Separera namn med ett kommatecken.
Ingen midsommar utan regn! [img] [img]
Blev trött på den ojämna prestanda med MIUI på denna telefon så jag beslöt mig att göra ett nytt försök med vanilla custom rom. Glad att jag...
Har börjat skapa min egen. Kan inte använda den som jag skapade till den förra Gcam jag körde. Mycket mer inställningar i denna så kommer behövas...
Nu finns bsg gcam 8.1 som är fullt fungerande på alla objektiven. Fördelen med 8.1 är att HDR+ Enhanced är mycket snabbt jämfört med äldre...
Du har tyvärr råkat gnugga bort en del av den oleofobiska behandlingen, inget att göra åt saken. Av denna anledning köper jag aldrig begagnade...
Med tishan.
Nån gång för mig också på Android men bara nån enstaka gång. Även Play Store har gått sjukt sakta men då bara Googles egna appar verkar det som.
Just därför jag älskar min Mi 11 Lite 5G! Så lätt i handen. Den tog mig med storm vilket var fett oväntat. Inte lika bra kamera som min Mi Note 10...
Det går att fixa enligt quote nedan:
Ett OS som dessutom är fast på Android 10. Nä jag tror inte det kommer bli mycket med det i längden svårt att se någon fördel med ett utdaterat OS.
Varför skulle andra kinesiska tillverkare vilja köra Harmony OS när de redan har sina egna väl etablerade och antagligen populära "forks" av...
Sedan MIUI 12 släpptes har de tappat bollen totalt. Varje stable release har haft jobbiga visuella buggar som en normal användare upptäcker inom...
Skulle vilja säga att 10'an är mer prisvärd och i flera fall det bättre köpet oavsett. Det enda 11 har att glänsa med egentligen är sensorn på...
Bugg i den MIUI versionen. Går att att lösa om man har root genom att i en terminal skriva: su settings put secure qs_media_resumption 0
Snapdragon 732G istället för 780G. Compare Xiaomi Mi 11 Lite vs. Xiaomi Mi 11 Lite 5G - GSMArena.com
Jo den upplevs ju plastig jämfört med annat men inte så konstigt när det faktiskt är plast. Men visst det känns på ytan och sen att den är så lätt...
Ja men det har jag förståelse för. Det är en mysig mobil helt klart.
Man får gå in i utvecklarinställningar och ändra "bufferstorlekar för logg" till av.
Kommer inte köpa någon mer lur med SD888 jag hoppar över denna generation. För mycket problem med värme och batteritid på de flesta lurar med den...
Ja det stämmer men med hur mycken är svårt att säga. Det som är värst för batterierna är att laddas ur helt och hållet, framförallt att ligga...
Yes kör 90Hz konstant. Har även ändrat så att den inte går ner till 60Hz i Youtube till exempel. Sitter jag hemma på wifi och grejar får jag typ...
Zenfone 8 skulle jag undvika om du vill ha bra batteritid. Pixel 5 är det bättre valet.
Nä uppfattar den inte som speciellt hal tycker Zenfone 8 var halare. Är man lite lätt fuktig om fingrarna så greppar det lite.
Batteritiden är bra. Inget att skryta om men den räcker för en full dag. Brukar ha cirka 50% kvar vid läggdags och en skärmtid på lite över 3...
Mörkerfoton med stock kameran (ej night mode). [img] [img]
Var försiktig kanske är ekologiska space cookies.
Skulle ladda upp en bild på imgur men det gick sig ej! Helsideannonsen på detta forum var också drabbad :D
Sålde en P40 Pro till @Kanoder och det var en smidig affär. Rekommenderas!
Kunde låsa upp bootloader idag. Flashade in 12.5 som släpptes i Taiwan nyligen. Funkar kalas. Förbättrat flyt och finputsad design.
En Mi 10 Pro är ju betydligt mer prisvärd. Du får mycket bättre prestanda än Mi Note 10 också och samma kompetenta kamera. Bättre batteritid än Mi...
Kompetent kamera i ljusare miljöer med bra HDR processing ser ingen större anledning att behöva köra Gcam så länge det inte blir lite mörkare....
Några fler foton. [img] [img] [img]
De tog bort valmöjligheten i Android 11 den kör 90Hz hela tiden.
Dagens användning. På jobbet mobildata med rätt kass täckning som skiftar mellan H och 4G emellanåt. Wifi hemma. Ljust tema hela dagen. Ingen...
+Formatet, tunn och lätt +Kompetent kamera i dagsljus +Mycket ljusstark skärm +Bra ljud i hörlurar +Helt ok stereoljud i externa högtalare (med...
Den är rapp och len som tusan med en sjuhelsikes batteritid. Dock kan den ha legat väldigt länge som mina, Maj 2020 alla tre, så fick tömma...
Inte fotat så mycket med den än men under bättre ljusförhållanden så håller den jämna steg jämfört med Gcam. Stock [img] Gcam [img] Stock...
Ja det är grymt med telefon för pengarna. Ville ju ha kvar den men mer än 3 ggr orkar man inte och ger upp.
Hoppas ni har mer tur än mig. De 2 första hade grön tint out-of-the-box. Tredje trodde jag hade fått en bra då skärmen var perfekt först men efter...
Man vill ju ha bra batteritid istället så man slipper ha användning av snabbladning. Undviker det så gott jag kan också. Köper aldrig argumentet...