Separera namn med ett kommatecken.
Ruskigt kul och bra app. Jag ersatte den vanliga telefonskärmen med denna.
Kolla om detta kan vara till hjälp. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=12516
...och full av ads. Adware-varning.
För att vara en sketen mobiltelefon duger det bra.
Vet någon om denna appen finns, har kommit eller om där finns ett fungerande substitiut, gärna adfree.
Om jag ställt exempelvis Facebook, väder eller whatever att synka en gång i timman exempelvis.
Vad är det för närgräns på kameran i Desire?
Jag också. Skräpgps. Brorsans bilgps är milsvid bättre.
Okej. Finns där någon kart-app som inte använder sig av Internet för att positionsera?
Om autosynktiden inte funkar, och jag gjort en hard reset, hade jag reklamerat telefonen. Pronto.
Saken är att, åtminstone Google Maps, använder sig av internet också. Värdelöst när jag är ute på landet där det inte finns täckning. Nästan där...
Ah, okej. Själv kör jag allt original, som den packades upp. Vågar inte röra till det. Installerar ett par appar. Det är allt.
3 i kommunen jag bor har inte säljstoppat. Desire är beställd. Runt sex veckors leveranstid. Enligt säljaren
Kan man inte OTA-uppdatera corereleaser om jag rootat? Jag kör unroot, av den anledningen.
Jag vet, det är otydligt. Välj kontakter/sedan menyknappen/importera/exportera/exportera till SD-kort. Där får du upp valet att kopiera till SIM....
On the fly office editering Modem för stationär dator/bärbar dator Bredbandsdelning Långfilms-streaming
Tja, 3G är nog påväg ut. JAG betvivlar att det kommer ske några satsningar på 3G nätet överhuvudtaget....
Hm, det där är subjektivt. Jag har vänner som säger "Hur kan man betala en tusenlapp för en mobil"
Ah, tack :D
lol. Det sades väl för ett par hundra år sedan också.
Då är vi två
Jag kollade på Friendstream en gång första dagen och förstod inte vitsen med programmet. Det hängde sig och allt möjligt konstigt.
Formateringen knarkar till å ä och ö. Duktigt.
Inget. Jo, när jag bajsar, den där kulan jag skall försöka trixa in i mål utan att hamna i några hål.
Måste jag uppdatera? Vore kul att vänta någon månad för att läsa igenom allt gnäll och nya buggar först.
2015
lol
Tack. Det var bättre förklarat än på sidan som det länkades till. Det var ungefr det jag undrade. Tack
+1 _
Vad är molnet?
Lovely! Tack
Telenorbutiken prackade på mig en. Jag hade inte någon susning om HTC tidigare, mer än att det nog var en mobiltelefontillverkare. Så jag gled,...
Vad sade operatören?
Vad skall jag med mer ram till i luren? Går den snabbare då, eller vad?
Ett dygn är rimlig uppskattning. Mitt tips, är som de övriga varit inne på, ladda på natten.
Min är fast, helt fast. Eller ja, nej, det går att höja och sänka förstås.
Fast där ligger även tjänster som "bör" lämnas orörda. Det kan vara knivigt för den ovana.
Du skall inte ändra något manuellt tror jag. Kolla med operatören vilken typ av datauppkoppling du har, och be dem skicka ett sms med...
Har vi några hobbyentusiaster eller rent av proffsfotografer här på forumet? Canonister eller Nikonister och alla därtill. Vore kul.
Samma här, men då är det förvisso en prisskillnad på ca 70.000:- för mig också.