Separera namn med ett kommatecken.
Pixel 6a har väl varit relativt problemfri? Det är Pixel 6/6 Pro som har mer problem vad gäller överhettning osv. Kanske kika på Pixel 6a på...
Jag tror det skall finnas en inställning för att byta nätverk automatiskt om ett nätverk inte fungerar (dvs inte ger internetuppkoppling). Jag...
Jag saknar 16:9, särskilt nu när man förväntas strömma spel på telefonerna, då blir det ju liksom sorgkanter med de andra mer avlånga formaten.
Haha, okej. Ja, det var lite lustigt av Tre att göra på det sättet, men det låter ju mycket fint om det ingår för all framtid. Då är man...
Jaha, så även nästa år/fortsättningsvis alltså?
Kan vara värt att notera följande kring 399kr/mån-kampanjen: [ATTACH] Inte för att de flesta förmodligen märker någon som helst skillnad mellan...
Oj, det var rätt generöst, trodde de skulle höja priserna, inte sänka dem. Så länge du inte har bindningstid borde det väl gå fint att sänka...
Verkar vara någon barnsjukdom: Nest Wifi Pro is throttling download speeds, Google investigating Verkar som vissa upplever att den throttlar DL...
Haha, den här såg ju också riktigt prisvärd och praktisk ut: 911 Speaker 2.0 – Porsche Originals - High-quality Design Speaker | Porsche Design |...
Ja, det är så jag uppfattat det i alla fall, och jag hittar inget som säger att det inte skulle fungera längre, så jag är rätt säker på att det...
Ja, du får inte ha något aktivt Gamepass-abonnemang. Så du lägger in Gold först, och sedan när du lagt in Gold-månaderna kommer de konverteras...
Vimla kör en kampanj med 90% i tre månader + att de lanserat Second Hand-telefoner: Begagnad mobiltelefon och abonnemang med 90% rabatt Känner...
Höjda priser, men bara för nya kunder verkar det som: Från och med idag, 1 november kommer det ske en prishöjning för nya kunder med 50 kr inkl....
"There is strength is numbers" Kanske var någon strategi bakom.
Nytt från Energimyndigheten:
Jag hittade en rätt spännande liten maskin som jag såg att FriendlyElect släppt: NanoPi R6S Väldigt prisvärd. I princip dubbelt så snabb som en...
Ny chef på Vimla: Erik Sjöberg ny chef för Vimla Varit tidigare strategichef på Telenor, så det kan säkert hända lite saker framöver.
Hur upplever du räckvidden?
Hahah, herregud. Trodde först det var något skumt de hittat på Aliexpress, men det är ju en D-link! Det bästa i speclistan är "det hemliga" de...
Typ denna kanske. Rätt dålig changelog dock: IKEA Versionen som anges där matchar versionen i hubben. [ATTACH]
Någon som försökt koppla på tex Aqara eller tillbehör från andra tillverkare ännu? Jag funderar på att testa med den här imorgon: Aqara...
...och så var det dags igen: Varning för falska sms från BankID Den här gången falska SMS som varnar om spärrat BankID.
Philips Launch Evnia Gaming Monitor Brand Including 34" QD-OLED, 42" OLED and 34" Mini LED Models - TFTCentral Händer en del på displayfronten....
Redan fått besök? Jag har än så länge inte sett någon. Har bara frukt hemma, så det blir nog inga glada miner.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=TSln41J5z_s Rätt intressant hur smart AF:n börjar bli även i systemkamerorna. Först var det...
[ATTACH] En av fördelarna när kommunikationen går via hubben mellan alla enheter är att man kan justera timern för rörelsesensorn i appen och inte...
Prestandan går ju inte att jämföra med den gamla enheten - den nya är betydligt rappare och verkar (...tag i trä) inte missa enheter heller. Fy...
Haha, ja, det är det nog väldigt få som gör, men det är faktiskt rätt skönt måste jag säga, så nu har jag gjort lite sport av det. Dvs att försöka...
Jag behöver ha LTE, så jag kan ta emot samtal/SMS och vara uppkopplad. Brukar som sagt lämna telefonen hemma. Annars hade det varit enklare, för...
Du kan inte nyttja denna funktion då? Samsung introducerar funktion för att skydda användares data under reparation
Okej, om någon annan undrar hur man gör med Google Home innan bytet så försvinner alla enheter automatiskt från Google när man tar bort kopplingen...
Använder iOS mest just nu, men det är enbart för att Apple Watch är så mycket bättre vad gäller batteritiden när man använder LTE. Annars hade jag...
Det finns många på Amazon: Amazon.se : usb-c power meter
[ATTACH] Verkar ligga och snitta 5V 0,3A, så 1,5W. Rätt bra.
Nä, inte kommit så långt ännu. Håller på att anteckna min nuvarande setup, så jag kan klona allt sedan. Rätt jobbig, men det är ju bara en...
Hur gör ni innan bytet? Ta bort alla lampor från den gamla hubben och ta bort allt från Google Home, och sedan par om från scratch?
Ja, nej, kan någon minnas senast en strömningstjänst blev billigare? Dessvärre består nog de högre priserna, så man får ju hoppas på att...
[ATTACH] Håller på att installera den nu. Fick ansluta ethernet för att den skulle hittas av telefonen - är WiFi-stödet inte aktiverat ännu?
Spooky. Verkar som Google kopplar ihop aktiviteten i den här tråden med mitt YT-konto på något vis, för har börjat få upp sådana här videos i...
Men fanns det inte något om att man får ha en typ en dörrkamera om den bara är aktiv när någon står vid dörren/harr rörelsesensor? Men det bör ju...