Separera namn med ett kommatecken.
Ja, det kan bero på det. Testa dröj lite så borde det sparka igång.
Äsch, jag menade förstås nästa år, hjärnpunka.
Ingen som riktigt vet, men förhoppningsvis i år.
Halebop 70 kr rabatt/mån i 12 mån via benify [SPOILER]
#Lucka 6 Webhallon Retro-fig 4.4 - 32GB 1049 kr (1 199 kr) Inet Wacom One 13 ritplatta med skärm 3 190 kr (4 290 kr) M.nu 25% på Sunricher...
Men varierar inte det beroende på plats? Eller brukar de vara mindre i köpcentrum osv med där platsen inte är ett problem? Boxen jag tog bild på...
Poängen i forumet är att kollektivt upptäcka och påpeka brister eller fördelar med de olika alternativ som presenteras. Det var bra att du tog upp...
Insättningsgaranti?
Framgår det vilka aktörer/entreprenörer som står bakom respektive projekt? Så den som investerar kan göra sin egen "due diligence".
Ja, jag var inne kl 10:30 och skulle hämta två paket. Första gick bra, men sedan gick det inte att skanna QR-koden för den andra försändelsen,...
Problem med PostNord: Teknikstrul för Postnord – kaos i paketutlämning - Aftonbladet live: Supernytt Går ej att lämna in paket och det går inte...
Du behöver förstås betala för hemleverans, annars går det oavsett till ombud, men rymmer brevlådan på plats försändelsen avsedd för hemleverans...
Finns alternativ: Paketbrevlåda från Berglunds med bluetooth. Bara lämna den öppen, stängs automatiskt när luckan stängs. Men har man tex en...
Det finns en tråd för leveransdiskussioner. I den här tråden ska främst frågor krimg fyndtips diskuteras, inte om en vara skickats eller ej. För...
Inet kör Razer Deathadder v2 Pro 1199 kr (1590 kr) Clas Ohlson kör 30% på allt från SYMA (drönare m.m.) samt 30% på Beurer
Hur brådis är det? För jag förmodar att den kommer sjunka en hel del i pris när Galaxy S21 lanseras i januari.
#Lucka 5 Xiaomi Mi Electric Scooter Essential 2 990 kr (3 499 kr). Ska vara möjlig att flasha med Xioflasher. Animus Heart 1 486 kr (1 689 kr)...
Det är på väg, men det finns ingen knapp för det ännu. Du kan dock aktivera följande två flaggor i Chrome, för att manuellt aktivera dark mode....
Det skiljer sig dock väldigt mycket åt beroende på var man bor och tid på dagen: Dagens spotpris på el på den Nordiska elbörsen Nordpool [ATTACH]...
Jag tror man kan begära återbetalning inom 14 dagar från att spelet man köpt levererats om man inte spelat mer än X tid, så det kanske kan leda...
Lite off topic nu, så påminner om att tråden främst skall kretsa kring Vimla. Fello = [Fello] Tråden om Fello (Telias nät)
I huvudsak står teknik i alla dess former i fokus på Swedroid. Det finns andra forum och plattformar som är bättre lämpade för diskussioner som i...
Jo, går fint att bara ta en av dem med sig. Mikrofonen är väl kanske inte den bästa dock, men för min del har den fått jobbet gjort. Vet dock...
[ATTACH]
:eek: Tolv kollin?
Oj, ja, det där var ju förvånansvärt dåligt. Förhoppningsvis handlar det bara om ett måndagsexemplar. Otterbox brukar väl hålla hygglig kvalitet?...
Här är lite data för november. Trea i Skåne. [ATTACH] [ATTACH]
Hur ser Asus RT-AX86U ut med studentrabatt? Den är trevlig också. Jag kör Nest Router i en 3:a på 85kvm själv och är väldigt nöjd (500/500), men...
Nu blir det lite off topic i tråden, så kanske styra tillbaka till ämnet igen :) Musik Starlink gör dock detta, men att erbjuda motsvarande...
Första Geekbench 5-resultatet, men bör tas med en nypa salt. Kan vara engineering sample osv. Samsung Galaxy S21 tested on GeekBench with 8GB RAM...
Fick senaste uppdateringen idag. Har fixat följande för mig: Kontroll/headset tappar anslutningen och kräver omstart av konsolen för att ansluta...
Nu är skåpet online och går att beställa till. De började i tisdags tror jag, så inom 3 dagar blev allt färdigt. Det jag nog mest saknar är en...
De har släppt en del videosnuttar där de marknadsför några av förbättringarna. Bör förstås främst ses som reklam, men ändå intressant Qualcomm gör...
Inet NZXT Kraken 1299 kr (1 599 kr)
Vad står det för dimensioner på däcken?
Ta gärna en bild, vore kul att se hur det ser ut på datorskärmen.
#Lucka 4 Webhallen har ~15-30% på brädspel. M.nu kör 15% på Philips Hue Lightstrip Plus v4
Det hade jag helt missat; skall testa på en gång! Har precis börjat spela RDR2, så det var utmärkt tajming. Innebär "high performance" 60 FPS som...
Trevligt!
Ah! My bad, kollade inte så noga.