Separera namn med ett kommatecken.
Jag har testat Motorola Edge+. Den har bättre pålitligare autofokus men sämre detaljåtergivning i zoomen. Sen gör 3x zoom vs. 3,7x viss skillnad...
Nej det är ju klart smidigare och bilvänligare.
Svar nej.
Gårdagens MIUI 12.5 Xiaomi eu rullar på väldigt bra. 12.5 har gjort telefonen mycket bättre. Xiaomi's prat om effektivare OS med 12.5 var...
Fick undersökning om Hi-Fi nyss. [IMG][IMG]
Ja video är stock bättre på. Något mycket dyrare. Men inte ens det garanterar en bättre uppsättning. S21, S21+ är inte lika kompletta. S21 ultra...
Jag älskar parkeringsappdravlet.[IMG]
P40 Pro [img] [img] [img]
Jo det har med GDPR att göra. Beror på hur sidan kan identifiera en. Hur GDPR påverkar cookie-policy – IT Governance Blog Se
Zenfone 7 Pro Gcam [img] [img]
GDPR [emoji3]
Tror de allra flesta drar sig för att slutföra en affär om svar dröjer för länge. Man får en känsla av oengagemang. 6 timmar max skulle jag säga...
Om det vore så enkelt. Handelsbanken anropar BankID korrekt om man sideloadar den men inte när den installeras från AppGallery. Så var försiktig...
Kan inte svara helt på det tyvärr då jag aldrig lagt in Google på mina Huaweis. Teoretiskt borde det funka då men kan inte svara säkert.
Notiser i Tapatalk fungerar inte utan Google Services.
Nej det får man inte. Däremot om man laddat hem BankID från App Gallery så hittar inte alla appar BankID när det anropas pga att det har ett annat...
2 minuter in i denna video så visar den att den bara är L3. [MEDIA] View: https://youtu.be/RTkaZasIJN8
Såld till @rince0r
Som nämnt i första inlägget öga mot öga affär prioriteras. Skickar PM så får vi se vart det leder.
Säljer en svart iPhone 12 som är urtagen ur sin kartong den 19'e och har garantitid till 18'e Februari 2022. Har testat den varsamt i några dagar...
Ja i princip exklusivt Gcam. Den har sina brister också emellanåt men överlag får man mycket mer detaljerade bilder samt kontroll över dem med...
Jag har telefoner som är dubbelt så dyra som Mi Note 10 men ingen av dem har en lika komplett kamerasetup. Grym mobilkamera för priset som täcker...
Testa installera Xperia Companion på PC och reparera telefonen den vägen.
Jag fick lite ”Inside” vibbar när jag gick omkring. Fantastiskt spel!
iPhone 12 [img] [img] [img] [img] [img]
Det vet jag faktiskt inte. Använder aldrig mina mobiler till streaming förutom YouTube så det där har jag inte koll på tyvärr.
Finns det någon "känd" nätverksbugg med iPhone 12? Idag när jag kom till jobbet så märkte jag när jag tände skärmen efter ett tag att batteriet...
Spelas rätt ofta i Spotify. Växte också upp i den eran och fick på olika discon varje vecka och dansade loss i mellanstadieåldern. Fantastisk...
Tackar ödmjukast [emoji3526]
Ingen aning faktiskt [emoji2369]
Jag kör utan Google Services på min P40 Pro även om jag kan installera det om jag vill. Hade det varit min primära telefon hade jag Kanske gett...
En affär öga mot öga känns alltid mycket säkrare och är mindre omständigt. Föredrar det själv och det prioriteras alltid för egen del även om det...
Nej den kräver Google Services.
Testar en iPhone 12. [img]
Den drar inte batteri. Lita enbart på batteriinformationen som står när du går in under appen i inställningar som du gjorde. Mycket missvisande...
Kommer först i Android 12 till stock Android. Dock har ju många tillverkare lagt till det själv sen länge tillbaka.
Enda lösningen nu mig veterligen är ju att nedgradera 2 versioner till EMUI 10 och sen installera och uppgradera sig tillbaka via OTA till EMUI...
Det ska inte vara några problem. Funkade prima på min förra Vivo.
Nä SNES nu [emoji16]
Vattenbanor i TV-spel [emoji2959]