Separera namn med ett kommatecken.
GeForce® GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) Key Features | Graphics Card - GIGABYTE Global Grafikkortet är i fint skick och fungerar prima, suttit...
Hur många strömningstjänster prenumererar du på? [ATTACH] Verkar som de flesta ligger på 3 numera, lite förre än vad jag väntat mig.
Ja, det var rätt olyckligt. Hade ju varit trevligt med primärsensorn från S23 i Fold 5. Kameran är så pass viktig för de flesta numera att många...
Nä, du behöver inget Samsung-account. Faktum är att du kan ta bort det mesta (inklusive de störiga notiserna) med hjälp av exempelvis det här open...
I Sverige har det inte varit så mycket aktivtet bland konsumentprodukterna, men kommer kanske lite till hösten: HUAWEI Sverige Huawei Watch 4...
Smäll in en sådan här om den bootar, så blir det nog mer drägligt:...
Argh. Ja, det är ju märkligt att det där skall ta sådan tid. För varje ny WatchOS-version är det första jag kollar.
Har känt på femman nu. Stor skillnad när den äntligen sluter sig helt i ihopfällt läge. Ser också betydligt bättre ut. Ligger bättre i...
OMG. De har börjat med SM i krocket: SM i svensk krocket Häggenäs 2023 Jeppavallen Höör Körs i Höör. Behöver sätta ihop ett lag.
Nej, sitter du redan på en GW5 är det ju ingen större poäng, om man inte vill ha roterbar boett/classic-modellen möjligen. Men för hårdvarans...
Jag har haft liknande problem till och från. Det som löst det för egen del har bara varit att vänta lite, men borde finnas någon vettigare lösning...
Ah, ja, det var väldigt likt. De skriver dock "Exynos W930 uses the latest packaging technologies, including FO-PLP and SiP-ePoP solutions", så vi...
Vafalls: https://www.androidpolice.com/samsung-blocks-google-wallet-on-galaxy-z-flip-5s/ Verkar som man inte kan använda Google Wallet på den...
Efter lite om och men slog jag till på en Classic 47mm LTE, svart, via Benify. Första jag kommer göra är att testa hur LTE-modemet fungerar. Får...
Jag bytte till de där från Scanpan för några år sedan, och de har fungerat fint för min del så här långt. Nackdelen är ju bara att de är...
Måste nästan vara UFS 4.0 med Snapdragon 8 Gen 2.
Det är 5.3. Måste blivit fel i tabellen. Står 5.3 i officiella specarna: Samsung Galaxy Tab S9 sätter ny standard för premiumupplevelsen på en...
Om du förbeställer får du 12/256GB för samma pris som 8/256GB, så jag säger att det är en "no brainer" hehe
Om ni skaffar ny cykel sedan, passa på att sätta dit en airtag på den.
Ja, det...var inte dåligt för att uttrycka det milt.
Tamagotchi Uni - Tamagotchi - Toys Visste ni att det kom en ny uppkopplad Tamagotchi för ett par veckor sedan? Man blir ju onekligen lite sugen.
Utöver att alla varianter fick AMOLED den här gången, så lär det vara rätt stor skillnad på batteritiden. Tab S8-serien hade ju som beaknt...
Oj, bra pris!
Ja, det tog bara ett antal iterationer, men nu börjar det verkligen bli rätt lockande. Verkar ha varit särskilt klurigt att hitta en bra lösning...
Det är rätt olika lurar. Buds 2 Pro är mer kompakta/lättare, men har inte lika bred ljudbild som 1000XM4. Tippar också att ANC är vassare i...
Verkar inte finnas tester ute ännu, men vore helt klart en intressant jämförelse. Lite synd att det inte blev en Watch 6 Pro, med...
Nej, vecket är knepigt att bli av med. Själv tyckte jag dock inte det störde så mycket på föregångaren. Den större främre panelen är en rätt...
Hmm. Svart eller silver är ju frågan. Jag har alltid kört silver, så svart vore kanske kul för ombytes skull.
Förköp Galaxy Z Flip 5 | Priser och erbjudanden | Samsung Sverige 512GB lagring till priset för 256GB om man förbeställer. [ATTACH]
Förköp Galaxy Z Fold 5 | Priser och erbjudanden | Samsung Sverige Extra lagring utan extra kostnad om man förbeställer, så 512GB får samma pris...
Förköp Galaxy Tab S9, S9+ & S9 Ultra | Erbjudanden | Samsung SE I förköpserbjudandet får man extra lagring utan kostnad, så 512GB kostar samma...
Förköp får med ett extra armband och 500 kr i rabatt. Förköp Galaxy Watch6 & Watch6 Classic | Erbjudanden [ATTACH] Rätt hygglig rabatt hos...
Ja...det blev ju plötsligt rätt lockande med den rabatten :)
Haha, på tal om bedrägerier så blev jag uppringd av min bror för några dagar sedan, som undrade om jag verkligen bytt nummer... Min mor hade fått...
Sett massa artiklar om folk som skall få hjälp att köpa bitcoin helt plötsligt, och som glatt verkar föra över pengarna för att någon annan skall...
Vad är Benify-priserna på Watch 6? Fast passar kanske bättre i köptråden för Watch 6 :) Köptråden Galaxy Watch 6-serien
En del av spänningen försvann helt klart sedan läckorna blev så vanliga, men det brukar framkomma en del detaljer ändå, så helt ointressant blir...
Nya forum: Samsung Galaxy Z Fold 5 Samsung Galaxy Z Flip 5 Galaxy Tab S9-serien Samsung Galaxy Watch 6 (Wear OS)
Förra gången tror jag man kunde förhandsbeställa allt som presenterades direkt efter sändningen, så förhoppningsvis är det samma sak den här gången.
Startar klockan 13:00 idag. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=_S_lWH6zK3k