Separera namn med ett kommatecken.
Kan man ansöka om esta visum 6 månader innan resa?
Ah a quick learner I see [emoji16]
Helu
Aldrig fel med friterad kyckling
Biffen får dispens då han är en sköning [emoji16]
Ey! Det är min replik [emoji20]
Jo tror nog det kommer vara tomt i kontoret idag [emoji16] nåja som du säger, bara att vänta ut dagarna
En sån dag man undrar varför man bestämde sig för att jobba då det inte finns en enda kotte ute [emoji848]
Honda cbr 600rr, ser riktigt fin ut
Jag kanske formulerade mig fel, om det var enklare att ta mc-kort än b-körkort (för de som har b kort)
Ni som har mc-kort, upplevde ni att det var enklare att ta mc-kort om man redan har b-körkort? Funderar starkt att ta mc kort till våren. Tips på...
IT 8/10 riktigt bra
Blir att testa denna rock https://www.zalando.se/jlindeberg-gavin-kappa--rock-jl122n00j-q11.html
Lel [emoji16]
Brukar inte Zara ha mellandagsrea?[emoji848]
Tänk om surfen tar slut i juletid, Då får inte våra medlemmar sin julefrid! Så från oss FÅR DU 1 GB SURF att spendera som du vill. Smakar gott...
När brukar mellandagsrean på kläder börja? Är det annandagen? Funderar på att köpa en rock
Hmm ser lite suspekt ut [emoji848][emoji16]
Hohohoho god jul pöjkar[emoji318]
Jo får fundera på det till sommaren [emoji1] Haha ja sen blir man stoppad för olovlig körning och då blir jag rekt [emoji20]
Jag som blev sugen på att köpa en motorcykel [emoji20]
Är det bara jag som alltid trott man får köra mc med sitt vanliga körkort? Tydligen så behöver man mc-kort trots att man har har körkort för...
Är inte spelet ganska repetitiv? Säkert kul för en 8-åring dock [emoji14]
Ww
Jobbar frivilligt här [emoji16] [emoji14]
Sup
Vänta tills alla slår på wifi då blir det riktigt segt :-P men du kan fortfarande använda sociala medier typ fb, insta etc
I'm committed, not addicted but it keep controlling me All that pain now I can’t feel it, I swear that it's slowing me Summerar hur jag känner...
Faking postnord [emoji21]
Tur att man har kvar dosan man fick av banken för att kunna logga in [emoji14]
Visa bara hur sårbar systemet är när det inte funkar. Funkar inte BankID så funkar inga bankappar, Swish etc..
20:37 För tillfället har vi problem med Mobilt BankID, vilket påverkar legitimering och signering av betalningar i Swish. Vi arbetar för att lösa...
Om brevbäraren är lat för att lämna paketet framför dörren varför dumpar de intr paketet hos mitt postombud istället för att låta mig vänta en dag...
Instämmer till fullo
Pft rör inte franska bilar med tång [emoji16]
Jobbar också över hela julen förutom röda dagarna, dock helt frivilligt [emoji3] $$$
Skönt när alla tar semester och det blir tomt i kollektivtrafiken och kontoret, finns inget skönare [emoji16]
Fick också mail om att jag ska bli betatestare och att de skickat simkort men det har gått en månad och jag har inte fått något [emoji848]
Lel fick samtal från somalien precis haha ringde i en sekund sen la de på +25270506637
Försöker köpa parfym därifrån då brorsan har fått presentkort där av någon anledning men det finns knappt någon som skickar till Sverige [emoji20]