Separera namn med ett kommatecken.
Var det inte samma sak på Vimla? Verkar som de flesta går över till BankID permanent.
Många som satt och F5:ade där.
Ah, nej, den verkar ha försvunnit nu. Jag...tror dock den återkommer rätt snart igen: Google Pixel 6a 5G Dual SIM 6GB RAM 128GB (Mobiltelefoner)...
Hur fort brukar det gå från att Swappie fått telefonen? Kan ju vara värt det om man har ont om tid och vill slippa besvär. Är ju tyvärr ofta...
Problemet är att A-serien stigit i pris. Ett tag gick A52/A53 för 3k, och då var det en riktigt bra deal, men närmare 5k är ju inte det längre. Då...
Störst bov på den punkten skulle jag våga påstå är Greenely. De lade på rätt häftigt när jag hade dem, så trots att man fick rabatt på...
Funderar på om man vågar skaffa en spark till sommaren. Blev av med min i höstas och skaffade istället en liten (...manuell) cykel med 20"-hjul...
Vissa spel och appar kräver uppkoppling för att fungera. Har du något specifikt exempel? Edit: Ah, missade att du skrev att det funkar över WiFI,...
Detta bör vara löst imorgon. Kan du uppdatera om du fortfarande ser det eller ej då? Tack!
Med trådlöst kan du maximalt ladda med en effekt på 10W med Flip 4, men sedan blir det ju i nte riktigt 10W i praktiken eftersom den del går...
Har inte fått det här ännu heller, så väntar på att testa det.
Det måste nästan vara något enhetsspecifikt som de andra också är inne på. Har du möjlighet att testa med en annan telefon? Jag har Fello i Lund...
Nej, det är inte viktigt nog för att uppgradera skulle jag säga, vore mest en trevlig feature bara, om man nu ändå har en HDR10-plus-kompatibel...
Antar att det inte är något HDR10+-stöd i uppdateringen? Lär ju inte hända, men vore en kul överraskning...
Sista köldknäppen, förhoppningsvis...
Det var någon annan tjänst som klagade på samma CDN-annonsdomän (Adtraction), som sedan korrigerade det. Vi skall rapportera det till McAfee också...
Alternativet är att du tar bilden med lite större avstånd mellan kameran och motivet, sedan beskär du bilden, eller så backar du och använder den...
Glöm inte den viktigaste komponenten: Köp DALI Cone Spikes | 3 års garanti Rätt stiliga! Blir intressant att se bilder sedan.
Haha, herregud. Någon inköpare ligger nog lite pyrt till just nu. Inte en enda lär bli såld.
HBO Max has mysteriously disappeared from Google TV Kan ni fortfarande hitta HBO Max på er Chromecast, eller har den försvunnit?
Det är konstigt hur operatörerna kan vara så dåliga på logistik. Det är inte första gången det blir exakt samma problem om att de inte kan uppge...
Ypperligt, så alla är TSMC? Det vore fantastiskt fint.
Kan du resetta kontrollen? Make sure your Stadia Controller is on. Press and hold the Google Assistant. and Capture. buttons simultaneously for...
Jag tänkte att jag skulle cykla hem efter att ha sett filmen "Mandy", men insåg att det inte var en särskilt bra idé rätt fort. Både blött och...
Fin gest! :) Fick en chokladkaka helt random.
Hur lyssnar du på musik på mobilen: trådlöst eller via kabel? En del som rockar kabel ändå.
Vad kör ni för telefon? Testat en fabriksåterställning och sett till att den är uppdaterad?
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=-e1_QhJ1EhQ Ser nästan ut som CGI. Börjar bli rätt creepy när de nu rör sig så organiskt och smidigt.
Hur händig är du? Kan man ju försöka sig på att byta själv. Om du kikar på YouTube bör du hitta guider för ändamålet och reservdelar kan man hitta...
Du kan installera Accubattery tex, så håller den koll på förbrukning och ger sedan ett mAh-estimat du kan jämföra mot vad som står i...
Ja, de brukar inte behålla modeller ur samma serie med olika hårdvara.
Jag skulle kört på den som du tycker är snyggare i sådana fall (GT3 Pro). Sömnsensorn är inte viktigare än en klocka man trivs med om handleden....
2,3 kg, så rätt hygglig pjäs. Dock väger Google Home Max i jämförelse 5,3 kg, men kräver rätt mycket plats också. Inte lika placeringsvänlig....
De behöver inte ha stöd för UWB för att det skall fungera. UWB används främst när man skall precisonslokalisera nägot på typ decimetern....
Märkligt, det borde vara 720p i alla fall. Det är ju däremot fortfarande inte Netflix-kvalitet direkt. Har du testat i webbläsaren på datorn?...
Jo! Fixar.
För att det skall vara användbart måste det nästan vara för alla Androids, och inte bara Pixels. Jag tror det kommer med Android 14 i sådana fall...
De är inte kassa, problemet är bara att du behöver aktivera funktionen för varje telefon. Hos Apple är alla telefoner medlemmar i "P2P-nätverket"...
Bluetooth funkar inte med Xbox, bara med Playstation, tyvärr. Microsoft kräver en licensavgift för att ansluta saker trådlöst till Xbox/har ett...
Nu kan det äntligen vara på G, får hoppas att ryktet stämmer: [MEDIA] View: https://twitter.com/Za_Raczke/status/1615062461744549888