Separera namn med ett kommatecken.
De gör inte specialeffekter som förr, känns som Marvel har lite att lära: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Z7fvmB-Gnic
Intressant kombo. Inte handlat på Gateau på länge, så var tvungen att dubbelkolla om de fortfarande har smör (bäst att dubbelkolla på de platser...
Hepp, om någon hade hoppats på Dolby TrueHD, DTS-HD, DTS-HD MA eller DTS:X-stöd, så ser det mörkt ut. Var bara en bugg som gjorde att det visades...
Kan den också geotagga bilder genom att känna igen platser?
Ah, trevligt! Nyheterna dokumenterade här: Here’s everything new in Android 16 Beta 2 [Gallery]'' Det här var en höjdare: "Launch Google Wallet...
Det de flesta göra idag är att köra en mediaserver på datorn, tex Jellyfin (gratis/open source). Du pekar bara Jellyfin på ditt mediabibliotek på...
Nu har vi ett officiellt datum: Onsdag, 19:e februari Källa: x.com
The Apple TV app is finally available on Android with Apple TV Plus [ATTACH] Appen är nu tillgänglig för Android-telefoner och surfplattor med....
Ja, det är en aning... motsägelsefullt, men det är så klart omöjligt att förbjuda krypterade förbindelser på internet. Är ej möjligt att skilja på...
https://www.forsvarsmakten.se/sv/aktuellt/2025/02/forsvarsmakten-anvander-appen-signal-for-oppen-kommunikation-med-mobiltelefoner/...
För privatpersoner skulle säga inom 3 dagar är helt OK. Vanligt folk har saker att göra, så man kan inte förvänta sig supersnabb leverans alla...
Inom en snar framtid: Så ska hamburgerkedjan Five Guys ta sig in i Malmö
Hur många gånger om dagen kollar du mobilen? Vågar inte kolla på siffrorna :scared:
Nordnet bekräftar – gick att handla i andras konton Ouff... Trodde först att det handlade om någon störning med Nordnets cache-system, men det...
Ett alternativ vore ju möjligtvis Nextcloud. Jag har kikat lite på att prova det, men inte kommit igång ännu. Behövde ta en liten paus efter att...
Tror jag råkat springa på @keyser's Reddit-konto:...
Drickan ser ut att kosta 50 spänn: Google Maps. En milkshake kostar nästan en hundring. Jag förstår inte riktigt deras koncept längre. Tidigare...
Ja, tyvärr har Smasung lite pippifågel på att boosta klockfrekvensen så högt som möjligt, men det är liksom inte särskilt meningsfullt då CPU:n...
Med Dell kan du förlänga garantin upp till fem år tror jag, vet inte om de andra erbjuder det. Har haft några garantiärenden med Dell (dock...
Den här veckan skall Apple presentera telefonen påstås det. Oklart vilken dag då de inte skickat ut någon inbjudan, men iPhone SE-serien brukar ju...
Det är en rätt smart lösning, så slipper man fippla efter inställningen för att aktivera snabbladdningen de gånger man behöver den, vilket brukar...
Är det fler än jag som använder YouTube Music för att spela musik man skäms för, och sedan Spotify eller tex Apple Music för allt annat, så man...
Ah, ja, det kan nog fungera. Jag tror de för "kontorsbruk" är bättre/mer robusta.
Ja, det vore som andra nämner ett stort misstag att betala så mycket för en TV som är "edge lit". Du skall ha en FALD-TV/miniLED för de pengarna,...
De hade bra whiteboards på office depot, men nu tror jag de gått i kånken (?). I alla fall de fysiska butikerna. Annars lär ju IKEA ha med, men...
Ja, NIMH är på 1,2V, men ett fulladdat batteri kommer visa upp till ~1,5V om det är nytt/nyladdat.
Efter ett par år av regelbunden användning är det nog läge att byta. Spelkontroller är rätt batterihungriga, så det blir många laddcykler över...
OMG. Vad hände av S25:an? Haha,skall du tagga alla?
European Pixel 9a price tags surface, along with a release date €549, lär väl bli 5990 kr här, känns lite dyrt.
Google TV Streamer 4K är väl bästa alternativet i dagsläget, även om den inte fullt ut har alla funktioner shield TV har vad gäller stöd för...
Rapport: Sonos arbetar på strömnings-box för video Den här kan möjligtvis vara intressant för de som vill ha en high end-box. Sonos branding lär...
Ouff, det låter inte roligt. Jo, är sannolikt spoofing. En gång är ingen gång, men att det händer två gånger gör det värt att undersöka närmare....
Kommer testa denna i veckan. Tröttnade på Fiio BT11, har för många märkliga egenheter (i alla fall med mina LE-lurar) och FW-uppdateringen de...
Enda bekymret med de jag länkade till är att de inte verkar ha open source firmware ännu. Jag hade defintiivt varit försiktig med lösningar som...
Men varför måste det vara DLNA? Är det enda protokollet mediaservern han skall ansluta till har stöd för? Jellyfin Media Server (Gratis/Open...
sipeed 矽速科技 官网 PCIe sipeed 矽速科技 官网 USB Någon som testat dessa miniKVM-lösningar? Verkar rätt smidigt om man på ett enkelt sätt vill komma åt bios...
Jag har blivit mer och mer sugen på att testa en MFT-kamera. Vad tror vi om denna? New leaked OM-3 specs and images – 43 Rumors
Ibland känns "AGI"/Terminator-AI:n väldigt avlägsen.
Försöker använda ChatGPT med schemalagda aktiviteter för att få notiser när tex en ny mirrorless lanserats, men lyckas inte få den att sluta att...
Shoppingtrender i januari: Rea, datorer och kaffe Intressant att CPU:er är upp +100%, många som bygger nytt inför GPU-släppen kanske.