Separera namn med ett kommatecken.
Söker googles orginalskal Pixel 4 XL
Ligg på mi-store om detta annars är risken att de inte skickar någon dammsugare. De är kända för att underlåta att skicka ut prylar som ingår i...
Gamla telefoner reas inte alltid ut, det du kan göra är att försöka köpa en begagnad i nyskick. Andrahandsvärdet på Pixel 5 torde ha minskat rätt...
Du måste uppge vilken medlem som lagt budet.
Ok. Det låter ju bra. OP8Pro har i mitt tycke en alltför kurvad skärm men kurvorna på Mi 11 och S21 Ultra är inga problem.
Jag har haft 3XL tidigare och gillade den skarpt förutom batteritiden och att skärmen på min hade nednött ytbehadling. 3 XL har ju inte bara en...
Intressant. Hur tycker du Pixel 3 XL står sig mot Pixel 6 Pro i övrigt?
Nej, har tyvärr ingen som helst aning om det.
Redmi Note 10 Pro har inte samma huvudsensor utan en mindre och sämre sensor än Mi Note 10, däremot har Mi 10 / Mi 10 Pro / Mi 10T Pro och Mi 11...
Tyvärr har Xiaomi ingen bra kameratelefon med bra batteritid av de telefoner som släppts senaste året. Kameran på Mi Note 10 Pro står sig...
Vad är poängen med att köpa via clove istället för fnac? För att få telefonen snabbare?
Usch vad surt.
Ja, något som möjligen talar för 8/256 är att amazon är en bättre butik än banggood om du skulle ha otur och få ett måndsex. eller liknande. En...
Ok. Jag tyckte nog att den ovan verkade rätt stabil. Fick tipset via XDA tror jag.
Hej! Jag kunde inte förlika mig med den kurvade skärmen så jag sålde min OP8Pro en vecka efter jag skaffat den därför uteblev det utlovade...
Om du istället kan leva med instegsmodellen finns den till bra pris på Banggood: Poco f3 global version 6.67 inch 120hz e4 amoled display 6gb...
Just Poco F3 är nog enklast att importera via någon av amazons europeiska butiker. Tyvärr finns inget supererbjudande just nu vad jag kan se men...
Ja, en underbar lur. Skärmen, den haptiska återkopplingen, flytet och formfaktorn gifter sig till en otrolig bra helhetsupplevelse. Om de...
Posta gärna om ni hittar kamerajämförelser med tidigare Pixellurar. Dave2D hävdade att foton från Pixel 6 Pro med huvudkameran inte tar uppenbart...
Har haft både Mi 11 och Mi 11 Ultra. Tror accubattery indikerade att båda drog runt 15% i timmen med skärmen tänd med FHD och 120 hz. Ultran har...
Någon som ska uppgradera till 6:an och vill sälja sin 4a 5G till rimligt pris? Är inte intresserad av den mindre 4a utan endast 4a 5G, :)
Ja det är en fördel med nya pixeltelefoner. De tappar väldigt lite i andrahandsvärde.
När är den uttagen?
Ja, tyvärr kan man nog inte räkna med att bli mindblown längre av smartphonekameror. Känner lite samma besvikelse som när jag hade Mi 11 Ultra när...
Har kikat på en del tester nu via youtube och tycker det är svårt att bilda sig en bra uppfattning. Hade gärna sett en jämförelse av...
Fan vad jag önskar att East & West gick i konkurs. Vilket fräckhet att bara skita i sina kunder totalt vilket de systematiskt gör avseende båda...
Samma recension som ovan fast i skrift: OnePlus 9RT Full Review: The perfect balance of camera and price - Gizmochina Ser ut att vara skapligt...
[MEDIA]
Huvudsensorn på 11 Ultra är väl 1/1.12"? Dock är ju Xiaomi klart sämre än Google på computational photography så min gissning är att huvudkameran...
Väldigt olikt google att satsa på yta över funktion men å andra sidan kanske det är något som krävs för om den ska tävla med riktiga premiumlurar....
Har du någon aning om hur pass välvd skärmen är på 6 Pro? Tycker det är stor skillnad på t.ex. Mi 11 som har en skärm som är ganska lite välvd...
Tyska amazon ger €150 rabatt på Galaxy S20 FE (SD865). Strax över 4000 kr vilket måste betraktas som ett pangpris: Samsung Galaxy S20 FE, Android...
3000 kr plus frakt
Kameran gör ju Pixel 6 väldigt attraktiv. Dock är jag själv ingen stort fan av vanillandroid (har iofs inget direkt emot det heller) och då blir...
Finns i princip inga telefoner över 3000 kr med så tjocka sidokanter. Man måste nog titta på budgetlurar runt 2000 kr för att hitta något...
Fler än jag som tycker Pixel 6 ser rätt ful ut? Tjocka kanter runt skärmen. Betydligt bredare än t.ex. OnePlus Nord 2 trots att skärmen inte är...
Matepad 11 med (franskt) tangentbordfodral för €364 (inräknat 25% svensk moms). HUAWEI MatePad 11 Tablette Wi-Fi + Clavier AZERTY Magnétique,...
Det har du rätt i. I vilka länder kommer google officiellt sälja Pixel 6? Man kan också notera att OnePlus har en annan prisstrategi i Kina där...
Nya pixellurarna kommer nog bli ett hårt slag mot OnePlus. Föreställer mig att en hel del av kundbasen har preferenser för avskalat android,...
I princip bara systemchippet. Tror allt annat är identiskt. Antagligen tog SD780 slut så de var tvungna att använda SD778 och därför byta namn....