddsen? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vissa kanske inte kan uttrycka sig i texy, vänligt? :/ Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sluta propagera för apple nu, det finns andra forum för det, bara för detta har jag halsont, jag blir ledsen... Låtom oss invänta domslut...
Sätt en postit på luren :)
Hoppa på rätt spår igen då? Så tråkigt med en fin login-screen som man inte får se så ofta pga att man, kommit ihåg lösenordet. :)
REklamen fungerar inte Underätad <--
http://www.bokus.com/bok/9789129671131/var-ar-jordgubbs-moshi/ <-- den köpte jag... ^^.
Jupp, kallar sambon för moshimoshi, sedan har ju min äldsta läst den :p, eller letat efter moshisarna xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Google it :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jupp, samma här.
3rd edition täcker 2.3 med... Men jaa, den är väl bra. Men det är lite mer som en, slå upp då och då bok... typ.
Vet, post deleted :P
/me känner sig hotad... Kanske dags att randomisera ett 60bitars lösenord... Eller så lägger jag mig bakom VPN och försöker logga in på emilh:s...
Grattis ololizoz :) (eller hur du nu stavar ditt namn >.<)
Vilken post? Tänk på att det finns 3 trådar :P
Näpp, bara du Sent from my Nexus S using Tapatalk
Köp och sälj kan jag godta.. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Funkar för mig
Ju fler kockar desto sämre soppa sägs det :/
Du får inte extra brudar om du låtsas meka med bilar vetty >.< ^^
Det är väl bara lägga på minnet att du ska vänta 4-5 sekunder innan du kan säga hej ? ^^
Ser lite ut som en såndär, HiPhone ;D
Är det bara jag, eller är designen väldigt, fyrkantig? :/ Underättad <-- Ändra till "Underrättad" ... 2 R. Uhm, får kolla mer sen, hinner inte nu :)
Testa igen, utifallatt xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
XD jag vill minnas att det är meny iallafall xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Mlm, Malmö Sent from my Nexus S using Tapatalk
Symbian ftw! Sent from my Nexus S using Tapatalk
Men om du har 100 bra rates och 30 dåliga, är de värt att plocka ner då? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Glöm inte mobilanpassa Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ja har köpt moshi moshi kawaii bok till familjen :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Passdroid + copypaste xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Tryck inte ner Meny-knappen när ni bootar upp säger jag bara ^^. Jag hamnade i "Säkert Läge", tänkte "Vad är detta för Windows-fasoner"... Drog...