Separera namn med ett kommatecken.
ah ok jäkla hittepå grej med nano sim, får väl dra till tele2 butik och fixa hans kort
Hur fixar man nano sim? min bror har microsim atm går det att beställa från operatören direkt eller ska man klippa själv (tele2)? eller kan man...
Ja, nilikin genomskinlig skydd från DX (tror att dem är slut). Det där ljudet är normalt och det är från kameramodulen, det är så på alla high-end...
Hohoho Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Så nu har man fått sin väktarleg:) Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Automatisk rättning har jag på men var hittar jag gissning av efterföljande ord? Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Hur? Funkar inte för mig även när jag har rättstavning på Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Swype rättar inte när man trycker på space som SwiftKey, varför? Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Gillar inte nya play, känns alltför plottrig imo Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Precis det svar jag var ute efter, tack. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Hur i helvete kan facebook ligga i bakgrunden när jag inte ens använder appen? Är ju förfan inte ens inloggad! avinstallerade skiten på momangen
Tack för hjälpen! Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Om jag väljer att köpa den direkt från apple.se så tar jag garantiärenden med dem? Jag hoppas att apple har koll på konsumentköpslagen och...
Root till JB https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=1057908&postcount=3
Min bror har tjatat länge på att han vill ha IP5 och nu när han ska ta studenten hade jag tänkt köpa en till honom. Ja, jag vet att SGS4 är runt...
Bara jag som inte kan uppdatera appar via play? Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Kontakta motorola annars så skickar de dig till en service partner. PS. Tryckte av misstag på tack knappen så där fick du en gratis ''tack'':-P...
UPDATERING: root till jb finns nu för er som förlorade root vid flash till jb via RSD lite. Notera dock att det är endast till dem som har linux,...
Hej kupster. 1. Ja den är tyvärr orootad, root har kommit till jb men du måste ha linux http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2246408...
Det r dumt öht att köpa försäkring då hemförsäkring täcker det mesta Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Har skrivit en varning om att root inte finns än, så om ni är behov av root, uppgradera inte tills root finns till JB
TPH är ett skämt. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Tänkte mer på de telefoner som de flesta tänker kika på men visst, whatever floats your boat.
Återkom gärna med priser på telefoner såsom SGS3 och Note II bl.a
Detta var på gång förrut i ett annat forum (kommer dock inte ihåg vilken) och kan säga på rak arm att det inte skiljer sig så mycket från...
Tror inte det går, du måste stänga en och en. Jag vet, det är asjobbigt men har inte kunnat hitta någon lösning
Kan meddela att denna funktion funkar med cm 10.1 och doods music streamer. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Kan också ta en(dator), är det bärbara eller stationära? Om det är en bärbar så kan jag ta en (spelar ingen roll vilken specs och modell det är)...
Kan tyvärr inte bekräfta att OTA rootkeeper kommer fungera. Ni som behöver root ber jag er avvakta tills root exploit är funnen till XT910
Tackar :)
Kan kolla upp det när jag kommer hem Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Jag var helt insatt i att jag kommer få ig pga jag ändrade en fråga i sista minuten men tror att examinatorn såg det från ett annat perspektiv och...
Tror att du måste använda ota root keeper Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
JAAAAAAAAAAA VG PÅ TENTAN!
Tack!
Nej jag sitter på CM 10.1 Du kan nog flasha in den men du måste isf starta med bp-tools varje gång du startar om telefonen
https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1292033#post1292033
Har alla administratörer och forummoderatorer tagit semester?
Hej Har redan skickat PM till moderator "hund" men skriver även här. Känns som att RAZR forumet är inte kontrollerad öht och behöver struktureras...
Prova det till att börja med