Separera namn med ett kommatecken.
Ändrar man region/språk till engelska så dyker det upp fler typsnitt har jag för mig.
Klickade hem en Samsung 77" S95F OLED via Benify nyss den ligger på drygt halva priset (29.490kr), Har väntat på att det ska komma något "hyfsat"...
Träffade denna trevliga kille och bytte mobil på plats. Allt var precis som beskrivet. Mina rekommendationer!
Tycker virusprogrammen blir viruset. Tar över datorn och irriterar och segar ned saker. Dock med erfarenhet från 20 år sedan när man senast...
Dela med dig.
Precis, bara söka på telefonens namn så dyker det upp grupper i sökresultat om det finns några.
Jag har det i princip enbart för olika grupper när jag nördar ner mig i en lur. Blir dock mindre och mindre av den varan.
Någon mer som fått sjukt mycket spam på Telegram senaste tiden?
Inte jag heller men har ju märkt att upplägget är annorlunda.
Går det att handla från CDON numera eller har de gått ner sig totalt?
[IMG] Google Pixel 9 Pro (GCam, 5x, 110mm, f/2.97, ISO 45, 12.53MP) [IMG] Google Pixel 9 Pro (GCam, 5x, 110mm, f/2.97, ISO 50, 12.53MP) [IMG]...
Ja det händer då och då och har gjort det under en ganska lång tid. Dock ej ofta alls.
Audi A4 2010 någon vecka sedan blankt papper där också :teeth:
Jag gjorde mer nu och avinstallerade alla uppdateringar och började helt från början och då anslöt den tack och lov.
Jepp
RCS vägrar gå igång på min Pixel och har varit så i några veckor. Funkar klockrent på andra telefoner. Kul.
[IMG] Xiaomi 15T Pro (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 23mm, 0.01s, f/1.39, ISO 320, 12.58MP) [IMG] Xiaomi 15T Pro (Ultra HDR, Stock camera, 5x,...
Månlandaren ftw. [IMG]
Man är absolut inte gammal när man är född '84!
Det är till stor del löst i 26.1 beta när jag testade den tillfälligt. I alla fall i Safari. 26.0.1 som kom nu gjorde ingen märkbar skillnad.
Min Pixel 9 Pro har definitivt inte problemet. Men den verkar aldrig haft rapporter om det heller.
Det är inte det som är problemet. Jag har själv ingen Pixel 10 Pro men jag har däremot haft ett fåtal andra androider under årens gång som har...
Runt 7500kr för en iPhone Air.
Ringde nyss in och sa upp abonnemanget hos 3 och säljaren frågade "...om jag får fråga varför säger du upp det?". Ska jag vara ärlig sa jag att...
Ny uppdatering.
[IMG] Apple iPhone Air (RAW, Stock camera, 1x, 26mm, f/1.36, ISO 50, 24.47MP) [IMG] Apple iPhone Air (RAW, Stock camera, 1x, 26mm, f/1.36, ISO...
Känns inte som apputvecklare är så heta på gröten på iOS 26? Minns det som att det verkligen var så när iOS 7 kom till exempel, att de flesta satt...
Man blir alltid lika glad av besiktning utan anmärkning!
Växlade ihop denna lite med Ultra gjorde en liten tankevurpa :P
Får faktiskt noll sug efter denna. Samt medans fotokvalitet fick ett steg upp på 15 Ultra så tyckte jag ändå om bildstilen på 14 Ultra bättre.
Håller ju på och testar en sån här jag också i helgen och jag måste erkänna att jag gillar den mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra....
Det är väl ingen nyhet att anodiserad aluminium repas om det misshandlas vilket dessa säkert gjorts. Tror hela grejen är uppblåst av ingenting...
Förmodligen. För även om min jobbtelefon som är en iPhone 15 har 60Hz bara så märker man att den rullar generellt lite bättre.
Ja inte är iOS 26 färdigt inte. En del visuella buggar och den sista putsen saknas definitivt. Dock gillar jag designen och så småningom får de...
Väldigt mycket på Air också. I alla appar framförallt. Väldigt dåligt flyt just nu.
Ska bli kul att få se kameraintryck sen!
Funktionstestar sambons iPhone Air ;) Efter att ha använt denna en liten stund känns allt annat väldigt tjockt helt plötsligt. Grym känsla i...
Min packas också hos 3 nu. Beställde nån timme bara innan de tog bort det billiga priset. Svart Air 256GB.
Då hann jag i sista stund knipa en Air från 3 som jag tänkte sambon ska få testa och gillar hon den inte så går det väl att sälja vidare den med...
Såld till @DanisLL