Separera namn med ett kommatecken.
Fick idag hem ytterligare ett flippcase från eBay jag kan rekommendera http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=151634661717&alt=web...
Vad är det för skillnad? /En som väntar och får alltid sist
Nu hämtade jag apk:n från Spotifys sida manuellt men det var version 2.6.0.......? Min nuvarande innan var ju nyare
Då ska jag hämta den. Konstigt bara att den inte är ute i playbutiken?
Jodå, den delen förstod jag men frågan är vilken version det är om man manuellt hämtar apk:n från Spotifys sida.
Någon som har ett clear view case på sin S6 och inte använder ett tempered glass? Stängs ert lock när telefonen ligger ner? Mitt står upp en bit...
Har ni hämtat den manuellt från Spotifys sida? Vilket versionnr är det på den ni hämtat hem? Jag har just nu 2.7.0.883 och den kommer från...
Har själv kört med ett clear view case på min S6:a men jag redan ett tempered glass på. Kan inte se att det gett några repor men har man otur att...
Kan också rekommendera Z3c,hade en sån som jobbtelefon och batteritiden i den är outstanding verkligen.
Idag testade jag att stänga av wifi när jag åkte hemifrån då jag ändå inte använder det på jobbet. Tycker faktiskt att det gjorde lite skillnad....
Har faktiskt bara sett det i svart,vitt och guld än så länge.
Hittar inget sånt, antar att det är operatörsberoende eller att vissa operatörer har det i sin mjukvara för telefonen
Kan inte hitta en sån inställning allafall. Kanske finns den någonstans men inte under wifi inställningar
Man märker hur bortskämd man blir med bra batteritid. S6:an har ju märkbart sämre batteri mot min tidigare Z3c. Med Z3c brukar jag ha ca 60-70%...
Jag har det svarta och tycker glider är riktigt bra, enkelt att hålla rent och inte speciellt känsligt för fingeravtryck.
Nästan 3 veckor har jag för mig
Funkar ihop med mitt view cover men inte med ett flipcover jag köpte på eBay. Troligtvis är baksidan föööör tjock och då går det inte. Lite synd...
Beställde ett clear view cover från eBay som jag fick hem idag. Vilket skämt!! Det höll knappt ihop [emoji13] . Skinnet som ska vara gångjärn...
Jag har detta och det är riktigt bra. Måste kolla riktigt noga för att se att mandlar ett glasskydd på fronten. På baksidan har jag ett billigt...
Laddar oftast min på natten då den är avstängd men det har hänt att jag laddat den när den är igång. Har varje gång haft 100% när jag tagit av den...
Här är ett försök [IMG] [IMG] [IMG]
Löser det inom kort
Känner likadant, kör alltid Spotify i bilen och det är skillnad mot min förra Z3c och även skillnad mot min Iphone 6. Man får ha högre volym nu...
Svart men den vart inte "svart", den var mörk men jag tycker den var helt ok
Absolut, den sitter som klistrad i handen
Jag fick nyligen hem detta http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=261840001578&alt=web Riktigt tunnt o bra Fick detta idag...
Jag har modifierat min lite. Jag satt filttejp (2 tunna remsor) på min för att den inte ska glida av. Råkade aldrig ut för det innan men kände att...
http://m.netonnet.se/art/telefon/laddare/tradlosladdning/samsung-chargingpadblack/216081.8737/ Den har jag och den fungerar kanonbra. Finns...
Har bara haft det symptomen på en telefon jag haft och det var en HTC one M7. Där hade jag problem om jag hade telefonen i fickan och satt vid ett...
Testa med att öppna originaldialern
Använder bt headset varje dag på jobbet och har inte märkt det problemet. Använder 2 olika headset från Sony och båda har perfekt ljud Antingen...
Jag beställde inte förrens lite senare och ficktroligtvis från en senare batch, har inga problem med hemknappen
Jag har en S6 och undrar samma sak. Har inaktiverat en del men är lite osäker på vilka som påverkar andra saker. Vore grymt om någon hade en lista...
Vänta ni bara, bakom hörnet lurar en telefon ni vill ha direkt när den kommer [emoji1] . I övrigt håller jag med er, just nu känns S6:an som den...
Yes, men den som väntar på något gott.......... väntar alltid för länge [emoji1]
Ja, det måste jag nog säga. Det tog nästan 3 veckor. Lite lång tid för leverans faktiskt.
Tror du kommer bli jättenöjd, syns inte ens att man har ett tempered glass på. Fick dit mitt helt perfekt, förutom ett litet dammkorn mitt på...
Fick hem ett tempered glass jag verkligen gillade och kan rekommendera http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251903968561&alt=web...
Ja det är fruktansvärt ittiterande [emoji13] . Jag vill ju bestämma själv vad som ska ske när telefonen kopplar upp sig mot bilen. Nästan så det...
Skulle vilja stänga av/inaktivera programmet Musik. Det programmet går igång varje gång telefonen kopplar upp sig mot bilen. Störande att varje...