Separera namn med ett kommatecken.
Dell G5 5505 Special Edition 15,6" FHD 120 Hz 7 990:- (-5000 kr) Philips 58PUS8105 5 555 kr (-3 900 kr) Philips Fidelio X2HR 1 490 kr Jabra...
Att växla spel med kort fördröjning fungerar mycket fint. I alla fall så här i början när man väldigt frekvent studsar mellan olika titlar. Den...
Jaha, hela Xbox Live gick ned: Xbox Support
Är det bara för mig det går väldigt långsamt? Anslutningen verkar lagom svajig, har svårt att lägga till fler konton. Den fastnar bara. Antar...
Hade lite flax. Kom in en timme före att stället stänger. Statusen ändrades aldrig mellan ombud och flygplats, så trodde det var kört för dagen....
Finns instruktioner här för hur man ställer in automatiskt byte på Shield: {{MetaTags.og.title}} Lite bökigt dock, men det fungerar när man väl...
PTS blev förmodligen lite överraskade av ändringen i lagen om elektronisk kommunikation. Det största problemet var de senfärdiga...
Det är nog ingen bra idé. Läsa/skriva små filer kommer nog gå för långsamt för att vara vettigt om det inte är väldigt små spel. Finns lite...
Såg reko ut av specarna att döma, kan helt klart vara motiverad euro 100 om den fungerar bra och har stöd för Dolby Vision: Amlogic S905X3 & ATV...
Klockan kommer nog inte sluta att fungera med Android i första taget så länge appen är tillgänglig, antingen i Google Play eller som APK via någon...
YouTube Premium in UK giving free Stadia Premiere Edition - 9to5Google Wow! I UK kan de som har YT Premium tydligen få en gratis Stadia Premiere...
[ATTACH] Min har inte ändrat status ännu, så får nog dröja till imorgon :cry:
Jag tror att det är underförstått. Adaptive AptX är det nya. Har chippet stöd för det har det i princip också stöd för aptx och aptx HD fast med...
Betygen på Prisjakt så här långt kan beskrivas som lite ljumma: Amazon.se Verkar variera från långsamma leveranser, till avbrutna beställningar...
Huawei Band 4 Pro 435 kr i tre färger vs ~706 kr Prisjakt Ungefär samma pris som MiBand 5, men bättre skärm. Edit: Eller MiBand 5 säljs för 315...
Olympus 8 x 40 DPSI 440 kr vs ~700 kr på Prisjakt Olympus 10 x 50 DPSI 470 kr vs ~875 kr på Prisjakt Bra omdömen.
Det är nog brist på personal lite överallt just nu. Postnord har också varit ovanligt sega senaste veckan. Har ett paket som skulle landa hos ett...
Hur lång tid tog det från inkoppling till att du kunde boota första spelet?
Ingen som fått sin ännu? Var du i butiken? Batchen verkar ha tagit slut snabbt annars, var inne och kikade nyss och ingen verkar längre ha på...
Jag vet faktiskt inte hur det är om man har åtkomst till samma portaler som finns om man är registrerad som privatkund. Det enda jag vet är att...
Det är något lite märkligt med bästsäljarlistan. Den visar produkter som är mycket dyrare än på Prisjakt eller produkter som hela tiden visats som...
Sandisk Ultra Fit USB 3.1 flashdrive: 256GB för 284 kr vs ~450 kr på Prisjakt 512GB för 637 kr vs ~849 kr på Prisjakt
Acer Predator X34P för 6 573 kr vs ~9 000 kr på Prisjakt.
Huawei Watch GT2 för 1 335 kr vs ~2 200 kr på Prisjakt. Utmärkt om man vill ha bra batteritid och rätt hyggliga träningsfunktioner givet priset...
Har någon expert på området uttalat sig om tidshorisonten ännu? Vad är mest, lite och minst sannolikt? Förstås svårt så här tätt inpå beslutet,...
Ja, tydligen var @NiklasO rappare. Jag skall be folk i Xbox-tråden lägga in fler koder här om de kan.
Om någon som inte redan har Disney+ vill testa gratis i 30 dagar går det att använda länken nedan. Koden kommer från Gamepass och går bara att...
Har ni Gamepass finns Disney+ 30 dagar nu gratis för nya konton under "Förmåner" i Gamepass-appen: [ATTACH] Om ni får koder ni inte behöver kan...
Följer med spänning. Vi får helt klart se till att uppdatera rekommendationerna om Mediamarkt visar sig pålitligt. Har varit lite försiktig då...
Ja, det är också en udda sak. Haha. Ibland går det superfort som för din del, medan det för andra kan ta mer än en vecka innan de får svar. Tror...
Vad har du för TV? Märke och årsmodell borde räcka, du behöver inte leta rätt på modellnumret.
Ah, OK! Mycket fint. Bra att veta. Blir mycket spännande att höra sedan om de hittar hem för din del också :)
Ja, det var bra. Lär vara en del klagomål i forumet över att Benify är sega när Black Friday startar. Tråkigt att deras ansökningsprocess är så...
Jag lämnade in min ansökan 20/10 och status är fortfarande oförändrad (se nedan). Angav svensk mottagare. Kan man se spårnummer på försändelsen...
Sonos körde något sist i alla fall, typ 10% tror jag. De är mer konservativa.
Haha, ja, det är väldigt luddigt, men det är ju ändå bara si och så intressant att höra vad de säger om produkten på pappret vad gäller...
Ja, det stämmer. Der8auer gjorde en helt galen video om det som måste ha kostat en smärre förmögenhet med tanke på utrustningen de hyrt in sig...
Vilken soppa. Här kan man benchmarka Sverige lite mot våra grannar inom EU: Europe 5G Readiness Index | inCITES
:eek:
Se på tusan: Domstol häver förbudet mot Huawei i 5G-auktionen Detta medför sannolikt att auktionen kommer framskjutas ytterligare, vilket är...