Separera namn med ett kommatecken.
Ah, finns där någon screenshot på den?
Ja, annars är widgeten riktigt oanvändbar.
Fantastiskt. Tack
Ah, jag lägger alltså in en kontaktbild på gmail först, kanon. Tack
Hur lägger jag in en bild till en av mina kontakter som varken har Facebook, twitter eller Flickr?
Då är jag med. Då är det toppen med copyright protected.
Sweet
Okej, då finns den inte att hämta på market alltså? Där sprids ju alla apps vidare, eller. Det är väl bra med copy protect isåfall.
Vad innebär copy protected? Jag kan ladda ned allt möjligt.
Ok. Jag kommer troligtvis hålla mig till gratisapparna. Men tack igen.
Okej, hittade bara någon demo. Men det funkade rätt bra med den vanliga webläsaren också. Tack ändå.
Jag har sett i de många "visa din homescreen" varianterna så finns det många som har valt någon digitalklocka där tiden visas i 12-timmarsformat....
Jag surfade in på swedroid.se från min Desire igår, och upp poppade ett fönster som hänvisade till någon tapa talk appliktion/info som dock inte...
Google maps drar hiskeligt mycket när det används. Dock vet jag inte om det drar när det ligger i bakgrunden. Någon här som vet?
Gå in på kontakter, välj meny och alternativet "visa" där kan du bocka bort Facebook, SIM, Telefon och Google hur du vill.
Min heter kort och gott "SMS Backup" och den är fri. Funkar jättebra. Skickar alla sms till min Gmail, automagiskt. Dock inte till minneskortet,...
Fast jag tycker ni har fåt till jäkligt fina bilder. Finns alla filter inbyggda i kamera-appen?
Nope. Desire har inte stöd för länkning till FB-grupper. Dessvärre
bilden, förlåt....
klicka på "link contakt" knappen. Kolla bilden här, klicka på länken längst upp till höger. OBS, det går inte med SIM kontakter.
Vad är detta? Finns denna på market, eller vad?
Om du har dem i din FB profil och i luren så går du in på "redigera kontakt" längst upp till höger
Vad innebär denna fixen mer specifikt? - calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed. Jag har alltid kunna...
"After Google Nexus one Contract, HTC Desire is the first phone to receive such update." Kanon! Frågan är bara hur lång tid det blir mellan...
Tar inte mailen väldigt mycket plats i luren/minneskortet?
kan man få se en skärmdump på hur det ser ut?
Kanske skulle gå över till HTC-appen från Gmailappen, skall prova och se. Hanterar den bifogade filer bra? Gmail-appen är inte så bra på attatchments.
.. och mitt svar hjälpte dig inte ett dugg, förstår jag nu. Jag ber om ursäkt. Om du provar synka mot exempelvis MS Outlook, sedan där tar bort...
Vad är skillanden, fördelar/nackdelar Detta under förutsättning att jag använder endast ett mailkonto (gmail)
Jag tog det den långa vägen. Förberedde mina kontakter så gott det gick i Gmail och sedan tom telefon, synk och voila.
Självklart jämför jag inte mobilen med kameran, utan bara bildkvalite, thats all. w995 är också usel i sammanhanget, men för en mobil, mycket bra.
hehe, tack för ditt svar. Njäe, jag jämför med min Canon 5D, och då är bilderna inte bra. Till och med den gamla SE W995 tar bättre bilder.
Funkar fint! Tack igen
Ah! Tusen tusen tack!
Kommer först i Android 2.2 (Froyo)
Japp, uppdatering fixad häromdagen, konstigt problem. Om jag vill välja vilken väder-stad som skall finnas på min homescreen. Att det inte går,...
Använder du någon app-killer på din lur? Det hände mig också, när Advanced task-killer stängde av min klocka.
Jorå, den är ibockad. Jag ser även min aktuella plats i väderappen, men den är inte som default på min homescreen. Av någon anledning.
Jag undrar om det är en myt bara, att jag måste/bör ladda telefonen 8 timmar eller liknande första gången jag laddar den? På gamla batterityper...
Jag har samma problem. Det är okej att uppdatera manuellt. Men likväl vore det på sin plats med update automagiskt.