Separera namn med ett kommatecken.
Det finns en tråd för Xiaomi 2 Pro. Verkar vara en bra klocka, men de har inte uppdaterat till Wear OS 4 ännu, utan den kommer med 3,5....
Ja, det borde inte göra någon skillnad alls, så länge du kan ansluta din Watch Active 2 till din iPhone sedan bara, men det var väl sista Galaxy...
På CES i januari väntas Nvidia presentera en uppsättning nya grafikkort/Super-serien, som dessutom påstås vara mer rimligt prissatta, vilket nog...
David Batra i P4 Extra – är årets julvärd - Nyheter (Ekot) Kul val! Då väntar vi bara på valet av årets julklapp...Förra årets var ju "det...
Facebook, Discord, Reddit m.fl. är generellt sett strukturerade för att avhandla ämnen på väldigt kort tid. Ämnen/trådar äldre än någon dag eller...
Inte för att det direkt är någon dealbreaker, men 29-tumhjul/700c är lite trevligare på en "pendlarcykel" än 27,5", om det finns en modell med 29"...
Då tittar man in lite försiktigt igen efter att ha varit utslagen närmare en vecka i vad som måste vara vinterns flunsa. Först i tråden att stupa?...
Om någon skulle råka springa på smarta adventssljusstakar, så pinga mig gärna. Plus i kanten om man kan styra var LED för sig sig. Letade förra...
Man kan väl göra testerna anonymt? Det finns ju inget som tvingar en att ange sina personuppgifter när man skapar ett konto och nästan alla låter...
Ja, bra fråga. Jag tror Swish inte skiljer sig åt från om man betalar med låt säga vilket debetkort som helst, så det är helt klart en bra sak att...
Ja, det är ett generationsskifte får man säga. Första stora steget på rätt länge, annat än högre upplösning osv. Man får hoppas att samma teknik...
Sony har nu släppt A9 III. Den är rätt intressant eftersom det är den första fullformatsensorn som erbjuder "Global Shutter". Det innebär att hela...
Det finns lite olika saker att tänka på, beroende på vad man skall använda servern till och vilken redundans man behöver. Dels kan man ju köpa en...
Finwire - Amazon lägger till Swish som betalmetod på svenska sajten Nu kan man betala med Swish på Amazon.
Det är en trend som finns lite överallt, där det skall förenklas så till den grad att basfunktionalitet som är helt nödvändig slutligen...
Ja, definitivt bättre bild än med projektor, och användbart i dagsljus. Projektor är lite drygt att spela på också då man oftast får nöja sig med...
Letat ett bra tag efter någon information kring mängden RAM i Apples S9-chipp, verkar som det är 2GB RAMi både Watch 2 Ultra och Series 9 enligt...
Det behövs någon typ av "showroom" för i alla fall vitvaror, men visst, netonnets koncept är ju egentligen vettigare. Att kombinera lagerytor med...
Hur är prestandan på det nya? FInns det spel som ännu utnyttjar det? Är är det ungefär samma grafik som för tvåan än så länge? Eller körs gamla...
Kung Fury: The Movie (2023) | Action, Comedy, Crime Två veckor kvar. Lite märkligt att de inte släppt en trailer ännu.
Djäklar, haha, nådde End of Life för 5 år sedan: [ATTACH] Edit: Eller my bad, får fortfarande säkerhetsuppdateringar. Den har dock inte fått nya...
https://www.forskning.se/2023/10/11/delade-elsparkcyklar-kul-men-inte-sa-miljosmart/ Hyrsparkcylarna fyller inte direkt någon större funktion....
Här regnar det inte, men jag kör som @Rospigg och grillar året om! Haha, ja, det kan bli torrt, men mitt trick är att fort steka snabbt på bägge...
Ja, tänkte grilla!
Om ni har färs på högrev och ska grilla burgare, brukar ni blanda i något, eller kör ni det rakt av på grillen efter lite salt och peppar?
Äsch, tråkigt! :( Gillade också TechBubbel med Joel. Vore förvånad om han inte frotsätter gästa i andra poddar dock (?), vi får väl se. Baksidan...
Det är lite tråkigt att Google ännu inte fått ut Find My Device-nätverket. Min största önskan är att TWS-lurar får det integrerat, dvs bara inte i...
Lite intressant: Apple called Android a "massive tracking device" in an internal presentation. Fast det känner väl alla å andra sidan till vid det...
https://www.androidpolice.com/youtube-premium-price-hike-goes-global-days-after-ad-block-crackdown/ Är nog bara en tidsfråga innan de höjer...
Nej, det är inget fel på den panelen. Helt klart en trevlig apparat givet priset.
För särskilt knappceller är det viktigt att köpa bra batterier. Av de jag testat har dessa GP-batterier och Varta erbjudit bäst pris/prestanda...
Jag tror att en del kommer överväga att sänka bundna räntor nu eftersom FED lät meddela att de kommer pausa. Om man kikar här kan man se att...
Man tackar! Ah, ja, återkom gärna :) Hoppas verkligen de lyckas rädda butiken. Här är elcyklarna om någon annan också är nyfiken: Cyklar online |...
Du kan skaffa ett Benify-konto så länge: Spara Pengar Med Oss och Shoppa Mer | BenifyDeals Privat Det ökar sannoliheten att hitta Samsung och LG...
Vilka butiker är bra förutom Bikester, men som har liknande utbud? Jag har nästan enbart kollat där tidigare.
Vad ska du använda cykeln till? Den förstnämnda är mer MTB-stuk och den sistnämda är mer en "citycykel", som är "kittad" med pakethållare,...
GL! Senast jag var inne tändes servicelampan sekunden jag körde ut från godkänd besiktning. Var en lambdasensor som gick.
Du kan använda den här debloat-guiden annars: Debloat Galaxy Watch6 - inaktivera Bixby m.m. Genom att använda kommandona nedan kan du kika vad...
Det handlar om Huaweis Mate 60 Pro (lade till modellnamnet i rubriken), som påstås används 7 nm, men enligt USA har de använt maskiner från...
TCL 55C735 55" QLED Google TV https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=6238286 Lite smådålig tajming med Black Friday en månad bort, lite drygt...