Separera namn med ett kommatecken.
Har du återställt telefonen?
Ja som att ha de i sparkonto är förmånligare... Finns ingen ränta där idag heller. Antingen lägger man pengarna i fonder eller aktier
Indika gissa vad jag åt nyss? 2st chili cheese burgare [emoji18]
Jag är helt slut
Har du provat återställa telefonen, rensat cache och dalvik?
Står lite mer om det här http://forum.xda-developers.com/xperia-z2/help/fix-slow-viewfinder-4-4-4-t2976152 Ska testa min när jag har tid, är på...
Amazon brukar ta in spiegen om du inte orkar vänta tills någon svensk ÅF får in
Ett tips är att vänta tills väletablerade ÅF får in skalet. Det är ett väldigt skumt beteende av ett sådant stor företag att begära ut sådan...
Har tap to wake blivit bättre?
Tror att jag äntligen hittat det perfekta case för mig....
Xiaomi har släppt en actionkamera, xiaomi yi [emoji14]
Jag fick samma, men jag hade inte jobbat tillräcklig för att få deklaration tror jag
Hmm Google är ibland ett skämt. Man kan sortera YouTube videos efter antal visningar på ios men inte på Android [emoji30]
Lol I am also still on 4.4.4 [emoji6] no reason to upgrade atm let all the bugs be fixed Just curious to why sony decided not to upgrade the...
Grattis [emoji6] jag får inte tillbaka nåt då jag studera hela förra året [emoji14]
Skit också, tror inte jag kommer få tillbaka nåt då jag jobbade alldeles för lite förra året :-(
Kanske dags för mig att uppgradera min stationära från xp då? [emoji6]
Ha, Windows 10 ser ut att bli riktig bra. Krävs 1/2gb för att köra win 10
Ni som har problem med smartbands etc har ni privat återställa luren?
En polare hade samma problem och han hade också köpt telefonen via blocket. Det förklarar tex varför Telenor funkade på hans mobil men...
Nu kan man ladda ner uppdateringen ota
Jag har lite $ och efter ett par beräkningar så visar det sig att jag har med dagens växelkurs vunnit runt 3k. Kronan blir bara svagare och svagare
Jag får 7 tim sot med stamina aktiveras vid 40% med kitkat
Härligt. Brukade finnas lite eko när jag pratar så jag är glad att det är fixat!
Nej men är också sugen på en. Motorola la ju in en 4 år gammal cpu i 360 och så saknar den bl.a gps så jag tror att en uppgradering kommer fixa...
Vänta på moto 360 v.2
Hähä du är varnad
Ett hett tips till alla som har problem med Lollipop: återställ telefonen. Jag vet att många inte vill det men det eliminerar 99% av problemen som...
Hur är det med samtalskvaliten?
Please give some improvement to the camera. Forward it to your colleagues
Troligvis något bugg. Prova att återställa luren
Mycket bra att du står på dig och grattis till utfallet. Jag tycker definitivt att flera borde stå upp mot företagen och inte vika ner sig.
Har också fått den, står att dator krävs men jag avvaktar tills det finns Root och recovery. Ni som har root med 4.4 och uppdatera till Lollipop...
Själv kommer jag inte uppdatera tills det finns Root. Om någon har uppdaterat från 4.4 med bibehållen root så får ni gärna skriva
Prova skjuta fram datumet och se om ni får nåt
Hur menar du?
Ljudlöst läge?
Finns ljudlös läge eller har Sony tagit bort det?
Putin is back bitches
Ja känns inte som att Sony har ändrats, inte undra på att runt 1000 personer ska varslas och de håller på att lägga ner mobildivisionen