Separera namn med ett kommatecken.
10.0.2 är tillgängligt och för dom som betatestar är 10.1 tillgängligt
Bytte ur min S7 och hade för avsikt att skaffa en Note 7 men känner att jag inte orkade vänta så jag tog en S7 edge i stället. Är skitnöjd med edgen
Har haft en svart S7 och bytte nyligen till en svart edge . Tycker den svarta är snyggast totalt sett, var lite sugen på en silvrig men tyckte den...
Det är inte så att du bytt lösenord på jobbdatorn? Något jag skulle testa är att ta bort kontot från telefonen och lägga tillbaka det igen....
Tyvärr inte
Alla Android telefoner ska fungera med Android wear. Vet inte riktigt vad du menar med FW ? Kanske är självklart för någon annan [emoji5]
Har lite bekymmer med nya logiken på hem knappen. Förut när skärmen var på behövde man ju bara lägga fingret på hem knappen för att låsa upp. Nu...
Hmmm, tror inte det men ska ändå fundera lite på det
Upplever att swedroid har blivit ett öppnare forum. När jag började läsa här existerade knappt IOS på forumet. Nu är det väldigt högt till tak med...
Jag börjar trots att jag inte ens fått telefonen än, har köpt skalet.... [MEDIA] Kostar en slant men känns som att det är riktigt bra kvalité...
[emoji16][emoji16][emoji16] Det kanske faller sig naturligt vad man använder den till efter lite användning
Har kört SwiftKey sen det började fungera i IOS. Var en hel del buggar i början men sen ett bra tag tillbaka har det fungerat riktigt bra. Har...
Norrköping
Vad/hur använder ni edge kanten till? Tips på appar eller funktioner?
Vet faktiskt inte heller, det verkar inte finnas många ute så jag har ingen bra koll. Men mer än 500:- bör den vara värd
Har en LG g watch r liggandes. Enheten är helt ny och oanvänd. Fick en ny pga pixelfel i den gamla Köpt 2014 10 29 på netonnet Medföljer gör...
Troligtvis har inte det skyddet heller "klister" på hela. Köpte ett sånt till min S7:a i tron att det skulle fästa på hela ytan men det fäste bara...
Har kollat på ett par videos men tycker ingen är riktigt tydlig gällande vilket läge telefonen ska vara i. Hittade en video (tysk) där ser det ut...
Någon som använt smart switch? Ska byta min S7 flat till en edge i veckan och tänkte använda det programmet. Har inte riktigt förstått hur man...
Härligt! Då kan man ju njuta av fördelarna med både Nova och edge kanten [emoji3]
Har beställt en edge och funderar lite på om man kan använda en annan luncher på samma gång man använder edge panelen? Kör idag Nova på min S7 och...
Kommer i veckan byta ut min S7 mot en S7 edge. Har blivit sugen på att testa edgen och lite större skärm. Är as nöjd med min S7 så jag räknar med...
Samsung S6 Samsung S7 Iphone SE Iphone 6S Snart en Samsung S7 edge
Fungerar inte på 5S, fungerar på SE och 6:orna och framåt
Har inte en edge men en vanlig S7:a. Är väldigt nöjd med den, hade en S6:a innan och flytet är grymt bra i S7. Har även en Iphone 6S som jag...
Ingen som skriver något nu. Alla letar uppdatering [emoji3]
Kl 19:00 i Sverige
Skriv gärna svaret här sen, är också intresserad om jag beställt glas till 6: an eller 7:an [emoji15]
Här är ett försök allafall [IMG][IMG][IMG] Det tråkiga är att man inte ännu vet vad som passar på Ip7. Man fick ju välja modell men frågan är...
Dessvärre inte men det är en fantastisk passform på det när man som jag kör med ett tunt tpu skal. Framifrån går det knappt avgöra att det sitter...
Har både 6S och en S7. Gillar båda telefonerna. Skulle jag bli tvingad att välja mellan dom är jag mer osäker faktiskt. IPhonen upplever jag som...
Har beställt detta via eBay https://www.ebay.com/itm/122107302839 Använder ett sånt till min nuvarande 6S och det är riktigt bra. Hoppas bara...
Har problem.med chromecast audio och chromecast på min 5S med IOS10. Verkar inte kunna Casta Spotify efter uppgraderingen till IOS 10.01? När...
Bra pris för en ny 7:a [emoji79]. Bra av Telia att ta på sig det utan diskussion också.
Har inte fått ner den än. Har problem med mitt bredband och var tvungen att stänga av allt. Har precis börjat om nedladdningen
Uppdaterat just nu till IOS 10 skarp version [IMG] Verkar bara vara min 5S som är ansluten till Betatest den går att hämta till. Min SE hittar...
Den blanka varianten ser ju ut som en tvål, gissar att den är som en i handen också [emoji3]
Trodde inte jag skulle bli intresserad, jag hade fel..... Riktigt sugen på den mattsvarta 7:an.
Jaså? Det var som f..... n! Så upplever inte jag dom 2 jag fått hem och använt alls. Superbra glid och ingen plast känsla alls. Kanske har dom...
Kan man tolka det där som att routern bara stödjer 2,4 ghz och inget mer? Du är aldrig uppkopplad på wifi någon annanstans?