Separera namn med ett kommatecken.
Verkar strula med sök funktionen? Hittar inget när jag söker efter Göta Kanal 2 eller Änglagård :P
Sa ju det!
Vad i hela helvete har dom gjort med Blocket?!? Både websidan och appen är ju kass!!!!11!!!!1 #detvarbättreförr #gulvarning #bertkarlsson
Duktiga på att jämföra sig mot konkurrenter iaf, ger ett löjligt oseriöst intryck.
@jnsson @chraist
Rena rånet för sånt gammalt skräp! Dessutom begagnad
Nu musmatta [ATTACH] [ATTACH]
@Tiopental Har nu provat sambons P10 Pro och kan inte märka av några märkligheter med skrollen.
Japp pga gamla Dice spelutvecklare
No shit...
Lite roligt att Arc Raiders består av massa gamla Battlefield utvecklare och har fler spelare än BF6 atm :) De flesta talangfulla lämnade Dice...
:( Verkar ha blivit väldigt populärt spel med många spelare. Det verkar kul, eller är åtminstone kul att se gameplay när andra spelar.
@Leo83 Har du lirat Arc Raiders ännu?
Ja, tvspel/datorspel, puzzle, Lego osv blir man aldrig för gammal för.
¯\_(ツ)_/¯ Telefonen har inte kommit ännu.
Hmm, nope
10 Pro hos Comviq. Nu har hon en S23 men innan den hade hon iPhone
Sådär nu har jag fått in sambon i Pixel-familjen också :P
Nu börjas det [ATTACH]
Kolla på Spigen, deras är tunnare än andra så det fungerar med fingeravtrycksläsaren och det är busenkelt att installera. Finns både vanligt och...
Comviq har dragit igång sin rea också. Finns några Pixel telefoner för ganska bra priser
@bernard Inet startar deras kampanj på fredag 14/11 Ifall du ska uppdatera första inlägget.
Kjell o Company har redan startat Black Week & Cyber Monday 2025
Det skulle man kunna tro, men priserna på just RAM har den senaste tiden skjutit i höjden....
WTF?! Exakt detta kittet köpte jag för ca 1år sedan och då kostade det 1199kr [ATTACH]
Närå, 1.0 3 cyl Golf som registrerades innan de införde bonus malus :)
Hua mig! Fick fordonsskatten inatt.... Hela 450kr, hur ska man ha råd med detta?! :P
[MEDIA] Det bättre utav de kanadensiska power-trio banden
Windows <3
BRL har redan kört igång kampanj...
Nej! Skärpet som vissa envisas med att installera på PC...
Linux är kass
Utan tvekan 2025 års bästa skiva [MEDIA]
GTFO
Månadensmobil är fortfarande S25FE? Hm kanske inte blir någon annan denna månaden pga kommande black friday? Det är sambon som har Comviq och är...
Det inbyggda Windows Defender duger gott numera. Minns inte ens när jag hade ett antivirusprogram installerat på någon burk. Och som alltid så...
Eller Swedroid 3.0 :P
Bad Chatgpt att göra ett black metal-albumomslag av mitt foto på kyrkan [ATTACH]
[IMG] Google Pixel 9 Pro (Ultra HDR, GCam, 1x, 24mm, 0.07s, f/1.5, ISO 2329, 12.53MP)
[MEDIA]