Separera namn med ett kommatecken.
Då bär det av på semester i strax över två veckor, som avlösning på närmare två veckors flunsa. Knappt hunnit följa Sandlådan. Lämnar över...
Wow, jag tror knappt mina ögon. I senaste uppdateringen av BankID verkar appen på PC ha stöd för "dark mode". Jag har inte fått fram det tidigare...
Jag fixar en forumavdelning för OnePlus 15 nu, missade att det saknades.
Om du väljer "Pro-läget" i kameran (kommer inte ihåg vad det heter på speciifkt oneplus), gör den då samma sak? Edit: Verkar heta "Master mode".
Kan konstatera samma sak. För nyheter och färsk info är AI sällan så bra generellt sett. Jag har även försökt använda ChatGPT för att be den...
Swappie har Black Week: https://swappie.com/se/iphone/
Lite roligt att både Arc Raiders och Helldivers är svenskutvecklat, och så Battlefield med förstås.
Den svarta matta såg väldigt trevlig ut och verkar enligt MKBHD inte bli nedsmetad av fingeravtryck.
Phew! Det var onekligen en tråkig utveckling, förväntade mig inte att de skulle ändra sig heller.
De har bumpat intjäningen av EB-poäng vid inbjudning nu. Gäller tom 15/12. Premium: 20 000 (15 000) Elite: 60 000 (45 000) [ATTACH]
Ja, det tror jag definitivt. Det vore märkligt om den kostar mer än PS5 Pro tex. Tror 5990-6990 kr.
Nu händer det grejer: Steam Hardware Ny "Steam Machine" och nytt VR-headset som heter Frame. Tyvärr bygger Steam Machine på RDNA3, vilket var...
Det är rätt mycket att väga in, men uppdateringsfrekvensen på TV:n hänger också ihop med tex. filter för rörelseutjämning etc, så man kan inte...
But...why? Men visst, de säljer ju det där bandet man har den i om halsen för nästan 1000 spänn.
Man kan testa paket.se för att jämföra UPS/DHL mfl med: Skicka paket billigt ⇒ Boka frakt ⇒ Inrikes & utrikes. Sendify.se finns också, men jag...
Philips 65OLED910/12 65" OLED Plus Smart Ambilight AI TV - Black Friday 2025 – Erbjudanden från 19 990 kr Philips OLED910 – alltid låga priser och...
Om man vill göra kaos med ChatGPT kan man fråga om det finns en sjöhäst-emoji. Hamnar i vad ser ut som en "infinite-rebus-loop" o_O [ATTACH]
Vad tusan, har du bytt till elbil/hybrid? Min ligger på närmare 3000 kr tror jag. Jösses, det är nästan så man börjar misstänka att du har en...
Den ser hygglig ut på pappret, men hittar inga recensioner. EU-versionerna och CN-versionerna skiljer sig åt, så CN-versionen har tex 1720 zoner...
Klistrar in min post från iOS26-tråden: Ett tips är att gå in i Apple Intelligence och sedan välja att stänga av "Bekräfta förfrågningar" efter...
Nja, OpenAI/ChatGPT, Gemini osv har egna trådar, men det finns ingen avdelning för AI i allmänhet för närvarande.
Årlig undersökning: Vilket OS kör din primära dator? Rätt snopet att se MacOS tappa lite, men kul att Linux växer. Jag kör själv Linux på servern...
Swish ersätter kassan - "självskanning kan frigöra tid" - Ehandel.se Intressant, man gör allt i Swish, inklusive skanningen av varorna....
Det är något problem med äldre intel-iGPUer som ställer till det vill jag minnas, men då måste det vara en rätt gammal? Jag tror det funkar "out...
Kan du ta en bild på det? Generellt sett är rosa linjer ett resultat av att det är något fysiskt fel med panelen, så det är inte så mycket att...
Herrejösses vad dyra chokladpraliner blivit. Skulle köpa lite styckvis till en bjudning på lördag, och 12 bitar kostade 296 kr :eek:
Haha, trevlig pryl, i alla fall om man gillar spela på emulator.
Verkar som Refurbed är sisådär, är ett antal i forumet med som tex fått en US-modell när de handlat där: Fick hem trasiga Iphones – tvingades...
Tråkigt, dags för ett IKEA-besök, men ingen av de Trådfri-prylar man väntar på verkar ha kommit ännu. Väntar särskilt på timmerflotte (tempsensor).
Det borde väl fungera om det inte är en så lång kabel. Hur lång är den? Vad händer när du testar, ingen bild alls? Testade du i olika HDMI-portar...
Fick slut på enheter min Unraid-licens (starter) tillät, så drog av plåstret och uppgraderade till lifetime, kommer nog ändå inte orka sätta mig...
Klarna lanserar cashback på debetköp och förmåner värda upp till 4 000 kronor i månaden | Klarna International "Lanseringen sker successivt under...
Nej, det skall vi INTE göra o_O
Vad är din dagliga skärmtid på mobilen? Min har gått ned en hel del på senaste tiden, försöker ligga på 2h.
https://videocardz.com/newz/occt-adds-gpu-coil-whine-detection-that-can-play-tunes Perfekt för oss med ASUS-kort, så kan man använda grafikkortet...
Yay, bilen gick igenom besiktningen ännu en gång. Fyllde 20 år i år. Toyota FTW.
Pixlarna tror jag kan få bra pris, särskilt A-modellerna. Vilken är du ute efter?
Ja, förde över igår på kvällen och betalade för hotellen nu på morgonen, så förhoppningsvis registreras inbetalningen i eftermiddag, så jag hinner...
Imorgon börjar dubbelpoäng-kampanjen. Jag har en del hotell jag tänkte betala för, för en kommande resa. Kan man föra över pengar till kortet så...
Ett VR-headset som bara har ett 15% snabbare chip än Meta Quest 3 och bättre display för nästan 4 ggr priset om man räknar med handkontrollen om...